Ei auto toiminut kisan alkupuolella yhtään kyllä.. Loppupuoliskon tulikin sitten oikein mallikkaasti:thumbup:Banaani sanoi:Katoavaista on kunnia. Mielestäni Heikki ajoi tänään surkeasti. Toisaalta syytä lienee autossakin.
Lasketaanko se Monacon "keskeytys"? Siellähän Heikki kurvasi viimeisellä kierroksella suoraan varikolle.Prof. Tuhatkauno sanoi:Onkos kukaan vielä huomioinut sitä, että Kovis taitaa olla nyt Kiinan jälkeen ainoa kuski, jolla ei ole vielä yhtään keskeytystä koko kaudella :ahem:
Tomacu sanoi:Lasketaanko se Monacon "keskeytys"? Siellähän Heikki kurvasi viimeisellä kierroksella suoraan varikolle.
Schumi lähti tämän jälkeen vielä kiertämään rataa. Siinä se ero.SOKO sanoi:Eipä Maikkeliakaan laskettu keskeyttäneeksi, kun ainakaan tuli viimeiseltä kierrokselta varikolle kärsimään stop and go rangaistusta.
No ois se nyt viimeisen päälle noloa että ensin täällä haukutaan ja lytätään McLaren ja Ron Dennis ja äkkiä ensi vuonna McLaren ja Ron Dennis olisivatkin jotain hyviksiä :thumbfh: .talakem sanoi:Minnes pannaan Heikki ensi kaudeksi?
Loistavat 30 pistettä tulokaskaudella ja vaan yksi keskeytys...
Reilusti päihin kokeneempaa tiimikaveria.
http://www.totalf1.com/view-article.php?newsid=234285
Kai se riippuu jonkun verran siitäkin, mitä tekevät. Mahtaakohan suomalaiset kuljettajat levittää ympärilleen jonkinlaisen "reiluuden auran", joka estää tallia sortumasta epärehillisyyksiin?Ratman sanoi:No ois se nyt viimeisen päälle noloa että ensin täällä haukutaan ja lytätään McLaren ja Ron Dennis ja äkkiä ensi vuonna McLaren ja Ron Dennis olisivatkin jotain hyviksiä :thumbfh: .
Aivan. Mutta jos ei ensivuoden autosta löydy laittomuuksia niin ne on kyllä rangaistuksensa kärsineet. Edellyttäen tietenkin että Ron maksaa sakkonsa. Sitten on sovittanut syntinsä ja voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä.:ahem:Ratman sanoi:No ois se nyt viimeisen päälle noloa että ensin täällä haukutaan ja lytätään McLaren ja Ron Dennis ja äkkiä ensi vuonna McLaren ja Ron Dennis olisivatkin jotain hyviksiä :thumbfh: .
Joo, aina uudessa luokassa meni puolivuotta ennenkuin oli parhaassa vauhdissaan. No nyt luokka pysyy samana... mutta systeemit muuttuu...Misa1 sanoi:Sais kyllä nopsaan tehdä tuo Alonso tuon päätöksensä, ettei Heikki -ajovirhe- Kovalaisen tarvitse liian kauan odottaa talliaan!
Heikillä kun noin yleensä tuntuu tovi menevän ennenkuin uudet hommat ovat hallussa, ja nyt noita muutoksia tulee juurikin sen verran, että olisi hyvä päästä sinuiksi uuden työvälineen kans heti alkumetreistä!
Sillä vältetään tämän kauden alun tyyppiset räpelöinnit!
Muuttuukos muu kuin luistonesto?talakem sanoi:Joo, aina uudessa luokassa meni puolivuotta ennenkuin oli parhaassa vauhdissaan. No nyt luokka pysyy samana... mutta systeemit muuttuu...
Toi standardi ECU vaikuttaa myös moottorin toimintaan. FIA viisastu aikaisemmasta. Kun Schmacher ajeli vielä Benetonilla niin kiersivät luistonesto kiellon piilotetulla toiminnolla...kouvotsvoni sanoi:Muuttuukos muu kuin luistonesto?
Sitä epäilen. voi niillä tietenkin olla yhteinen softa erikseen eri radoille mutta en tiedä. Boxin testaushan alko dynossa. Oli kaikilla jotain ongelmia, ei esim ensin kaikkien koneet käynnistynyt. Mutta täytyy onkia lisää infoa asiasta ennenkun alkaa väittää mitään....Moe Szyslak sanoi:Meneekö koko moottorinohjaussofta ton ecuboxin kautta?:doubtful:
Sittenhän ei pääse 'mapittamaan' pahasti moottoreita per ratakaan?
Saako tasauspyörästön lukkoa säätää kesken kierroksen?