Eiku vähän vielä pääkallo tatskoja ja kilo lävistyksiä niin avot :dunno:Amy Dumas
Ai Corbijn on päässyt jo pitkiin leffoihin asti. Minä tunnen hänet vain valokuvaajana ja musiikkivideoiden ohjaajajna. Lähinnä Depeche Moden.Tuosta Anton Corbijnista tuli mieleen
Ah, Kirsti Wallasvaara. Monestikohan tuli poikassa häntä ajatellen tumputettua. Monesti.Nostetaanpa framille pari suomalaista näyttelijätärtä menneiltä vuosikymmeniltä (ei sillä etteivät nykyään olisi viehättäviä rouvia). Kuvassa nuori Kirsti Wallasvaara ja Valkoisessa Peurassa hehkuva Mirjami Kuosmanen. Maailmanluokan kaunottaria molemmat.
Kaulasta ylöspäin ok, mutta ai että mua ilettää noi tatuoinnit. :yuck:Amy Dumas
EastEndersissä.Missä on vuoden 1985 Harriet Makepeace? Missä, kysynpähän vaan!
No Rock/Tatuointi tyylinen mies voisi pitääkkin hänestä.Kaulasta ylöspäin ok, mutta ai että mua ilettää noi tatuoinnit. :yuck:
Voi voi, ei narahda sarana enää.
Eiku vähän vielä pääkallo tatskoja ja kilo lävistyksiä niin avot :dunno:
Naismaku ei ikääntynyt miehen mukana vaan se 25 vuoden takainen Glynis olisi edelleen hotimpi.Voi voi, ei narahda sarana enää.
15 vuotiaana oli eri juttu
Glynis oli kyllä hotti Makepeacena. Murkun retinaan jäi ikuiset jäljet.Naismaku ei ikääntynyt miehen mukana vaan se 25 vuoden takainen Glynis olisi edelleen hotimpi.
Kulla!!Hunajainen Monica maistuis kyllä.