WebSlave
Trackman
Jos tallipäälliköt arvioivat Heikin Top10:een viime vuoden suorituksista, niin ei ainakaan voi katsoa maineen menneen Fernandesin tallissa. Lisäksi BBC:n selostajat pitivät ihan kiitettävästi Heikkiä positiivisessa mielessä esillä, jos se nyt ei niin markkina-arvoon suoraan vaikutakaan. Suoritukset on siis huomattu, vaikka takajoukoissa ollaankin.Salo perustelee ehdotustaan sillä, että jämäsijoista ajellessa Heikiltä menee maine. Se maine oli kuitenkin jo aika matalalla kahden McLaren-vuoden jälkeen. Pikemminkin Heikin maine on parantunut tässä nykyisessä tallissa. Jos tallikaveri nujertuu jatkossakin, niin ainakaan maineen menettämisen pelossa ei Heikin tarvitse minun mielestäni tallia vaihtaa.
Pisteisiin minäkin vielä ennen kautta uskoin, mutta keskikastin ollessa näin tasainen ja entistä lähempänä kärkeä se kyllä on varsin vaikeaa. Vaatii poikkeuksellisen kisan.Minä ainakin luulottelen, että sitä näkyvää tason kohotusta ilmaantuu MM-pisteiden ja keskikastin kanssa kamppailun muodossa jo tämän kauden aikana.
Tämä on tietysti riski, mutta Tony vaikuttaa aika sitoutuneelta projektiin. Caterham on hänelle myös markkinointikanava, mutta samalla hän on pitänyt huolen siitä ettei koko budjetti tule hänen lompakostaan.Sehän on sitten ihan eri asia että kuinka kauan fernandesta kiinnostaa panostaa talliin jos tulosta ei ala syntymään? (vertaa toyota)
Edistyminen on varmasti ollut jonkin verran odotettua hitaampaa. Keskikastin peräpään kanssa kuitenkin jo kilpailtiin viime vuonna ajoittain. Katsotaan nyt vielä josko tällä kaudella oikeasti päästäisiin mukaan päivitysten myötä. Alla on vasta yksi kisa joka jäi molemmilta kuskeilta kesken.
Heikki itse sanoi, että tämä vuosi ratkaisee jatkon. Hän on Tonyn kanssa hyvää pataa ja se selittää osan talliuskollisuudesta, mutta ei hänenkään kannata ikuisesti odottaa, jos pöydälle ilmestyy huomattavasti paremmalta näyttäviä sopimustarjouksia.