Heikki Kovalainen 2013 - testikuskista keikkakuskiksi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Se varmaan oli kaikilla tiedossa(kit), mut esim minä en tiedä, miten se on kuskikohtainen?
En tiedä muuten, mutta korvanappien luulisi olevan muotoiltuna kuskin korvan mukaan.

Edit: Ja voiskohan olla myös ohjelmoituna jokin kuskin ID, jolla kunkin radio tunnistetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Maco

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
671
Se varmaan oli kaikilla tiedossa(kit), mut esim minä en tiedä, miten se on kuskikohtainen?
Varmaan ne korvatulpat on ainakin valettu korvakäytävän mukaan edellyttäen, että kuuluvat kittiin eivätkä ole henkilökohtaisia
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Stedoksen onnenpäivät käsillä.:thumbup: Hieno homma Heikille jos pääsee Marussialle. Hyvältä näyttää.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Stedoksen onnenpäivät käsillä.:thumbup: Hieno homma Heikille jos pääsee Marussialle. Hyvältä näyttää.
Toivoa herättävältä ainakin :) Mutta ajattelen 50-50 tilanteena. Ehkä ajaa, voi hyvin olla ettei lopulta. McLaren-tuki takana hieno homma, jos semmoinen on.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Ainakin Heikki pysyy loppuun asti otsikoissa :thumbup:
Todellakin. Kaatuu saappaat jalassa, jos kaatuu. Kertoo aika paljon miehen arvostuksesta exien keskuudessa, jos McLaren tosiaan junailee taustalla tätä asiaa.
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Marussian kuljettajista Chilton vaikuttaa ainakin GP2-tulosten perusteella siltä heikommalta, joten Marussialla tulee olemaan aika hankalaa haastaa Pic hänen ja jonkin vielä heikomman maksukuskin kanssa. Siinä mielessä Kovalainen olisi kyllä hyvinkin järkevä valinta. Varsinkin, jos ohessa pääsee yhteistyöhön McLarenin kanssa.
 

nese

Well-known member
Liittynyt
3.9.2011
Viestit
1023
Uskon, että Heikki tulee ainakin testaamaan Marussiaa tämän viikon aikana, mutta se, ajaako Heikki kilpaa, on vielä mysteeri. Uskallan väittää, että Kovalainen on Marussialle tavallaan varakuski, joka hyppää autoon ja saa ajaa niin kauan, että Razia tuo rahaa tai joku ohittamaton tarjous ilmaantuu.

On muuten oikeasti ihmeellistä miten Mclaren jaksaa tukea Heikkiä, jos hänellä ei enään mahdollisuuksia Mclarenin rattiin olisi niin tuskin talli Heikkiä jaksaisi tukea. Kaippa Hamiltonin erityiskohtelu on nyt vihdoin tunnustettu ja Hessun kyvyt tiedetään. Vaikka en usko siihen niin toivon, että Heikki saa edes pari kisaa ajaa Marussialla.
 

korona

Well-known member
Liittynyt
5.7.2011
Viestit
643
Itsekin funtsin vähän ylläolevan tapaista skenaariota, siellä on ehkä sitten Whitmarsh kärryillä Razian tilanteesta ja vihjannut että Heikki tulee mielellään autoon kunnes joku muu tuo rahaa?

....vähän tulee mieleen että onko miehellä aluan alkainkaan sponssitukea? Huhuja oli jostain järjettömästä 10 miljoonan summasta Luizin takana ja pistää miettimään, onkohan siellä vaan serkulle laitettu puku päälle ja toivottu etä Razia saa nimen F1-kuskien listaan ennen ku alkavat penätä Marussialla rahojakin sisään? :doubtful:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Heikki varmaankin tosiaan menisi Marussialle Macin tukemana. Eli ei tarvitsisi tuoda mukanaan rahaa tallille. McLaren ja Marussia tekevät yhteistyötä ja Marussia saisi vastapalvelukseksi käyttää varmaankin "aika halvalla" McLarenin tuulitunnelia & muita ihmeellisiä vempaimia ja palveluja jos Kovalaisen talliin ottavat, eli sitä kautta talli hyötyy eikä Heikin tarvitse tuoda mukanaan älyttömiä sponssirahoja. McLaren hyötyy siten, että heillä on kuski varalle jos Perez osoittautuu flopiksi.
Ihan mielenkiinnosta. Miten päädyit tähän ajatuskulkuun?
 

