Minulle tuli enempi sellanen fiilis että on rehellinen itselleen, hyvä vaan.Darren sanoi:Yrittäisiköhän tällä karistella menestyspaineita olkapäiltä tulevaa kautta varten?
Minulla pisti silmään ko. uutiseen liitetty kuva, jossa Kovalaisen niska näyttää erityisen leveältä. On varmaan tullut talven aikana käytyä salilla aika ahkerasti, ja sillä saralla on tapahtunut ihan silmin nähtävää kehitystä.Darren sanoi:Aika suoraa puhetta Kovalaiselta. Ei moni huonommin menestynytkään kuljettaja myönnä, että henkisessä ja fyysisessä puolessa parantamisen varaa. Yrittäisiköhän tällä karistella menestyspaineita olkapäiltä tulevaa kautta varten?
Eihän tämä ole enää mikään uutinen, vaan useammaltakin taholta kuultu juttu. Sehän nyt olisikin kumma, jos viime kauden alun räpiköinnille ei olisi mitään selitystä. En ymmärrä, miten tuo tulevaan kauteen ja sen paineisiin liittyisi.Darren sanoi:Aika suoraa puhetta Kovalaiselta. Ei moni huonommin menestynytkään kuljettaja myönnä, että henkisessä ja fyysisessä puolessa parantamisen varaa. Yrittäisiköhän tällä karistella menestyspaineita olkapäiltä tulevaa kautta varten?
Sutilin ei kyllä ainakaan tuossa linkissä sanota olleen edellä. Onneksi lähdekin on aina oikeassa oleva Bild.Rapu-70 sanoi:Heikin kannalta myös ei ole hyvä asia, että lehdissä ilmoitellaan hänen olleen vasta kolmas vaihtoehto ja jopa Sutilin olleen listalla edellä.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/080224162549.shtml
Siis Vettel, ei Sutil. Tuohan käy sinällään ihan järkeensä, Rosberg ja Vettel ovat molemmat saksalaisia ja molemmat ajoivat viime kaudella todella vahvasti. Ei noista kannata välittää, tärkeintä on se, että juuri Heikki ajaa McLarenilla 2008.Rapu-70 sanoi:Heikin kannalta myös ei ole hyvä asia, että lehdissä ilmoitellaan hänen olleen vasta kolmas vaihtoehto ja jopa Sutilin olleen listalla edellä. http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/080224162549.shtml
Rapu-70 sanoi:http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=33982
Tämä Larenin rahatilanne on melko yllättävä ja huolestuttava juttu. 2006 on otettu tollanen 22 millin euron tulospudotus. 2007 lopussa on siirtovelat 117 MEUR (liikevaihto noin 227 MEUR), ja nyt on haettu sakoille osamaksua. Meneeköhän viivästyskorot
Jos tänä vuonna homma kusee niin mistähän nämä rahat haetaan? Tällä vuosikymmenellä on tasan kaksi kautta jäljellä voittaa mm:ä. Muuten tulee vuosikymmenen pituinen kuiva jakso ja kyllä alkaa uuhastelun rhoittaminen olla vaikeaa. Jos toi artikkeli noista tallin finansseista pitää paikkansa niin paineet on todella kovat tälle kaudelle.
Heikin kannalta myös ei ole hyvä asia, että lehdissä ilmoitellaan hänen olleen vasta kolmas vaihtoehto ja jopa Sutilin olleen listalla edellä.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/080224162549.shtml
Epäilen edelleen Kovalaisen mahdollisuuksia ajaa aidosti kilpaa Hamiltonia vastaan. Kisaviikonloput on kuitenkin eri asia kuin nämä testit, joissa kuskit siis ajaa tallille enemmän kuin kisoissa, joissa kuskeilla on pelissä kuitenkin oma markkina-arvo ja menestymisbonarit. Hamilton kuitenkin käänsi viimekaudella tallin mielipiteet kaksinkertaista maailmanmestaria vastaan. Tällainen kolmas varanumero ei pitäisi tuottaa ongelmia vaikka Heikki olisi kuinka hyvä.
Kun ottaa huomioon vielä Mäcin rahatilanteen (siis jos nuo artikkelissa mainitut luvut pitävät paikkansa), täytyy toivoa Kovalaisen Mäccisopimuksessa olevan melko joustavat irtisanoutumispykälät.
Niin, tuo tappiohan oli McLaren Group-konsernin kokonaistuloksessa. F1-talli lienee yleisesti ottaen edelleen voitollinen, vaikka pääsponsorin puuttuminen kauden 2006 lopulla tulosta hetkellisesti söikin.Rapu-70 sanoi:Tämä Larenin rahatilanne on melko yllättävä ja huolestuttava juttu. 2006 on otettu tollanen 22 millin euron tulospudotus.[--]
Jos tänä vuonna homma kusee niin mistähän nämä rahat haetaan? Tällä vuosikymmenellä on tasan kaksi kautta jäljellä voittaa mm:ä. Muuten tulee vuosikymmenen pituinen kuiva jakso ja kyllä alkaa uuhastelun rhoittaminen olla vaikeaa. Jos toi artikkeli noista tallin finansseista pitää paikkansa niin paineet on todella kovat tälle kaudelle.
Epäolennaista, jos ne kaksi edellä olevaa vaihtoehtoa eivät edes ole vapailla markkinoilla. Varmaan Kimi olisi ollut ykkösvaihtoehto, jos olisi ollut saatavilla.Heikin kannalta myös ei ole hyvä asia, että lehdissä ilmoitellaan hänen olleen vasta kolmas vaihtoehto ja jopa Sutilin olleen listalla edellä.
Heikin tosiaan oli syytä tehdä tulosta. En usko Heikin aseman olevan kovinkaan vahva tallissa jatkon kannalta, ellei kunnon tulosta tule kauden puoliväliin mennessä. Kunnon tulos ei edellytä olemista Lewiksen edellä pisteissä, mutta nopeuden olisi syytä riittää ainakin painostamaan Lewistä, eikä virheitä saisi tehdä liikaa.Deeq sanoi:Kyllä se Heikki hämiksen voittaa mutta alkukaudesta voi olla vähän homma hakusessa ku on uusi talli ja kaikki on vähän erillaista.
Ei välttämättä. Kuskien keskinäinen kilpailu ei ole tallin kannalta hyvä asia, joten McLarenilla toivotaan kyllä pikemmin muiden kuin Lewisin painostamista. Eli nopeuden riittäminen siihen, että syödään vastustajilta pisteitä olisi toivottavaa.Zaikom sanoi:Kunnon tulos ei edellytä olemista Lewiksen edellä pisteissä, mutta nopeuden olisi syytä riittää ainakin painostamaan Lewistä
Eipä tuo välttämättä huono juttu ole Heikin kannalta, vaikka olisikin totta. Jos McLarenilla on yhtään viisastuttu näistä voitottomista vuosista, niin luulisi että sielläkin on älytty ettei kuskikaksikoksi kannata palkata kahta kaveria, joista kumpikin vaatii ehdottomasti sen ykköskuskin paikan tai vähintään tasaväkisen kohtelun.Rapu-70 sanoi:Heikin kannalta myös ei ole hyvä asia, että lehdissä ilmoitellaan hänen olleen vasta kolmas vaihtoehto ja jopa Sutilin olleen listalla edellä.
Vettel on osoittanut loistavia otteita sadekisoissa, mutta ei nuo kuivan kelin esitykset sen kummempia olleet kuin esim. Liuzzilla. Aika virhe herkkä kuski vielä, ja tämä rookie tarvitsee lisää kokemusta ennen istumista mestariautoon.CamoN sanoi:Kilpailullisesti Vettel olisi varmaan ollut paras vaihtoehto, jos oltaisiin haluttu siivittää Hamilton mestariksi kauden 2008 lopussa. Vettel on vielä sen verran nuori ja kokematon, että olisi saattanut tyytyä aivan mukisematta antamaan Hamiltonille jokaiseen kisaan optimaalisemman taktiikan jne. tämän kauden ajan, kunhan vaan pääsee ajamaan kilpaa McLarenilla.
Rosberg on ollut sen verran pitkään mukana ympyröissä, ettei olisi välttämättä sulattanut sitä kakkoskuskin roolia. Mutta kummallakin saksalaisella olisi ollut se Mersun toivoma markkina-arvo.
Kovalainen ei ole saksalainen, hän on julkisesti vaatinut tasaväkisen aseman tallikaverinsa suhteen ja on vielä julmetun nopea. Ei siis välttämättä paras ratkaisu McLarenin kuskiongelmaan joka syntyi Alonson lähdettyä, koska jälleen ollaan siinä tilanteessa että todennäköisesti kumpikin kuski kerää suunnilleen yhtä paljon pisteitä.