Heikki Kovalainen 2013 - testikuskista keikkakuskiksi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Sanotaas vielä omakin mielipide Heikin suorituksista. Aika-ajot meni ihan kohtuullisesti harjoittelun määrään nähden, mutta suoritukset kisoissa oli ihan täyttä skeidaa. Austinissa saattoi olla autossa ongelmaa ekan pysähdyksen jälkeen, mutta Brasilian GP ei jättänyt paljon seliteltävää. Paska mikä paska. Olen pettynyt.
Aika huono mäihän jos eka kisassa on autossa vikaa ja viimeisessä pitää onnistua ja sen perusteellä tuomitaan. Toki tuli Heikille pari suurta virhettäkin...
Liekö enemmän kisakokemuksen (ja auton tuntemuksen) puutetta kun yhdelle kierrokselle kuitenkin nopeutta löytyy?

Mitenkä jos Truliin vertaa, kun eikö hänestäkin sanottu että on nopea yhden kierroksen kuski ja sitten kisassa vedettiin Trulli jonoa?
 

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
Yksinkertaisin vinkki "photoshopista" on kypärän takaa heti vasemmalta pilkottava valkoinen(w?), joka jostain syystä onkin näkyvä varjossa. Kypärä muuttuu varjossa läpikuultavaksi :rolleyes:
Pieleen menee arvauksesi. Kuvan ainoa käsittely on pieni rajaus. Aitoa tavaraa, kuvasin tämän itse Kuala Lumpur International Motor Show'ssa marraskuussa.
 

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
Nyt on heikillä näytön paikka, kolmatta kertaa oltiin huippu tiimissä (renault.mäkki.lotus) ja nyt oli vaan Heikki hieman oudossa autossa niin tulos oli tuttu.. siellä jossain ei pisteillä.

JOO tykkään kun suomipojat pärjää formuloissa mutta tää Heikki nousee vielä mantra alkaa oleen jo aika nähty. Vai montako mahkua kimi, mika tai keke sai... niin yhden ja se käytettiin hyväksi. :alppu:
Mika sai ajaa yli 100 gptä ennen kuin voitti yhtään. Aika monta mahkua? Niinpä koska Keke kantoi mäkkärille omia miljooniaan ja piti Mikan tallissa. Sittenkin tarvittiin vielä Adrian Neweyn auto jolla muuten voittaa melkein kuka tahansa kuten historia osoittaa.

Mutta niinhän se menee että aika kultaa muistot ja vain mestarit muistetaan.

Jos kempillä ja wihurilla perse kestää ja motivaatio riittää niin ehkä nähdään valtterinkin sankariteot f1:ssä.

Rahallahan noihin hommiin nykyään pääsee ja jos ei pääse hommiin niin ei voi menestyä. Saa siinä sitten jumaloida noita tyyppejä ja niiden savutuksia jos on nii lapsellinen.

F1 on autourheilun kuninkuusluokka minun silmissä seuraavan kerran sen jälkeen kun kuskien kaikenlainen osallistuminen tallien rahoitukseen kielletään ja sitä myös valvotaan. Siihen asti se on on pelkkää korruptiopelleilyä jolla ei ole mitään arvoa, koska sarjassa ei aja maailman parhaat kuljettajat. Hauskaa viihdettä toki kuten mikä tahansa telkkariviihde.
 
Viimeksi muokattu:

Skillet

New member
Liittynyt
17.11.2007
Viestit
4
Mika sai ajaa yli 100 gptä ennen kuin voitti yhtään. Aika monta mahkua? Niinpä koska Keke kantoi mäkkärille omia miljooniaan ja piti Mikan tallissa. Sittenkin tarvittiin vielä Adrian Neweyn auto jolla muuten voittaa melkein kuka tahansa kuten historia osoittaa.

Mutta niinhän se menee että aika kultaa muistot ja vain mestarit muistetaan.

Jos kempillä ja wihurilla perse kestää ja motivaatio riittää niin ehkä nähdään valtterinkin sankariteot f1:ssä.

Rahallahan noihin hommiin nykyään pääsee ja jos ei pääse hommiin niin ei voi menestyä. Saa siinä sitten jumaloida noita tyyppejä ja niiden savutuksia jos on nii lapsellinen.

