Honda Racing 2007: Search for better?

Ade

Kirjanpitäjä
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
148
Sijainti
Lappeenranta
Sain Hondalta sähköpostia, että miun nimi tulisi olemaan heidän autossa Ranskan GP:ssä vaikka en edes lahjoittanut rahaa myearthdream.comissa :rolleyes:

Kuulemma teksti on fontilla nro 4. Että sellaista.
 
Liittynyt
3.7.2006
Viestit
389
Niin Hondalla ei ole eräästä toisesta tallista poiketen tapana lahjoa hiljaiseksi tallista poistuneita henkilöitä. Luonnollisesti epäonnistumisesta erotettu tekninen johtaja, jonka työnhakukin on ollut jostain kumman syystä vähän vaikeaa, on nyt aika katkeraa poikaa. En näe asiassa mitään uutisoinnin arvoista.

Toki lahjuksetkaan eivät aina pidä kaikkia tallista poistettuja henkilöitä hiljaisena. Esimerkkinä eräs jenkkeihin karkoitettu kolumbialainen läskikasa, joka vähän aikaa sitten vahvisti sen mitä minä olen jo vuosia yrittänyt sanoa ja mitä nyt jo hidasälyinen lehdistökin alkanut epäillä alkukauden tapahtumien johdosta.

"In McLaren drivers are treated equally", taas kerran yksi valheeksi todistettu uskomus McLarenin hienoudesta. Mutta silmät päästään valehteleva Dennis vaan jauhaa paskaa ja rehellisen kilpailuun kyllästyneet ladapoikalaumat uskovat menestyksen kipeydessään mitä tahansa.
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
Yuri Borzenokóv sanoi:
Niin Hondalla ei ole eräästä toisesta tallista poiketen tapana lahjoa hiljaiseksi tallista poistuneita henkilöitä. Luonnollisesti epäonnistumisesta erotettu tekninen johtaja, jonka työnhakukin on ollut jostain kumman syystä vähän vaikeaa, on nyt aika katkeraa poikaa. En näe asiassa mitään uutisoinnin arvoista.

Toki lahjuksetkaan eivät aina pidä kaikkia tallista poistettuja henkilöitä hiljaisena. Esimerkkinä eräs jenkkeihin karkoitettu kolumbialainen läskikasa, joka vähän aikaa sitten vahvisti sen mitä minä olen jo vuosia yrittänyt sanoa ja mitä nyt jo hidasälyinen lehdistökin alkanut epäillä alkukauden tapahtumien johdosta.

"In McLaren drivers are treated equally", taas kerran yksi valheeksi todistettu uskomus McLarenin hienoudesta. Mutta silmät päästään valehteleva Dennis vaan jauhaa paskaa ja rehellisen kilpailuun kyllästyneet ladapoikalaumat uskovat menestyksen kipeydessään mitä tahansa.
Niin Montoyahan ei saanut kenkää epäonnistumisien takia ja työnhakuun joutui painelemaan rapakon toiselle puolelle...

Eli Montoya on totuuden torvi ja Willis vain katkeroitunut, niinpä niin..
 
Liittynyt
3.7.2006
Viestit
389
"Niin Montoyahan ei saanut kenkää epäonnistumisien takia"

Jos kerran muistellaan niin muistellaan sitten oikein.

Willis potkittiin ulos alkukauden huonojen tulosten takia, kun tekniselle johtajalle kuuluneet asiat menivät säännönmukaisesti pieleen sillä ja edellisillä kausilla. Läski taas ilmoitti kesken kauden siirtyvänsä ensi kaudella pois tallista ja koko sarjasta, jolloin ladalta annettiin hyllytys, jonka viralliseksi perusteluksi lehdistölle annettiin "motivaatio ongelmat". Pablon versio lehdistölle sopimuksen umpeuduttua: Ron Dennis veti pultit kun kerroin ja emme ole puhuneet sen jälkeen.

Spordeismi: jotkut ihmiset uskoo joulupukkiin, toiset pääsiäispupuun, minä McLarenin virallisiin lehdistötiedotteisiin.

Eikä Pablolla ei olisi ollut mitään vaikeuksia jatkaa uraansa F1:ssä. Ihan selvää Red Bull- tai Toyota-ainesta.
 

azai

Pornokeisari
Liittynyt
15.10.2004
Viestit
1448
Sijainti
Affalterbach
Yuri Borzenokóv sanoi:
Spordeismi: jotkut ihmiset uskoo joulupukkiin, toiset pääsiäispupuun, minä McLarenin virallisiin lehdistötiedotteisiin.
Jotkut ihmiset uskoo vinkumisen voimaan, toiset tulokseen. Minä McLarenin mahtaviin tuloksiin ja sinä vinkumiseen.

Ihan vakavissani Yuri sanon nyt sinulle tämän. Mitä sinä voitat tuolla päättömällä vinkumisella McLarenia kohtaan? Ei se Honda muutu vinkumisellasi sen nopeammaksi kuin se nyt on.
McLaren on tehnyt selkeästi parempaa työtä kuin Honda, ja täysin rehellisesti vielä. Ei tässä mistään 'ladapoikien' provoilusta kyse ole, vaan puhtaasta totuudesta. Kyllä MM-pistetaulukko kertoo sen karun totuuden kuinka töitä on tehty tallien osalta.
 
Liittynyt
3.7.2006
Viestit
389
"Ihan vakavissani Yuri sanon nyt sinulle tämän. Mitä sinä voitat tuolla päättömällä vinkumisella McLarenia kohtaan? Ei se Honda muutu vinkumisellasi sen nopeammaksi kuin se nyt on."

Mulla on sellainen tapa että luen kaikki postaukset tästä topicista. Siksi täytyykin pyytää että jatkossa ns. "homostelut privana" tai edes jollain muulla alueella. En tiedä mistä olet saanut päähäsi että McLarenin vastenmielisyys riippuu jotenkin Hondasta tai varsinkaan sen menestyksestä. Tällä alueella ei kuitenkaan pitäisi teoriassa mitään chattailua olla, ettei oikein jaksaisi henkilökohtaisuuksia ja vainoharhaisuuksia lueskella.
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
azai sanoi:
McLaren on tehnyt selkeästi parempaa työtä kuin Honda, ja täysin rehellisesti vielä. Ei tässä mistään 'ladapoikien' provoilusta kyse ole, vaan puhtaasta totuudesta. Kyllä MM-pistetaulukko kertoo sen karun totuuden kuinka töitä on tehty tallien osalta.
Moni kakku kaunis päältä :D :D :D
 

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
azai sanoi:
Nyt otan ensimmäisen kerran käyttöön tämän:

Syytön, kunnes toisin todistetaan ;)
Itse käytän amerikanmallia eli syyllinen kunnes toisin todistetaan. ;)

Johtuukohan Hondankin mystisesti parantunut vauhti kenties Ferrari manuskoista :doubtful:
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
azai sanoi:
Nyt otan ensimmäisen kerran käyttöön tämän:

Syytön, kunnes toisin todistetaan ;)
Aivan kuten hiihtäjien doping sotkussa, syyllisiä olivat vain Kyrö ja muutama hiihtäjä, kukaan muu ei tiennyt yhtään mitään missään ikinä...
 
Liittynyt
3.7.2006
Viestit
389
Mun mielestä on helpompi vaan maalailla oleellisin osa tekstistä ja copypastettaa se. Quotellaa tulee hirveä määrä tekstiä mukaan ja sitten sitä pitäisi karsia. Ei jaksa.

Rekrytointiuutisia tuli kaksi: Zander sisään BMW:ltä ja Klienille ehkä pari kisaa Spykerilla. Zander on paluumuuttaja BAR ajoilta, on pari viimeistä vuotta ollut BMW:n insinööriosaston tusinatavaraa. Heikki Kullan mukaan osaa ainoastaan vaihdelaatikkoihin liittyvää työtä, joissa Hondalla ei mitään ongelmaa ole ollut muutenkaan. Hondan rekrytoinnit ovat keskittyneet viime aikoina lähinnä yhtä suurten kilpailijoiden rivitason aerodynamiikka-osaajiin, joten tämä on siinä mielessä linjasta poikkeava siirto.

Klien tuskin saa Spykerilta pysyvästi töitä. Ei ole enää tarpeeksi rahaa siihen työhön kun limsamiljonääri hylkäsi. Luultavasti jää Hondalle samalla tavalla kuin Davidson ja lähtee ehkä joskus epäonnistumaan jonnekin kun tulee tarpeeksi epätoivoinen työnantaja vastaan. Omasta mielestäni Klien on kuitenkin ehkä hieman turhan hyvä testikuskiksi. Menee oma ura tavallaan hukkaan F1:ssä, kun lahjakkuus riittää täällä vain testikuskiksi. Kilpailulliset ominaisuudet ovat kuitenkin ihan hyvät (kaksinkamppailut, huonosti toimiva auto alla jne.), vauhti ei ole F1:n vaatimalla tasolla. Nahkahousujen koppiautoliigaan?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Yuri Borzenokóv sanoi:
Mun mielestä on helpompi vaan maalailla oleellisin osa tekstistä ja copypastettaa se. Quotellaa tulee hirveä määrä tekstiä mukaan ja sitten sitä pitäisi karsia. Ei jaksa.
Minusta ei ole maailman suurin homma tuo tekstin karsiminen, lisäksi tuolla tekstin yläpuolella on puhekuplan näköinen numiska, josta saa quote-merkinnät ja sitten kopipastettaa sen tekstin niitten sisään. Helppoa kuin heinänteko. Pienempi vaiva tuo on kirjoittajalle kuin (usealle sadalle) lukijalle arpominen, että mikä nyt on kenenkin tekstiä.

Buttonilla motivaatio kadonnut, enkä ihmettele. Toivottavasti nyt Honda saisi palikat kasaan ensi kaudeksi, jottei Jenson uraansa lopettaisi.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Yuri Borzenokóv sanoi:
Rekrytointiuutisia tuli kaksi: Zander sisään BMW:ltä ja Klienille ehkä pari kisaa Spykerilla. Zander on paluumuuttaja BAR ajoilta, on pari viimeistä vuotta ollut BMW:n insinööriosaston tusinatavaraa. Heikki Kullan mukaan osaa ainoastaan vaihdelaatikkoihin liittyvää työtä, joissa Hondalla ei mitään ongelmaa ole ollut muutenkaan. Hondan rekrytoinnit ovat keskittyneet viime aikoina lähinnä yhtä suurten kilpailijoiden rivitason aerodynamiikka-osaajiin, joten tämä on siinä mielessä linjasta poikkeava siirto.
Ei kai Zander ihan tusinainsinööri ollut, pääsuunnittelija kun kuitenkin oli titteli vielä tämän kauden alussa. Vaihteisto-osaamisensa takia siirrettiin puuhastelemaan niiden kanssa, kun BMW:n laatikko levisi käsiin koko ajan kauden alussa. Jos nyt jotain linkkiä muihin nimityksiin haluaa etsiä, niin Zander työskenteli ennen BMW:ta Williamsilla juurikin vastikään Hondalle palkatun Loïc Bigoisin kanssa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Bobakki sanoi:
Ei kai Zander ihan tusinainsinööri ollut, pääsuunnittelija kun kuitenkin oli titteli vielä tämän kauden alussa. Vaihteisto-osaamisensa takia siirrettiin puuhastelemaan niiden kanssa, kun BMW:n laatikko levisi käsiin koko ajan kauden alussa. Jos nyt jotain linkkiä muihin nimityksiin haluaa etsiä, niin Zander työskenteli ennen BMW:ta Williamsilla juurikin vastikään Hondalle palkatun Loïc Bigoisin kanssa.
Miksi ihmeessä Loic Bigois palkattu yhtään minnekään? Hänen kaaransa eivät ainakaan ole lentäneet.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
kouvotsvoni sanoi:
Miksi ihmeessä Loic Bigois palkattu yhtään minnekään? Hänen kaaransa eivät ainakaan ole lentäneet.
On se yhtä hyvääkin autoa ollut piirtämässä. Tuskin tuolla kokemuksella varustetusta kaverista haittaakaan on, mikäli tarkoituksena on levittää vastuuta laajemmalle. Lisäksi resurssit eivät ole olleet ihan samaa luokkaa kuin niillä parhaimpina pidetyillä propellihatuilla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Bobakki sanoi:
On se yhtä hyvääkin autoa ollut piirtämässä. Tuskin tuolla kokemuksella varustetusta kaverista haittaakaan on, mikäli tarkoituksena on levittää vastuuta laajemmalle. Lisäksi resurssit eivät ole olleet ihan samaa luokkaa kuin niillä parhaimpina pidetyillä propellihatuilla.
Mikäs se hyvä auto ollut? No Hondalle, niin no...ei tuota huonompaa kaaraa helpolla saada kokoon kursittua noilla resursseilla, jotta tuskin haittaakaan hänestä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
kouvotsvoni sanoi:
Mikäs se hyvä auto ollut? No Hondalle, niin no...ei tuota huonompaa kaaraa helpolla saada kokoon kursittua noilla resursseilla, jotta tuskin haittaakaan hänestä.
Prost JS45. Yhden ihmisen hyvyydestä tai huonoudesta tuskin saa juuri minkään muotoista käsitystä tuijottamalla tiimityönä tehtyjen autojen tuloksia. Tuo Prost on muuten ainoa auto, josta Bigois on kantanut päävastuun.
 
Liittynyt
3.7.2006
Viestit
389
Tällä kertaa erinomaisia rekrytointiuutisia


PR-perseilijäksi palkattu De Ferran on lähtenyt tallin tarjoamasta suojatyöpaikasta ex-suuruuksille. Toivottavasti tämä enteilee samalla kaverin tekemän supersignauksen Barrichellon siirtymistä muualle kauden päätteeksi.

Kaipaamaan De Ferrania jäävät...
...
...
...?
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Yuri Borzenokóv sanoi:
Tällä kertaa erinomaisia rekrytointiuutisia


PR-perseilijäksi palkattu De Ferran on lähtenyt tallin tarjoamasta suojatyöpaikasta ex-suuruuksille. Toivottavasti tämä enteilee samalla kaverin tekemän supersignauksen Barrichellon siirtymistä muualle kauden päätteeksi.

Kaipaamaan De Ferrania jäävät...
...
...
...?
Olen kyllä juurikin päinvastaista mieltä. De Ferran oli tallin ylimmässä johdossa nimenomaan ainoa ei-pr-pelle Hondan muualta merkin palveluksesta tuomien, kilvanajosta piittaamattomien tollojen seassa (No joo, Fry on Prodrivelta, mutta enemmänkin laskentatoimen kiehtovasta maailmasta) ja harvan kuskin älykkyyttä on samaan tapaan suitsutettu. GDF:n tehtävän piti olla erityisesti kuskien ja muun johdon välissä toimiminen ja kuljettajien auttaminen kisaviikonloppuina datan kanssa, mutta syystä tai toisesta tämä ei ollut muun johdon mieleen ja de Ferran jätettiin paitsioon. Niin kauan kuin tällaisten tyyppien osaamista ei Hondalla osata käyttää hyväksi, on tulos nykyisen kaltainen. Kannattanee vilkaista, millaista porukkaa mestaritallien johdossa on kautta aikojen ollut - kaikilla on vahva kilpatausta poislukien Briatore, jonka ehdoton vahvuus taas on pitäytyminen erossa asioista, joita hän ei kunnolla ymmärrä.
 
Ylös