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
Mun mielestä 10 miljoonaa on iso raha..vaikka vähän 'pelatessakin'
...
 

nikale

Banned
Liittynyt
27.3.2011
Viestit
467
Mun mielestä Heikki vois lopettaa F1 harrastuksen ja siirtyä muihin puuhiin.
Heikin F1-ura on kulkenut aivan huipputiimistä häntäpään talleihin jotka ei ikinä nouse tuosta suosta yhtään mihinkään.
Melko noloa, kun noinkin julkisessa ammatissa tipahtaa noin alas.

Toisaalta, mikäs minä olen sanomaan. Heikki on pärjännyt urallaan paljon paremmin kuin minä, joten tehköön mitä lystää ja parhaaksi näkee.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Entäs Chiltonin faijan osuus kuviossa? Max oli aika pettynyt, kun Timo Glock ei ajakaan tallissa ensi kaudella arvokasta mentorointia tarjoten. Nyt sitten testeissä on huomattu, että nuori mies tarvitsisi tukea joltain sirkusta pidempään kiertäneeltä. Ihan hyvin isäpappa voi rahoittaa (ainakin osaksi) Heikille ajopaikan vaikka alkukaudeksi - koko tallihan on huhujen mukaan siirtymässä Chiltonin perheen omistukseen seuraavien kolmen kauden sisällä.
 

ajuu

Member
Liittynyt
9.8.2001
Viestit
187
Mun mielestä Heikki vois lopettaa F1 harrastuksen ja siirtyä muihin puuhiin.
Heikin F1-ura on kulkenut aivan huipputiimistä häntäpään talleihin jotka ei ikinä nouse tuosta suosta yhtään mihinkään.
Melko noloa, kun noinkin julkisessa ammatissa tipahtaa noin alas.

Toisaalta, mikäs minä olen sanomaan. Heikki on pärjännyt urallaan paljon paremmin kuin minä, joten tehköön mitä lystää ja parhaaksi näkee.
Minusta, jos kilpa-autoilija kutsutaan ajamaan formula ykköstä, on uransa huipulla. Jos vielä näin käy ilman rahasäkkiä
 

James Hunter

Well-known member
Liittynyt
20.7.2008
Viestit
281
Mun mielestä Heikki vois lopettaa F1 harrastuksen ja siirtyä muihin puuhiin.
Heikin F1-ura on kulkenut aivan huipputiimistä häntäpään talleihin jotka ei ikinä nouse tuosta suosta yhtään mihinkään.
Melko noloa, kun noinkin julkisessa ammatissa tipahtaa noin alas.
Onkohan suomalaisempaa asennetta nähty?

Kaveri kiertää maailmaa kolmekymppisenä moninkymmenkertaisella palkalla normaaliin palkansaajaan verrattuna niin johan sitä on syytä hävetäkin. :D
 

nikale

Banned
Liittynyt
27.3.2011
Viestit
467
Onkohan suomalaisempaa asennetta nähty?

Kaveri kiertää maailmaa kolmekymppisenä moninkymmenkertaisella palkalla normaaliin palkansaajaan verrattuna niin johan sitä on syytä hävetäkin. :D
Niin.
Sitä on niin helppo ymmärtää väärin.

Tarkoitin vaan sitä, että kun Heikin ura F1 rintamalla on kulkenut takapakkia jo vuosia, niin ehkä hänen olisi hyvä vaihtaa välillä lajia.
F1 mestaria Heikistä ei koskaan tule.

Enkä tarkoittanut millään pahalla, vaan pelkästään hyvällä.
Heikki voisi pärjätä erittäin hyvin jossain muussa sarjassa, koska on taitava kuljettaja.
 

Raceway

Ratamestari
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
877
Sijainti
Ruutulipulla
Eli vastaan itse itselleni. Ajatuskulkuun päädytty lainaamalla (lähes sanasta sanaan) postausta toiselta forumilta ilman, että vaivauduttaisiin mainita se. Ok...
Mitähän mahdollisesti horiset? Eikö tuosta Heikin työntämisestä Marussialle Whitmarsin toimesta ole ollut juttua jo Helmikuun alkupuolella tälläkin foorumilla? JOS Whimarsh Heikkiä on tallille suositellut, niin kai hänellä jokin taka-ajatus siinä on? siitä tuo ajatuskulku yhdistettynä jo nykyiseenkin Marussia-McLaren yhteistyöhön Eri asia taas on jatkuuko koko Marussia- tallin toiminta yleensä tulevaisuudessa. Raha on tiukassa, niinkuin muillakin talleilla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös