Captain Howdy
Well-known member
Vaadin vastaajaa esittämään looginen yhteys hänen ja kakkosnelosen Jack Bauerin välille!
*vaatii*No, vaadi!
Joo, mutta sehän tässä oli tarkoituskin. Jos olisin valinnut esim. tuon OoPeen postaaman kuvan, tiva olisi ollut helpohko.Olipas huono kuva Melissasta. En tunnistanut tuosta.
Niillä on yks yhteinen... toi... JUTTU!*vaatii*
Eli looginen yhteys Melissa Gilbertin ja Jack Bauerin/Kiefer Sutherlandin välille olis hakusessa.
Lienee kuuklettajan unemlakyssäri
Ei oo yhteistä juttua, ei etenkään Dzäkillä :nope:Niillä on yks yhteinen... toi... JUTTU!
Ei aukea ainakaan mulle. Täytyy miettiä, siis googlettaa, vielä hetki.Ei oo yhteistä juttua, ei etenkään Dzäkillä :nope:
Oliks tää muka näin vaikee? :doubtful:
Voin kyllä helpottaa, jos on tarvis :frank:Ei aukea ainakaan mulle. Täytyy miettiä, siis googlettaa, vielä hetki.
Just. Paitti, että oikeesti nuo ei kai ole veriskululaisia lain vaan siskoksia nimenomaan juuri tuon Balthazarin mainitseman adoption kautta.En mä noiden sukulaisuudesta tiennyt mutta ihan sukunimen perusteella päättelin. Sara Gilbert on näemmä siis Melissa Gilbertin pikkusisko ja Sara siis näytteli 24:ssa Jack Bauerin avustajaa ja Roseannessa pikkuvanhaa tytärtä.