Antsa Rieppo
Well-known member
Paitsi Dompsua on tsempattu.
Jokin paha henki on varmasti ryöminyt sisään burbin peräaukosta, sillä hän käyttäytyy kuin hullu koira.Puheesi on kuin kärpäsen surinaa korvissani.
Olen hiv positiivinen.Vituttaa nää saatanan masennusotsikot. Eikö täällä voisi joku joskus kertoa positiivistakin asioista.
Veli on tässä toikissa aiemmin mainitussa kaupungissa. En kadehdi.Vituttaa nää saatanan masennusotsikot. Eikö täällä voisi joku joskus kertoa positiivistakin asioista.
Lisäksihän molemmilla on teos nimeltä Sopivasti lihava paitsi Salmisella.Miekkosten elämä oli melkein päivälleen saman pituinen ja molemmat kuolivat äkilliseen sairauskohtaukseen ihan liian varhain, vain 46-vuotiaana.
Taidetaan puhua nyt eri Salmisesta.Salminen on kyllä vähän kerryttänyt vatsaa, joten onhan se sopivasti lihava.
Pitkäkin tauko? Minä olin nelisen vuotta vilkuilematta tänne.Moon ollunna niin kauan poissa foorumilta, että tajusin vasta äsken mitä tuossa ylempänä tapahtui.
Samoin, suunnilleen.Pitkäkin tauko? Minä olin nelisen vuotta vilkuilematta tänne.