Eivät vedä muuten sileän kelin renkailla vaikka on kuivaa? :doubtful:
Ilmanottoaukot on saman muotoiset kuin Larenissa.
Eivät vedä muuten sileän kelin renkailla vaikka on kuivaa? :doubtful:
Ilmanottoaukot on saman muotoiset kuin Larenissa.
Mikä tässä muka mättää?Tuo Brawn GP:n auto on ylivoimaisesti rumin tähän asti esitellyistä :yuck:. Ulkonäön perusteella auto taistelisi sijoista 19-20...
Enempää asiasta tietämättä kuva näyttäisi olevan Barcelonasta ja auto luultavastikin 2007 Honda, joten kuvalla tuskin on mitään tekemistä tämän Silverstonessa esiintyneen BrawnGP:n auton kanssa.
Tuollaisen löysin:doubtful:
Pari asiaa vaikuttavat voimakkaasti mielipiteeseeni. Värityksestä en pidä ollenkaan (juuri se väritys, mitä pelkäsin) ja kypärän yläpuolinen ilmanottoaukko ei miellytä ollenkaan silmääni. Toivottavasti väritys ei ole lopullinen, vaikka tuskin nuo värit mihinkään katoavat jos väritystä muutetaan :thumbdownMikä tässä muka mättää?
Shakedown. Sileät gummit säästetään oikeisiin testeihin.Eivät vedä muuten sileän kelin renkailla vaikka on kuivaa? :doubtful:
Olet muuten täysin oikeassa!Enempää asiasta tietämättä kuva näyttäisi olevan Barcelonasta ja auto luultavastikin 2007 Honda, joten kuvalla tuskin on mitään tekemistä tämän Silverstonessa esiintyneen BrawnGP:n auton kanssa.
Samaa mieltä! Varsinkin sivusta päin varsin hyvännäköinen. Vielä uudet siivet niin tulee oikeen maukkaan näköinen auto.:ahem:Fanipuhetta tai ei, näyttää tämä auto mielestäni jotenkin paljon luontevammalta ja silmille mukavemmalta kuin esimerkiksi Toyota tai Renault :thumbup: Jensonillakin pitkästä aikaa aihetta hymyyn.
Entisellä Hondallahan on monesti ollut testeissä täysin erilaisia värityksiä kuin kisoissa (esim pikimustaa), joten ehkä/luultavasti tämäkin vielä muuttuu. Sopisi tällaisenakin.
Hyvä KERS (oli se sitten oikiasti hyvä tai ei) ei tosiaan anna uudelle tallille mitään menestymisen eväitä, tallin kun vaihtoi vehkeet Mersuun. Sekin KERS meni sitten täysin hukkaan. Eli puheet tältä osin eivät edelleenkään taida olla virheellisiä, ajat ovat vain muuttuneet ja uusin oloihin pitänee keskittyä. Ponttoonin muotoilut näyttää paremmalta kuin monessa muussa autossa, joiden tallissa kaikki tohina on ollut täysillä päällä.En sitten tiedä miten ne kovat puheet pitivät paikkaansa, kun eivät mitään konkreettisia menestyksen eväitä edes olleet luoneet.
KERS vaikuttaa kierrosaikaan pari kolme kymmenystä. KERS ei olis Hondan ongelmia ratkaissut. Toivotaan että Mersun moottorissa on enemmän potkua, ja ennen kaikkea aeropaketti on saatu toimimaan.... vaikeaa on varmaan.Hyvä KERS (oli se sitten oikiasti hyvä tai ei) ei tosiaan anna uudelle tallille mitään menestymisen eväitä, tallin kun vaihtoi vehkeet Mersuun. Sekin KERS meni sitten täysin hukkaan. Eli puheet tältä osin eivät edelleenkään taida olla virheellisiä, ajat ovat vain muuttuneet ja uusin oloihin pitänee keskittyä. Ponttoonin muotoilut näyttää paremmalta kuin monessa muussa autossa, joiden tallissa kaikki tohina on ollut täysillä päällä.
Totta. Honda taisi muuten olla Rellun ohella se toinen talli jolla oli lupa kehittää moottoriaan. Eli kaikki nämä "pikku jutut" meni penkin alle. Eihän ne tee autosta sekuntia nopeampaa, mutta taatusti olisi jäänyt aikaa miettiä auton aeroa pikkusen paremmin, jos KERS ym asiat olisi olleet kunnossa.KERS vaikuttaa kierrosaikaan pari kolme kymmenystä. KERS ei olis Hondan ongelmia ratkaissut. Toivotaan että Mersun moottorissa on enemmän potkua, ja ennen kaikkea aeropaketti on saatu toimimaan.... vaikeaa on varmaan.