Ykkösnick
Heh, Massa!
Huviksenihan minä olen sijoittanut rahaa kotimaisten kuljettajien fanipaitoihin, heistä kertovaan kirjallisuuteen yms.. Ihme hörhöilyä harrastat.Höpöhöpö.
Huviksenihan minä olen sijoittanut rahaa kotimaisten kuljettajien fanipaitoihin, heistä kertovaan kirjallisuuteen yms.. Ihme hörhöilyä harrastat.Höpöhöpö.
Pöh. oikeassa ootNäyttäisi enemmänkin siltä, että siinä auton ponttoonin päällä kypärän vasemmalla puolella on sekä kypärän aiheuttama varjo että kypärän heijastuma. Kypärän varjo tummentaa sen II:ltä näyttävän merkin osittain ja kypärän heijastuma puolestan leikkaa oikeanpuoleisen I:n alareunaa kokonaan näkyvistä.
edit. varjo ja heijastus viivoilla rajattuna:
http://imageshack.us/a/img837/5058/y8tw.jpg
Buttonen oli niin oikee valinta Mäcille. Tasaisesti kerännyt pisteitä tallikaveriin nähden.Niin että kyllä se oli Häkkinen jonka harjoittelua Mäkki katsoi laupiaasti puoli vuosikymmentä ennen kuin sitten osui palikat kohdalleen. Heikki ei saanut ihan yhtä kärsivällistä kohtelua.
Tosin pitää sanoa että ajat oli erit, Häkän aikana tuli rahaa ovista ja ikkunoista talleille. Ja niin pienestä nämä on lopulta kiinni että mitkä ovet aukeaa ja mitkä sulkeutuu. Heikin 3. kausi mäkillä oli erittäin lähellä ja talli mietti sitä ihan viime metreille asti. Jopa niin pitkälle että se pitkälti pilasi Heikin omat jatkomahdollisuudet. Siihen vielä manageriongelmat päälle. Lopulta talli päätyi brittikuskiin ja numero 1:kin taisi olla kivan näköinen autossa. Ei se Button huono valinta ollut varmastikaan mutta eipä sitä tiedä miten hyvin Heikille olisi istunut Buttonin mäkki ja jokunen lisävuosi huipputallissa. Täällä sekin tietysti tiedetään että ei siitäkään olisi mitään tullut, mutta minä en tiedä. Enemmistön mielipide tuntuu olevan se, että Heikki on riittävän monta tilaisuutta saanut näyttää osaamisensa. Mielipidehän onkuin se kuuluisa paikka minne aurinko ei paista. Jokaisella on omansa.
Ihan tosissasko meinaat että Häkkisen pesti McLarenilla oli jotenkin uhattuna jossain vaiheessa? Oliko tuollaisesta edes mitään huhuja liikkeellä, että Mikan paikka olisi ollut vaarassa?Niin että kyllä se oli Häkkinen jonka harjoittelua Mäkki katsoi laupiaasti puoli vuosikymmentä ennen kuin sitten osui palikat kohdalleen.
Se tosiaankin tieto eikä luulo että Keke sijoitti rahaa Mikan uraan ja sillä varmistettiin paikka McLarenille. Siihen aikaan ei ollut näitä lynkkauspalstoja netissä vielä niin kuin nyt, mutta kyllä Suomen aina positiivinen formulakansa oli Häkälle antamassa potkuja vähän väliä. Ei mäkki virallisesti ollut Heikkiäkään pois potkimassa kesken kauden kumpanakaan vuonna, eikä Renault silloin eka vuonna.Ihan tosissasko meinaat että Häkkisen pesti McLarenilla oli jotenkin uhattuna jossain vaiheessa? Oliko tuollaisesta edes mitään huhuja liikkeellä, että Mikan paikka olisi ollut vaarassa?
Samoin, aika jännä "tieto", että Kekke olisi Häkkisen McLaren-ajeluita rahoittanut. Liekkö mennyt päässä jotain sekaisin sulla?
Tämähän on ihan yleisesti tunnettu asia.Se tosiaankin tieto eikä luulo että Keke sijoitti rahaa Mikan uraan ja sillä varmistettiin paikka McLarenille.
Tämä on vähän eri... Ehkä Keke jotain joutui testipestistä maksamaankin, mutta sinä sanot Mikan ajaneen 94-97 Keken maksamanaAsia nyt vaan on niin, että Häkä ei olisi Mäkkärille päässyt ilman Keken 14 miljoonan tukea. Ja myös niin että se tuskin olisi siellä saanut yli sataa kisaa ajaa ilman voittoja muuten kuin samasta syystä.
Ainakin muistaakseni jossainvaiheesa spekuloitiin kaudella 1997, että jatkuuko Mikan ura MCLarenilla vielä kaudella 98. Coulthard oli kuitenkin koko kauden pisteissä edellä ja saavutti 2 voittoa. En tiedä kuinka paljon noissa jutuissa oli pelkkää huhua.Ihan tosissasko meinaat että Häkkisen pesti McLarenilla oli jotenkin uhattuna jossain vaiheessa? Oliko tuollaisesta edes mitään huhuja liikkeellä, että Mikan paikka olisi ollut vaarassa?
Samoin, aika jännä "tieto", että Kekke olisi Häkkisen McLaren-ajeluita rahoittanut. Liekkö mennyt päässä jotain sekaisin sulla?
Ota nyt ne Heikki lasit jo pois päästä. Kääntelet ja vääntelet asioita ja selityksiä tuntuu löytyvän loputtomasti. Ei Heikistä oli ikinä tullut mitään vaikka olisi saanut ajaa sata kautta mäklaarenilla. Ja minkäköhän takia Heikki ei saanut ajaa kolmatta kautta mäkillä? Sen takia kun ei saanut mitään aikaa.Niin että kyllä se oli Häkkinen jonka harjoittelua Mäkki katsoi laupiaasti puoli vuosikymmentä ennen kuin sitten osui palikat kohdalleen. Heikki ei saanut ihan yhtä kärsivällistä kohtelua.
Tosin pitää sanoa että ajat oli erit, Häkän aikana tuli rahaa ovista ja ikkunoista talleille. Ja niin pienestä nämä on lopulta kiinni että mitkä ovet aukeaa ja mitkä sulkeutuu. Heikin 3. kausi mäkillä oli erittäin lähellä ja talli mietti sitä ihan viime metreille asti. Jopa niin pitkälle että se pitkälti pilasi Heikin omat jatkomahdollisuudet. Siihen vielä manageriongelmat päälle. Lopulta talli päätyi brittikuskiin ja numero 1:kin taisi olla kivan näköinen autossa. Ei se Button huono valinta ollut varmastikaan mutta eipä sitä tiedä miten hyvin Heikille olisi istunut Buttonin mäkki ja jokunen lisävuosi huipputallissa. Täällä sekin tietysti tiedetään että ei siitäkään olisi mitään tullut, mutta minä en tiedä. Enemmistön mielipide tuntuu olevan se, että Heikki on riittävän monta tilaisuutta saanut näyttää osaamisensa. Mielipidehän onkuin se kuuluisa paikka minne aurinko ei paista. Jokaisella on omansa.
Olihan se tojolle omien puheidensa mukaan pääsemässä ja niiden autokin olisi ollut ihan kohtuu kilpailukykyinen joten mistä tietää miten olisi tulevaisuus edennyt.Ota nyt ne Heikki lasit jo pois päästä. Kääntelet ja vääntelet asioita ja selityksiä tuntuu löytyvän loputtomasti. Ei Heikistä oli ikinä tullut mitään vaikka olisi saanut ajaa sata kautta mäklaarenilla. Ja minkäköhän takia Heikki ei saanut ajaa kolmatta kautta mäkillä? Sen takia kun ei saanut mitään aikaa.
Ootko sukua Kovalaiselle? Vai miten selittyy tää sun suoranainen rakkaus maailman nopeinta Heikkiä kohtaan?
Eihän tuo haittaa, että muistellaan Häkkisen uraa ja vertaillaan nykyajan F1 kuskin uraan, kuten Heikin.Onko tämä toikki muutettu Häkkisen jos ja kun-aiheiseksi?
Melkoinen ihme saa tapahtua, että nähdään Kovalainen Australian starttiruudukossa. :dunno:
Laskeskelin tuossa Mikan ja tallikavereiden edesottamuksia aika-ajoista 94-97. On kyllä Häkä vienyt brittipoloja kuin mätää kukkoa; Brundle, Blundell ja Mansell hävinneet kaikki aika-ajonsa Mikaa vastaan. Tai no, Blundellilla toki yksi voitto Adelaidessa Mikan loukkaannuttua. DC sitten saanut revittyä neljä voittoa 1996 ja kuusi 1997, hopeanuolten ensimmäisellä kaudella tosin Mikalla loppukauden n. 10 viimeisessä kisassa parempi lähtöruutu.Ai nyt Mikakin on yhtä paska, kuin Heikki. Mika vei paska Mclareneita sijoituksille mihin ei pitäisi ollut mahiksia vuosina 94-97. Lue arvioita miehestä asiantuntijoiden suusta. Heikki epäonnistui Lotuksella. Piste.
Ja sehän se oli aika järisyttävä temppu kun Mika ensimmäisessä McLarenilla ajamassaan aika-ajossa meni tallikaverinsa Sennan edelle. Tietysti nykyään ei saa varalla olevat kuljettajat ajaa testejä niin paljon kuin sielu sietää kuten tuolloin sai, mutta silti.Laskeskelin tuossa Mikan ja tallikavereiden edesottamuksia aika-ajoista 94-97. On kyllä Häkä vienyt brittipoloja kuin mätää kukkoa;
Kaikkea hyvää Heikille toivoen, mutta pahinta peläten. Taitaa olla Suomussalmen kuhan ajot olla F1-sarjassa ajettu. Mitä ihmettä tuossa oikein tapahtui? Söikö itseluottamuksen väärä manageri,(eräs makarooni, joka ei halunnut päästää kisakuskiksi), vaiko Mäcin huonot taktiikat, kun asettivat Hamin ykköseksi? Caterhamilla syötiin poro-keppiä kympin sakkiin pääsemisestä aika-ajoissa, vai oliko toiselle osiolle selviytymisestä? Loppujenlopuksi tuntuu, että Heke itse menetti "tatsin" jossain kohtaa, mutta milloin ja miksi? Osaako joku viisaampi analysoida?Eihän tuo haittaa, että muistellaan Häkkisen uraa ja vertaillaan nykyajan F1 kuskin uraan, kuten Heikin.
Heikin paras ominaisuus on se, että hän on aina niin positiivinen! Ja on todella uuttera. F1:n bisnesmaailmassa ei vain aina riitä ajopaikkoja kaikille suomipojillemme..