107%Toki jätit 50% tippiä?
Nyt olet mennyt lankaan! Ei Turenkiin passia tarvitse!Lähden kohtapuoliin hommaamaan itselleni passia, jotta voin sitten aikanaan kirjoitella tänne ratkiriemukkaita lomamuistojani.
Mulla on taas hauskaa pitämättäkin.Koskaan en ole lomalla hauskaa pitänyt.
Niinpä! Opetellaan käyttämään sitä söööööörtsiä!
Kyllä naurattaisi ketä tahansa kun näkisi joutsenen, joka on pöllinyt jonkun tekarit :ahem: .Kerran vuosia sitten Valkeakoskella jonkunnäköisessä eläintarhassa käydessä oikean käden etusormi päätti kokeilla nimeltämainitsemattoman joutsenen hampaiden terävyyttä. Terävät olivat. Sormen kanssa vieläkin nauretaan tapausta.
Voihan vitalis! Sinne meni turhaan reilut 60€ ja puolitoista tuntia odottelua hikisessä poliisitalon odotussalissa. :frown:Nyt olet mennyt lankaan! Ei Turenkiin passia tarvitse!
Jätkää on huijattu! Itse maksoin passista alta 50€.Voihan vitalis! Sinne meni turhaan reilut 60€ ja puolitoista tuntia odottelua hikisessä poliisitalon odotussalissa. :frown:
Tiskin alta?Jätkää on huijattu! Itse maksoin passista alta 50€.
No passikuvat nostivat hintaa vähän päälle, mutta olivat eri paikkaa otettuja. Ei siis *sieltä*...kun toisaalla.Tiskin alta?
Passi toki oli vain 48€, mutta kävin samalla reissulla ottamassa kuvatkin.Jätkää on huijattu! Itse maksoin passista alta 50€.
Itsehän maksoin passikuvista...nimelliset...no perhana, miksen ottanut niitä kyttälaitoksellaPassi toki oli vain 48€, mutta kävin samalla reissulla ottamassa kuvatkin.