Raikku
Well-known member
Erittäin hyvin sanottu sielläRadiokokonaisuus, joka koostuu useasta eri komponentista.
Erittäin hyvin sanottu sielläRadiokokonaisuus, joka koostuu useasta eri komponentista.
Se varmaan oli kaikilla tiedossa(kit), mut esim minä en tiedä, miten se on kuskikohtainen?Radiokokonaisuus, joka koostuu useasta eri komponentista.
En tiedä muuten, mutta korvanappien luulisi olevan muotoiltuna kuskin korvan mukaan.Se varmaan oli kaikilla tiedossa(kit), mut esim minä en tiedä, miten se on kuskikohtainen?
Varmaan ne korvatulpat on ainakin valettu korvakäytävän mukaan edellyttäen, että kuuluvat kittiin eivätkä ole henkilökohtaisiaSe varmaan oli kaikilla tiedossa(kit), mut esim minä en tiedä, miten se on kuskikohtainen?
Toivoa herättävältä ainakin Mutta ajattelen 50-50 tilanteena. Ehkä ajaa, voi hyvin olla ettei lopulta. McLaren-tuki takana hieno homma, jos semmoinen on.Stedoksen onnenpäivät käsillä.:thumbup: Hieno homma Heikille jos pääsee Marussialle. Hyvältä näyttää.
Todellakin. Kaatuu saappaat jalassa, jos kaatuu. Kertoo aika paljon miehen arvostuksesta exien keskuudessa, jos McLaren tosiaan junailee taustalla tätä asiaa.Ainakin Heikki pysyy loppuun asti otsikoissa :thumbup:
Ihan mielenkiinnosta. Miten päädyit tähän ajatuskulkuun?Heikki varmaankin tosiaan menisi Marussialle Macin tukemana. Eli ei tarvitsisi tuoda mukanaan rahaa tallille. McLaren ja Marussia tekevät yhteistyötä ja Marussia saisi vastapalvelukseksi käyttää varmaankin "aika halvalla" McLarenin tuulitunnelia & muita ihmeellisiä vempaimia ja palveluja jos Kovalaisen talliin ottavat, eli sitä kautta talli hyötyy eikä Heikin tarvitse tuoda mukanaan älyttömiä sponssirahoja. McLaren hyötyy siten, että heillä on kuski varalle jos Perez osoittautuu flopiksi.
Minusta, jos kilpa-autoilija kutsutaan ajamaan formula ykköstä, on uransa huipulla. Jos vielä näin käy ilman rahasäkkiäMun mielestä Heikki vois lopettaa F1 harrastuksen ja siirtyä muihin puuhiin.
Heikin F1-ura on kulkenut aivan huipputiimistä häntäpään talleihin jotka ei ikinä nouse tuosta suosta yhtään mihinkään.
Melko noloa, kun noinkin julkisessa ammatissa tipahtaa noin alas.
Toisaalta, mikäs minä olen sanomaan. Heikki on pärjännyt urallaan paljon paremmin kuin minä, joten tehköön mitä lystää ja parhaaksi näkee.
Onkohan suomalaisempaa asennetta nähty?Mun mielestä Heikki vois lopettaa F1 harrastuksen ja siirtyä muihin puuhiin.
Heikin F1-ura on kulkenut aivan huipputiimistä häntäpään talleihin jotka ei ikinä nouse tuosta suosta yhtään mihinkään.
Melko noloa, kun noinkin julkisessa ammatissa tipahtaa noin alas.
Niin.Onkohan suomalaisempaa asennetta nähty?
Kaveri kiertää maailmaa kolmekymppisenä moninkymmenkertaisella palkalla normaaliin palkansaajaan verrattuna niin johan sitä on syytä hävetäkin.
Eli vastaan itse itselleni. Ajatuskulkuun päädytty lainaamalla (lähes sanasta sanaan) postausta toiselta forumilta ilman, että vaivauduttaisiin mainita se. Ok...Ihan mielenkiinnosta. Miten päädyit tähän ajatuskulkuun?
Mitähän mahdollisesti horiset? Eikö tuosta Heikin työntämisestä Marussialle Whitmarsin toimesta ole ollut juttua jo Helmikuun alkupuolella tälläkin foorumilla? JOS Whimarsh Heikkiä on tallille suositellut, niin kai hänellä jokin taka-ajatus siinä on? siitä tuo ajatuskulku yhdistettynä jo nykyiseenkin Marussia-McLaren yhteistyöhön Eri asia taas on jatkuuko koko Marussia- tallin toiminta yleensä tulevaisuudessa. Raha on tiukassa, niinkuin muillakin talleilla.Eli vastaan itse itselleni. Ajatuskulkuun päädytty lainaamalla (lähes sanasta sanaan) postausta toiselta forumilta ilman, että vaivauduttaisiin mainita se. Ok...