Oli kyllä. Ross on loistava heppu.Ross murtui BBC:n haastattelussa ja antoi kunniaa irtisanotuille jotka mahdollistivat mestaruuden. Hieno ele.
+1Ross Brawn on SE tämän kauden mestari.
Jumalaut. Noin kirjoitin way back in 5.12.2008.Eiköhän, mutta ei ehkä nykymuotoisena missä säännöt ja autojen tekniikka vaihtuu joka kaudelle.
Back to basics. Autotehtailla on laman takia vähemmän varaa syytää rahaa F1 tiimeihinsä -> kustannustaso laskee ja mukaan voi tulla uusia yrittäjiä. Autot voisi yksinkertaistua tekniikaltaan ja samalla halventua.
Jenkkien kolme autonvalmistajaa on menossa nurin ja japanin talousihmeetkin yskii. Tämä varmasti näkyy jonkin ajan päästä myös kilpa-autoilussa.
Aika pitkälti samaa mieltä olen. Ja mitä tulee tuohon huonolla kalustolla ajamiseen niin aika harvalla kuskilla se menee niin päin, että kun saa alleen huonon auton niin motivaatio kasvaa ja nopeus sekä tulokset paranevat.Kyllä Brawn GP on mestaruutensa ehdottomasti ansainnut. Sekä Rubens, että Jenson tekivät pitkin kautta hyvää työtä. Notkahduksia oli, mutta niinhän niitä oli muillakin. Red Bull ei päässyt iskemään oikeilla hetkillä ja nyt kävi näin.
Alkukausi oli tosiaankin se vaihe, jolloin talli oli täysin ylivoimanen ja osasivat käyttää tämän hetken täysillä hyödyksi. Button osoitti tällöin, että ei se mikään "roskakuski" ole, niin kuin täällä jotkut sanovat. On kyllä totta, että jos herra joutuu ajamaan huonolla kalustolla, niin se näkyy herran motivaatiossa ja näin ollen tuloksissa. Siinä mielessä kyllä Jensonilla olisi petrattavaa joo. Mutta sitten, kun kalusto on tarpeeksi hyvä, niin kyllä mies osaa ajaa, jos vain haluaa.
Tää on sitten vain mun mielipide Buttonista, joten älkää suotta ottako nokkiinne. :alppu:
Selvännätkö yhtään mitä hyvää siinä oli, että Honda lähti? Ensi vuonna siellä on sitten Mersu ilmeisesti Brawnin pohjilta tehdas tallina, mielummin mä Japseille kunnian soisin, että saataisiin vähän väriä sarjaan. Kamui Kobayashit Hondalle :alppu::alppu:En ehkä ole iloinen lopputuloksesta kuskien puolella, mutta tallimestaruus täysin ansaittu. Auto ja moottori koko gridin luotettavin, toimii joka kelillä (myös sateella, vaikka RBR etulyöntiasemassa olikin) ja kuljettajat tasaisimmat. Hondan poislähtö olikin parasta mitä viime vuonna tapahtui.
Tämän ketjun ensimmäisiä sivuja mukava selailla.
Paljonkohan on muuten F1-kuskin minimipalkka? Ehkä mestareilla on lähtöpalkka korkeampi? Ikälisä?edes minimiliksaa
Paljonkohan on muuten F1-kuskin minimipalkka? Ehkä mestareilla on lähtöpalkka korkeampi? Ikälisä?
Mä itse ajattelin ehdottaa Ferrarille, jotta maksaisivat mulle pari miljoonaa, etten aja niitten autolla. Tulisin paljon halvemmaksi kuin Räkä.Mulla on ihan samanlaiset vaatimukset, en lähde ajamaan Ykkösiä jos mulle ei makseta vähintään 10 miljuunaa erkkiä per vuosi. Nih. Toistaiseksi on tullut aika nihkeästi tarjouksia, mutta eiköhän se siitä. :tongue: