Heikki Kovalainen - Elämää Caterhamin jälkeen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Ei kyllä kuulosta Kimiltä, mut kuten sanottua, kyllä Kimillä jonkinlainen auttaminenki on veressä ku on moottoriurheilusta kyse. Tuskinpa motocross-tallikaa rahaa hirveänä tuottaa. Makia-kaverit sai kans pilkkahintaan (hinnoista ei mitää hajua tosin, mut yrityksen koosta ja iästä voi jotain päätellä) näkyvyyttä miljoonille ja miljoonille. Toisaalla Kimi on ennenkaikkea kilpailija ja mikäs sen mehukkaampaa, ku ottaa kerranki suomalaisista mittaa samalla kalustolla? :D Lisäksi ihmiset, jotka hymyilee liikaa, on epäilyttäviä (Grosjean, joku siinä haisee, vaikka symppiksen oloinen onkin) :D Jos rehellisiä ollaan, nii joskus sama mättää Kovalaisessakin. Ei kuitenkaa yllä lähellekkään Grosjeanin maireaa kasvoa.

Mut vakavasti puhuttua nuo jutut varmasti tulee jostain kysymykseen vastaamisesta. Tuskin lobbaamalla lobbailee tallissa. Mielipide Grosjeanistakin on varmasti kuultu.
 
Viimeksi muokattu:

hercules

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
119
Lopettakaa jo hassuttelu, ei se Hessu ainakaan Lotuksella tule ensi kaudella ajamaan.
Jos tulee niin myönnän olleeni väärässä ja lupaan kirmata Narinkkatoria ympäri boratit jalassa ja gorilla-naamari päässä :D
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Niin ja mitenköhä Räikkönen suhtautuis maholliseen tappioon Kovalaiselle?:alppu:

Ehkä se toteis vaan:"Ei kiinnosta".:frank:
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Voi olla että tää foorumi repeää jos Kovalainen olisi Räikkösen tallikaveri. :eek!:
 

Turso

Well-known member
Liittynyt
7.9.2012
Viestit
1041
Mutu on että tallin seuraajakunta pienenisi, jos molemmat kisakuskin tontit täytetään samasta maasta, tosin seuraajat saattaisivat olla fanaattisempia.

Kuvitelkaa vaikka Marussiaa venäläisillä kuskeilla ja sponsoreilla. Ei kuulosta kovin mielenkiintoiselta.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Mutu on että tallin seuraajakunta pienenisi, jos molemmat kisakuskin tontit täytetään samasta maasta, tosin seuraajat saattaisivat olla fanaattisempia.

Kuvitelkaa vaikka Marussiaa venäläisillä kuskeilla ja sponsoreilla. Ei kuulosta kovin mielenkiintoiselta.
Onko Marussia nyttenkään kiinnostava? Suomalaisilla taitaa olla kovan rattimiehen maine ja kaks sellaista samassa tallissa ei huonolta imagon puolesta kuullosta. Jos maan perusteella valittaisiin kuski, niin ehkä se olis sitten espanjalainen tai etelä-ameriikasta joku? Muu pallo on jo Kimin kautta hallussa ;) Ranskalaisista en tiedä, mut eipä esim facebookissa Lotuksella ole ainakaa näkyvästi esillä ko. kansakunta.

edit: Sivumainintana: Sosiaalisessa mediassa, esim facebookissa, Lotus on 6-7 suurin tykkäysten määrässä, mut jopa suosituin, kun mitataan käyttäjien aktiivisuutta (James Allen). Ihan hyvin ekalta vuodelta. Lisäksi näemmä kärkitalleissa Lotus vetää kolmen auton mitalla ohi, kun katsotaan tykkäysten määrän kasvua vuoden aikana. En tiedä sitten milloin nykyiset Lotus-sivut on avattu vai lasketaanko tuohon aiemmatki tallin nimet mukaan..
 
Viimeksi muokattu:

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Saksa lienee nykyään kovassa huudossa F1-piireissä. Johan noita riittää paljon.

Vettel ja Schumacher tietysti etunenässä. Toisaalta noidenki kahen mestaruuksien yllä on ollu omat varjonsa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En oikein tiedä. Jelppas Häkkinen aikoinaan Kimin Mäc'lle. Eikä Häkkinenkään oikein varikkopoliitikko ollut.
Häkä oli lähdössä pois.

