Mun mielestä on helpompi vaan maalailla oleellisin osa tekstistä ja copypastettaa se. Quotellaa tulee hirveä määrä tekstiä mukaan ja sitten sitä pitäisi karsia. Ei jaksa.
Rekrytointiuutisia tuli kaksi: Zander sisään BMW:ltä ja Klienille ehkä pari kisaa Spykerilla. Zander on paluumuuttaja BAR ajoilta, on pari viimeistä vuotta ollut BMW:n insinööriosaston tusinatavaraa. Heikki Kullan mukaan osaa ainoastaan vaihdelaatikkoihin liittyvää työtä, joissa Hondalla ei mitään ongelmaa ole ollut muutenkaan. Hondan rekrytoinnit ovat keskittyneet viime aikoina lähinnä yhtä suurten kilpailijoiden rivitason aerodynamiikka-osaajiin, joten tämä on siinä mielessä linjasta poikkeava siirto.
Klien tuskin saa Spykerilta pysyvästi töitä. Ei ole enää tarpeeksi rahaa siihen työhön kun limsamiljonääri hylkäsi. Luultavasti jää Hondalle samalla tavalla kuin Davidson ja lähtee ehkä joskus epäonnistumaan jonnekin kun tulee tarpeeksi epätoivoinen työnantaja vastaan. Omasta mielestäni Klien on kuitenkin ehkä hieman turhan hyvä testikuskiksi. Menee oma ura tavallaan hukkaan F1:ssä, kun lahjakkuus riittää täällä vain testikuskiksi. Kilpailulliset ominaisuudet ovat kuitenkin ihan hyvät (kaksinkamppailut, huonosti toimiva auto alla jne.), vauhti ei ole F1:n vaatimalla tasolla. Nahkahousujen koppiautoliigaan?