Joo ja Kiinan kisassa näyttäisi, että Kimillä ja Hamiltonilla oli nuo viime kaudelta tutut jutut. Hamilton tuhosi renkaansa ja Kimi ei saanut lämpiämään.Elikkä Brawnin ongelma on sama ku Ferrarilla viime kaudella. Auto ei lämmitä renkaita sateessa ja jarruttelukaan ei auta ongelmaan.
RB:tä taas voisi verrata viime kauden McLareniin samaisesta syystä. Auto lämmittää renkaat hyvin ja tallin kuskit joutuvatkin enemmän kiinnittämään huomiota siihen, ettei renkaat kulu liian aikaisin.
Tilannehan on siis mielenkiintoinen, eikä kaudesta tuleekkaan tylsä BGP:n voittojuhlakausi :ahem:
Eihän se suorituskyky oo minnekkään kadonnut vaan se, että muut ovat ottaneet kiiinni senJensonin ja Rubensin ajatukset huonontuneesta suorituskyvystä:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74837
Suorituskyky suhteessa muihin ja kyllähän heillä myös rengasongelmia on ollut.Eihän se suorituskyky oo minnekkään kadonnut vaan se, että muut ovat ottaneet kiiinni sen
Tai auto, joka toimisi sateessa vähintään yhtä hyvin kuin Red Bull. Ei Bahrainista ole jaettu vielä pistettäkään, eiköhän Button & Barrichello haasta Vettelin aika lujasti. :thumbup:Alkaa Rossille selvitä, että tarvittaisiin sääntöjen porsaanreikien tuntemisen ja hyvän auunnittelijan lisäksi myös kaksi kisakuskia, tai edes yksi.
Etumatkaa on, mutta myös ongelmia on ollut. Esimerkiksi Bahrainin aika-ajossa yllättäviäkin.Bahrainissa palattiinkinkin sitten jälleen omalle paikalle Kiinan melontakilpailun jälkeen.
Neljä kilpailua - kolme voittoa. Eiköhän tuo kerro riittävästi.
Eiköhän se pystyakseli tai sen kiinnitys kiertymäänkin pääse. Jos jousen yläpään yhdyskappale olisi "yhtä puuta", niin tuossahan ei olisi erillisjousitusta ollenkaan. Voi tosin olla, ettei se itse "vääntösauva" kierry, vaan sen kiinnitykseen on voitu rakentaa jokin säädettävä mekanismi, millä vakaajan tehoa säädetään.Videossa oleva sauva on vain vipuvarsi.
292 miljoonaa euroa oli Hondan viimeiseksi jääneen kauden budjetti ja -08 autoon ei Brawnin tulon jälkeen satsattu enää ollenkaan. Ei tuo auto ihan sentään talkoovoimin ja satumaisella sankaritarinalla ole syntynyt. Oliko se mm. kolmessa vai neljässä tuulitunnelissa yhtäaikaa, kun tämän auton aeroa hiottiin.Tietysti pieni budjetti pitää ottaa huomioon, mutta siltikin meininki on samanlaista.
Niinpä. Varsinkin, kun Button pystyy dominoimaan ihan Schumi-tyyliin.292 miljoonaa euroa oli Hondan viimeiseksi jääneen kauden budjetti ja -08 autoon ei Brawnin tulon jälkeen satsattu enää ollenkaan. Ei tuo auto ihan sentään talkoovoimin ja satumaisella sankaritarinalla ole syntynyt. Oliko se mm. kolmessa vai neljässä tuulitunnelissa yhtäaikaa, kun tämän auton aeroa hiottiin.
Kova jätkä Brawn silti on, tuntuu saavan työnantajasta riippumatta oikeat miehet oikeisiin tehtäviin ja kaikista maksimin irti. Viimeisin näyte Brawnin kyvyistä pistää jopa miettimään Scumin saavutuksien arvoa.
Se pitää muistaa, että huono kuljettaja ei saa hyvästäkään autosta parasta. Button on ollut kait suht hyvä kuljettaja aikaisemminkin, mutta kalusto on ollut mitä on. Autojen merkitys on todella suuri F1:ssä kuten esimerkiksi Lewisin tämä kausi osoittaa.Viimeisin näyte Brawnin kyvyistä pistää jopa miettimään Scumin saavutuksien arvoa.