Tatahan on seurannut Karthikeyania jo Jordan-vuodesta, ja oli myös Williamsilla niinä testikuskiaikoina.
TATA on kyllä seurannut Karthikeyania lähes miehen koko kansainvälisen kilpauran ajan, eikä lähtenyt tukemaan häntä vain jonkin kuppaisen Jordan-pestin vuoksi. Kingfisher ja Vijay Mallyahan olivat Narainin alkuperäiset päätukijat, mutta intialaisen aloittaessa Brittien F3-sarjassa Carlinilla TATA oli jo tullut mukaan kuvioihin.
TATA oli Karthikeyanin pääsponsori, kun mies vuonna 2002 siirtyi World Series by Nissan - autoihin ja vuonna 2004 Karthikeyan ajoi sarjassa näyttävästi Intian kansallisväreissä:
Narain on muuten aika hyvä ollut pitämään yhteistyökumppaninsa, sillä häntä tuolloin sponsoroineet yritykset ovat Red Bullia lukuunottamatta kaikki pysyneet hänen takanaan. Sääli, että Kolles on niin vinksahtanut tuohon tummanharmaaseen väriin, sillä tuo TATA-Red Bull oli minusta yksi sarjan kauneimmista autoista.
Ja mitä täälläkin nussutetaan autotehtaista, jotka haluavat näkyvyyttä moottoriurheilun kautta. Jos TATA niin haluaisi, niin Jaguar varmasti olisi näkyvänä HRT:n katteissa, mutta kun tämän on ilmeisesti tarkoitus olla intialainen yhteistyö, niin toki siitä pidetään brittiläinen automerkki kaukana? Karthikeyan tosin on kyllä jo ajanut
Jaguarilla, joten kyseisen merkin paluu ykkösiin tässä yhteydessä ei ehkä ole mikään mahdoton asia. Epäilen tosin TATA:lla olevan siihen paukkuja ja he saisivat muutenkin keskittyä tulevina vuosina ensin saamaan GT- ja sen huhutun prototyyppiauton edes jonkinlaiseen liikkeeseen.