Knoukka
Well-known member
Nuoresta näyttelijästä Ada Kukkosesta on kehkeytymässä kyllä kaunis nainen, jota kamera rakastaa. Tai on jo. :ahem:
Tämä toivonmukaan oli sarkasmia sillä niin muovisen näköinen luuranko on kyseessä.Eilen näin musiikkivideolla yhden mielestäni todella kauniin naisen, mutta kyseessä olikin ruotsalainen Kevin a.k.a Yohio.
Sormet on kyllä vähän hassun näköset tossa.
Mä kiinnitin tossa huomiota lähinnä kasvoihin :doubtful:Tämä toivonmukaan oli sarkasmia sillä niin muovisen näköinen luuranko on kyseessä.
Jep tulee mieleen sellanen realdoll tjsp silikoniseksileluMä kiinnitin tossa huomiota lähinnä kasvoihin :doubtful:
Naisilla ja miehillä lienee eri tavat arvottaa androgyynejä ja muita transsuja.Tämä toivonmukaan oli sarkasmia sillä niin muovisen näköinen luuranko on kyseessä.
Meni totaaliseti ohi, että kyseessä oli transsu. Hyvä minä :wall:Naisilla ja miehillä lienee eri tavat arvottaa androgyynejä ja muita transsuja.
Minä arvotan ainakin ihan hyvin.Naisilla ja miehillä lienee eri tavat arvottaa androgyynejä ja muita transsuja.
Sehän tarkoittaa sitten sitä, että naiset arvottaa ihan huonosti.Minä arvotan ainakin ihan hyvin.
Toi oli samassa lukiossa kuin mä ja monesti samoilla kursseillakin. Oli jo tuolloin todella hyvännäköinen! Puhetyyli oli tosin jollain tapaa hieman teennäisen oloista tuolloin (vrt. pissikset ), vaikka ihan mukava olikin muuten.Nuoresta näyttelijästä Ada Kukkosesta on kehkeytymässä kyllä kaunis nainen, jota kamera rakastaa. Tai on jo. :ahem:
Veikkaan että on tapa sama kuin omani..Tuon kyltin voi näköjään käsittää monella tavalla. Omaa tapaani en kerro.
Tiijjä vaikka olis...Veikkaan että on tapa sama kuin omani..
Kuulostaa vitun kaukaa haetulta kyllä.Ai niinku että vittu kastuu kun nainen kiihottuu? Ei sitä varmaan silleen oo tarkoitettu tuota tekstiä.
Niin, koska tämä on f1-forum ja formula 1-luokassa on se yks tyyppi jonka sukunimi on myös Williams (http://fi.wikipedia.org/wiki/Frank_Williams).Esther (sukunimi sopii hyvin foorumin henkeen) Williams
Kerran oli yks tyyppi joka seurasi Jellinekin logiikkaa. Siitä tyypistä ei ole sen koommin kuultu.Niin, koska tämä on f1-forum ja formula 1-luokassa on se yks tyyppi jonka sukunimi on myös Williams (http://fi.wikipedia.org/wiki/Frank_Williams).
Likipitäen samannäköinen kuin eräs sisäänheittäjä/tarjoilija tosiunkarissa.Salkkarivenla treenaa vatsalihaksia.