F1 on autourheilun kuninkuusluokka minun silmissä seuraavan kerran sen jälkeen kun kuskien kaikenlainen osallistuminen tallien rahoitukseen kielletään ja sitä myös valvotaan. Siihen asti se on on pelkkää korruptiopelleilyä jolla ei ole mitään arvoa, koska sarjassa ei aja maailman parhaat kuljettajat. Hauskaa viihdettä toki kuten mikä tahansa telkkariviihde.
No nyt tulee kovaa tekstiä. Ootko sä oikeesti noin ihastanu Heikkiin? Jotenkin tuntuu mahdottamalta myöntää, että Heikki on itse uransa ryssinyt. Jätkällä on ollut tarpeeksi monta mahdollisuutta näyttää tasonsa, mutta aina tulos on ollut välttävä. Ja joo, voihan sitä aina jossitella ja selitellä syitä, mutta se on häviäjiä varten, kuten Heikkiä.

Tiivistettynä; Kovalainen häviäjä, Mika ja Kimi voittajia. Ketju ohi.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Mika sai ajaa yli 100 gptä ennen kuin voitti yhtään. Aika monta mahkua? Niinpä koska Keke kantoi mäkkärille omia miljooniaan ja piti Mikan tallissa. Sittenkin tarvittiin vielä Adrian Neweyn auto jolla muuten voittaa melkein kuka tahansa kuten historia
Voi hyvää päivää sentään. Siis, en minäkään pidä tästä jatkuvasta Heikin dissaamisesta täällä, mutta missä logiikkasi?

Häkkisellä ei ollut sitä voittaja-autoa alkuvuosinaan, joten miten niitä voitoja edes voitiin odottaa? Ei voittoja ole odotettu Heikiltäkään 2007 Renaultilla tai Caterham-vuosina.

Heikki pääsi heti toisena vuotenaan autoon, jolla voitettiin maailmanmestaruus. Tallikaveri voitti mestaruuden ja Heikki oli peräti 7., vain puolet Hamiltonin pisteistä. Seuraavalla kaudella hamilton oli pistetilastossa 5. Ja Heikki 12., vain pari pistettä enemmän kuin Massalla, joka ei ajanut Unkarin jälkeen kautta loppuun. Itse asiassa nyt kun tsekkasin tilastot, Heikin Mäkkikomennus meni vielä huonommin, kuin edes muistin. :nope:

Väitteesi siitä, että kuka tahansa voi voittaa, kun saa voittaja-auton alleen, kumoutuu juuri Heikin kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
Enhän minä puhunut Heikistä sanaakaan? Onko lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä jotakin vikaa?

Asia nyt vaan on niin, että Häkä ei olisi Mäkkärille päässyt ilman Keken 14 miljoonan tukea. Ja myös niin että se tuskin olisi siellä saanut yli sataa kisaa ajaa ilman voittoja muuten kuin samasta syystä. Kovalainen ei saanut ajaa mäkkärillä sataa kisaa ja voitti silti. Sitten tuli maailmanlaajuinen lama. Jopa Kimi heitettiin pellolle Ferrarilta rahan takia. Nyt Heikin mahdollisen mahdollisuuden päästä Lotukselle vei mister 40 miljoonaa, P. Maldonado. Eikö ala silmät aukenemaan? En minä ole sitä mieltä että Kovalainen olisi joku top 5 lahjakuus tuolla, ei todellakaan ole mutta se on saavuttanut JOKA asian F1:ssä AJAMALLA. Ei rahalla. Ja periaate pitää edelleenkin. Heikki sanoo että minä en tuo rahaa. Heikki ei halua huorata koska sen luonne on sellainen. Minä arvostan sellaisia ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
No nyt tulee kovaa tekstiä. Ootko sä oikeesti noin ihastanu Heikkiin? Jotenkin tuntuu mahdottamalta myöntää, että Heikki on itse uransa ryssinyt. Jätkällä on ollut tarpeeksi monta mahdollisuutta näyttää tasonsa, mutta aina tulos on ollut välttävä. Ja joo, voihan sitä aina jossitella ja selitellä syitä, mutta se on häviäjiä varten, kuten Heikkiä.

Tiivistettynä; Kovalainen häviäjä, Mika ja Kimi voittajia. Ketju ohi.
Kyllä muutkin kuin sinä osaa tilastoja lukea. Ei siihen tarvita mitään muuta kuin lukutaito.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ai nyt Mikakin on yhtä paska, kuin Heikki. Mika vei paska Mclareneita sijoituksille mihin ei pitäisi ollut mahiksia vuosina 94-97. Lue arvioita miehestä asiantuntijoiden suusta. Heikki epäonnistui Lotuksella. Piste.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
F1 on autourheilun kuninkuusluokka minun silmissä seuraavan kerran sen jälkeen kun kuskien kaikenlainen osallistuminen tallien rahoitukseen kielletään ja sitä myös valvotaan.
Eli se ei ole vielä koskaan kuninkuusluokka ollutkaan?
 