Tarkoitan lähinnä sitä, että Kimi ei välitä ns. vittujakaan politikoinnista ja lähtemällä lobbaamaan jonkun muun puolesta tallikaveriaan vastaan, syöksyisi sen inhoamansa politikointialtaan syvään päähän ihan suorilta. En usko tasan yhtään.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2657
Oli niillä komeimmat väritykset autossa tänä vuonna. Ja tykkäsin miten taistelivat Caterhamia vastaan vaikka ilman KERSiä. Pieni ja pippurinen talli.
Eivät olisi taistelleet, ellei Caterhamin auton kehitystyö olisi ollut käytännössä tuloksetonta kauden toisella puoliskolla. Caterhamin tilapäinen ohittaminen ja tasaväkinen taistelu kauden loppupuolella kyllä lisäsi ainakin Sky Sportsin kiinnostusta Marussiaan -- aiemmin Caterham oli paremmin esillä, mutta loppukaudesta Sky teki enemmän juttuja ja haastatteluja Marussiasta.

Valmistajien kymppisijasta jaettavat palkkiorahat olisivat tulleet Marussialle tarpeeseen, koska nykyisellään talli on liian pieni keskikastin tavoittamiseen. Pippurisuus ei auta, jos tallilla on paljon vähemmän resursseja auton kehittämiseen kuin kilpailijoilla. Caterhamilla alkaa jo olla riittävästi resursseja keskiryhmään pääsyyn, mutta tätä kautta vaivanneet ongelmat auton kehittämisessä pitäisi ensin tunnistaa ja ratkaista.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Jos Kovalainen pääsisi Lotukselle Grosjeanin paikalle saatettaisiin ensi kaudella nähdä sellainen tilanne jota ei ole vielä koskaan nähty F1-sarjan historiassa nimittäin kolmoisvoitto Suomelle jossakin kisassa.

Itse en tosin usko, että Kovalainen vie Grosjeanin paikan Lotuksella, joten suomalaisten kolmoisvoittoa ei tulla ensi kaudella näkemään, mutta olisi silti mielenkiintoista kuulla millainen huuto Oskari Saaren suusta tulisi kun jossakin kilpailussa tulisi ykkösenä maaliin Kimi Räikkönen, kakkosena Valtteri Bottas ja kolmantena Heikki Kovalainen ja uskoisin myös, että silloin Suomessa alkaisi uusi F1-buumi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jos Kovalainen pääsisi Lotukselle Grosjeanin paikalle saatettaisiin ensi kaudella nähdä sellainen tilanne jota ei ole vielä koskaan nähty F1-sarjan historiassa nimittäin kolmoisvoitto Suomelle jossakin kisassa.

Itse en tosin usko, että Kovalainen vie Grosjeanin paikan Lotuksella, joten suomalaisten kolmoisvoittoa ei tulla ensi kaudella näkemään, mutta olisi silti mielenkiintoista kuulla millainen huuto Oskari Saaren suusta tulisi kun jossakin kilpailussa tulisi ykkösenä maaliin Kimi Räikkönen, kakkosena Valtteri Bottas ja kolmantena Heikki Kovalainen ja uskoisin myös, että silloin Suomessa alkaisi uusi F1-buumi.
Heh,

Heikillä on kyllä hyvät suhteet Renaultin ajoilta talliin, joten ei nyt ihan tuulesta temmattua tuo 3 suomalaista sarjassa jos Romainin suhteen vedetään tyly linja tallin puolelta.
 

Pecca

Well-known member
Liittynyt
9.6.2009
Viestit
2004
Sijainti
Suomi
Kovalaisella on ainoastaan vuosi 2009, joka oli huono. Muut kaudet ovat sen sijaan olleet kohtuullisia tai hyviä kalustoon nähden. Ei yhtään suurempi riskivalinta kuin esim. Heidfeld tai Senna...
Joo kyllä minusta nyt F1-fani82 puhuu ihan asiaa. Heikki on yksi aliarvostetuimmista kuskeista. Tämä aliarvostus tulee lähinnä pisteitä ja kisatuloksia tuijottamalla. McLaren pelasi kaiken niin Lewisin pussiin kuin ikinä, kun Heikki ajoi McLarenilla. Olivat varmasti vielä niin varovaisia tapaus Alonsosta. Minusta Heikki on ihan sarjan parhaita kuskeja, tai vähintäänkin Buttonin tasoa.
 

berra67

Well-known member
Liittynyt
11.2.2003
Viestit
923
Lopettakaa se haihattelu jo....

Ihan totta, lopettakaa se Kovalainen-Lotukselle haihattelu, menee naurettavuuden puolelle.

It's never going to happen!
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Ihan totta, lopettakaa se Kovalainen-Lotukselle haihattelu, menee naurettavuuden puolelle.

It's never going to happen!
Miksi? Mielestäni aihe mahtuu oikeinkin hyvin tähän topicciin. Säästäkö tässä pitäisi kirjoitella? On tuo sen verran herkullinen ajatus, että saa sitä vähän maistella :) Jos Grosjeanin sponssit vielä pysyy kehissä, nii ei sinne ole kellään muullla asiaa. Muussa tapauksessa pitäis nykyisestyä valikoimasta yks varma tärppi hommata. Kyllä Kovalainen sillä listalla on helposti.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös