Henri Toivosen onnettomuus korsikalla

AnttiL

Reittinörtti
Sijainti
Tampereen lenkki
Minä en kyllä huomaa tuosta videosta mitään sellaista, joka edes vihjaisi, että Henkka olisi mennyt aluksi väärään Lanciaan. Henkkahan näkyy huoltoparkissa vain kahdessa otoksessa; autosta noustessa ja autolle saapuessa. Crestohan siinä omenaa syö. Henkan taka-alalta saapumiseen on ties kuinka monta syytä. Tallipäälikön kanssa jutustelu, hieronta, pala rauhaa...
Ei se tästä videosta suoraan implikoidukaan, tuo juttu on kerrottu jossain muualla. Henkkaa näytetään "saatettavan" kahden mekaanikon toimesta ja hän näyttää itse hymyilevän vaivaantuneesti tyyliin "kyllä minä nyt tästä eteenpäin osaan itse". Voin olla toki väärässä, tai sitten tuo ei ole vielä se viimeinen huolto.

anti-lag

enabled
Videosta tuli kyllä yksi kysymys mieleen: Miksi Crestolla oli Korsikalla Henkan ajohaalari? En muista nähneeni yhtään kuvaa Crestosta Coltin sponsoroimassa haalarissa. Salaliittoako kehittelemään...
Millaista salaliittoa meinasit saada aikaan Coltin haalareilla? :D

F1Electric

Well-known member
Kiitoksia tästä, löytyisiköhän joltakin vielä "The Henri Toivonen Tragedy" -dokumenttia? Löytyi vielä jokin aikaa sitten neliosaisena juutuupista, mutta sittemmin poistettu. Ja Googlekin tarjoaa vain eioota.

gt-corolla

Member
Kiitoksia tästä, löytyisiköhän joltakin vielä "The Henri Toivonen Tragedy" -dokumenttia? Löytyi vielä jokin aikaa sitten neliosaisena juutuupista, mutta sittemmin poistettu. Ja Googlekin tarjoaa vain eioota.
itseäkin kiinnostais tuo dokumentti katsoa jos joltain se vaan löytyy..:confused:

Sue_me

Well-known member
Muistan vieläkin kuin eilisen päivän kun ensi kertaa kuulin onnettomuudesta.

Olin mummolassa kuolinpesän selvittelyissä kun ysin uutisissa tuli tieto. Se oli ensimmäinen uutisista kuulemani julkisuuden henkilön kuolema jonka muistan.

kosmi

Well-known member
Tuli tuossa mieleen kun toi Korsikan ralli on taas menossa, että onko tuota Toivosen viimeistä erikoiskoetta ajettu onnettomuuden jälkeen kisassa?

kosmi

Well-known member
Olisi kiva nähdä jotain incar- kuvaa miltä tuo Toivosen paikka näyttää kisavauhdissa.

F29

New member
Löytyykö keneltäkään vaudin surma dokkaria? Ei tunnu löytyvän mistään kyseistä pätkää.