Hauskoja lomamuistoja

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Kivoja ja hauskoja muistoja lomamatkoiltasi?

Tai ihan mistä vaan...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Tai ihan mistä vaan...
No se oli hauskaa kun työkaveri ajoi trukilla tarkkoja ajolinjoja hallissa, ja kerran liian tarkkaan ja etukulma tolppaa päin :D Komea vekki otsassa kun siinä trukissa tuulilasi :D

Joskus 80-luvun lopulta varmaan muistan Wasalandiassa (edit: itseasiassa saattoi olla JukuJukumaakin, en ole varma) kun oli pikkuformuloita ja akuankka-autoja enkä päässyt nopeammalla formulalla hitaamman akuankka-auton ohi. Kapea rata.

Myös vaimon ja koiran kanssa telttaillessa Houtskarissa koira kuorsaa keskellä yötä oviaukkopäädyssä. Silti sain uudestaan unenpäästä kiinni.

Onhan noita muistoja... :)
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tai ihan mistä vaan...
Kerran oltiin jusbanin kanssa kaupassa ostamassa M&M's -kurkkupastilleja, mutta ostinkin vahingossa olutta ja tupakkeja. Voi että meitä nauratti silloin ja sitten jusbanilta irtos pää.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Australian brisbanesta mulla varmaankin parhaat luonto muistot, sain nähdä muunmuassa Gold Coasthin todella hienot Springbrook vesiputoukset, Brisbanen puolella tuli käytyä kiinalaisella kadulla, Queen Street Mallissa jossa oli paljon kaikkia ostoskeskuksia jne, tuli käytyä myös hienolla ranta alueella jonka nimi taisi olla South Bank joka oli hieman myös huvipuiston oloinen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olin juhannusloman hervannassa. Olin melko naamat ja örisin. Oli ihan kivaa.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kerran oltiin jusbanin kanssa kaupassa ostamassa M&M's -kurkkupastilleja, mutta ostinkin vahingossa olutta ja tupakkeja. Voi että meitä nauratti silloin ja sitten jusbanilta irtos pää.
Muistan tämän! Se taisi olla kaikkien aikojen hauskin päivä, jos oikein muistan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Turengissa ollessani kerran käydessäni oli melko mukavaa. Olin kovin iloinen ja iloisella mielelläkin olin siellä.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Turengin sokeriruohotehtaan kupeessa, Turengin keskustasta Hämeenlinnaan päin ajaessa on ihan mukava suora ja leveä tie.
Kerran ajoimme ko. tietä Hämeenlinnasta kohti Turenkia ystäväni Arton kanssa.
Nopeusrajoitus muuttuu (ainakin silloin muuttui) hyvissä ajoin ennen kuin on ajotaitojen puolesta tarvis 60 km:iin tunnissa.
Tuossa paikassa on usein myös poliisin tutkapartio (tai ainakin silloin oli)
Voi että meitä nauratti niin, että räät nenästä. Se oli elämämämme hauskin kesä!
 

Makkonen

Guest
Kappas, Alli&Talli on löytänyt ääkköset näppikseltä. Hiehoa!
 
Ylös