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
Aika monen lapsuuden sankari Häkä oli näköjään sitten sellainen tabu jonka uraan ei kannata mennä suurennuslasin kanssa analyysia tekemään. ;)
Minkä hlvetin takia tänne pitää mitään kirjoitella itse jos "asiantuntijoiden" arviot kelpaa totuudeksi? Turhaa kai niitä on tänne omina ajatuksinaan kopioida.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Aika monen lapsuuden sankari Häkä oli näköjään sitten sellainen tabu jonka uraan ei kannata mennä suurennuslasin kanssa analyysia tekemään. ;)
Minkä hlvetin takia tänne pitää mitään kirjoitella itse jos "asiantuntijoiden" arviot kelpaa totuudeksi? Turhaa kai niitä on tänne omina ajatuksinaan kopioida.
En ole oikein ymmärtänyt, mitä sinä yrität meille kertoa tai todistaa jutuillasi? Mika, Kimi ja Heikki ovat kaikki päässeet eteenpäin junioriluokista lahjakkuudensa takia. Mika ja Kimi yksityisillä rahoilla, Heikki Renaultin nuorten kuskien ohjelman kautta. Missä ongelma?

Häkkinen tuskin piti paikkaansa Mäkillä 94-97 keken takia.
 

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
En ole oikein ymmärtänyt, mitä sinä yrität meille kertoa tai todistaa jutuillasi? Mika, Kimi ja Heikki ovat kaikki päässeet eteenpäin junioriluokista lahjakkuudensa takia. Mika ja Kimi yksityisillä rahoilla, Heikki Renaultin nuorten kuskien ohjelman kautta. Missä ongelma?

Häkkinen tuskin piti paikkaansa Mäkillä 94-97 keken takia.
En ymmärrä mille "teille" yrittäisin jotain todistella. Ei ole tietääkseni mitään ongelmia. Poikkeaakohan juttuni liikaa jostakin "yleisesti hyväkystystä linjasta". Pitääkö joka ketjussa päätyä johonkin yhteiseen lopputokseen?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mika, Kimi ja Heikki ovat kaikki päässeet eteenpäin junioriluokista lahjakkuudensa takia. Mika ja Kimi yksityisillä rahoilla, Heikki Renaultin nuorten kuskien ohjelman kautta.
Kyllähän Marlboro aika merkittävä tukija oli Häkän ajellessa juniorisarjoissa
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Kyllähän Marlboro aika merkittävä tukija oli Häkän ajellessa juniorisarjoissa
Kyllä, kyllä. Mutta pointtina oli se, että jokaikinen lahjakkuus saa ja tarvitsee jostakin rahaa/tukea noustakseen huipulle. Oli se sitten yksityistä, sponsoreilta tai pääsy tallin nuorten kuskien ohjelmaan.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Enhän minä puhunut Heikistä sanaakaan? Onko lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä jotakin vikaa?

Asia nyt vaan on niin, että Häkä ei olisi Mäkkärille päässyt ilman Keken 14 miljoonan tukea. Ja myös niin että se tuskin olisi siellä saanut yli sataa kisaa ajaa ilman voittoja muuten kuin samasta syystä. Kovalainen ei saanut ajaa mäkkärillä sataa kisaa ja voitti silti. Sitten tuli maailmanlaajuinen lama. Jopa Kimi heitettiin pellolle Ferrarilta rahan takia. Nyt Heikin mahdollisen mahdollisuuden päästä Lotukselle vei mister 40 miljoonaa, P. Maldonado. Eikö ala silmät aukenemaan? En minä ole sitä mieltä että Kovalainen olisi joku top 5 lahjakuus tuolla, ei todellakaan ole mutta se on saavuttanut JOKA asian F1:ssä AJAMALLA. Ei rahalla. Ja periaate pitää edelleenkin. Heikki sanoo että minä en tuo rahaa. Heikki ei halua huorata koska sen luonne on sellainen. Minä arvostan sellaisia ihmisiä.
Älä tuulette vielä, luonteeltaan myös sanojen syöjä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös