Mclaren on huipputalli Lewikselle, Heikille se on huonompi talli kuin esmes BMW tai tod.näk. Toitsa ens kaudella.
Kuten tuolla toisaalla jo mainitsin, edes oma talli ei odota Heikiltä mitään muuta kuin että ehkä kerran vois voittaa tällä kaudella. Ei ne silloin ihan kybällä kyllä Heikkiin ole satsaamassakaan, jos kerran tavoitteet tallin puolelta on tuota luokkaa. Briatore sentään antoi palautetta silloin kun oli sen paikka viime vuonna, joka kuvastaa mielestäni sitä että odotukset oli Heikkiä kohtaan ihan toisenlaiset. Kyllä tästä suorituksesta (paalulta viidenneksi) pitäis jo jonkun jotain sanoa, jos kaverilta odotettaisiin muutakin kuin kakkoskuskin suorituksia. Vähän tulee varsinkin tämän kisan jälkeisistä Mäcci-kommenteista semmoinen fiilis, että Heikki nyt ajaa sitä toista autoa kun niitä pitää kaks olla joka viikonloppu.
Missä muussa tallissa tahansa asenne toiseen kuskiin olis ihan toisenlainen, niissä kun ei missään ole enää noin selkeätä tähteä kuin Hamilton. Nyt siis kun huomattiin, että osaahan se Heidfeldkin ajaa, ainakin tänä viikonloppuna.
Tuntuu, että Hamilton on lehdistön mielestä paljon muutakin kuin Mclarenilla ajava f1-kuski ja se ei voi olla näkymättä brittiläisen tallin toiminnassa ja henkilöstössä. Se mistä tallissa ollaan ylpeitä on nimenomaan se, että tallissa ajaa suurinpiirtein kuningas Arthur. Valitettavasti tuollaiseen asemaan mediassa on Kovalaisen aivan mahdotonta päästä vaikka ajais kuinka hyvin. Kyllä talli tsemppaa lähinnä Hamiltonille ja Heikki on siinä sitten aseenkantajana.
Eli summa summarum tämä vuodatukseni: jos Kovalainen kokee, että kakkoskuskin asema on ok tai että lajissa on vielä jotain sellaista opittavaa mitä Mclarenilla on saatavissa niin silloin kannattaa solmia pitkä sopimus, muuten olis syytä alkaa katselemaan sellaista kehityskelpoista tallia jossa se oma asemakin voisi olla sellainen, että ykköskuskiksi olis edes teoreettiset mahikset nousta. Tai sitten laskea sen varaan, että Hamilton lopettaa ensikautena. Mäcillä on saavutettavissa se mitä on nyt nähty.