Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Olispakin itse nainen että voisi tulla "parista" känniin! :D Vai miten vahvaa tavaraa sitten vetivätkään? :doubtful: Kuitenki sidukkaa! :D


Viime La tuli vedetty litratolkulla ties mitä ja ei mitää hirveetä känniä mutta sentään fiilareis. :thumbup:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Juskanen sanoi:
En mie ollu kännissä lain :tongue:

Ruodittiin S.A:n kanssa läpi kaikki foorumin miehet :ahem:
No ei ihme, ettei darrata. Toihan on korkeintaan pienen sidun setti. Ja viimeset huikat tarviikin jo puhua huulikiillosta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Silti kiinnostaisi nuo teb...eikun kort... eikun marcelmaiset arvostelut miehistä.

Tuskin niillä kuitenkaan bannia saadaan aikaan. :rolleyes:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Juskanen sanoi:
Ne on salaiseksi luokiteltua aineistoa :wink:
Niistä ei sitten puhuta! :D

Niin en mä Katjallekaan mistään puhunut. Puhuttiin vaan yhdessä, ettei puhuta...:eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jouduin muuten tänään ensimmäistä kertaa pitkän autoilu-urani aikana puhallutetuksi.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
S.A sanoi:
Jouduin muuten tänään ensimmäistä kertaa pitkän autoilu-urani aikana puhallutetuksi.
Olen joutunut puhallusratsiaan 4 kertaa ja kortti mulla on ollut jo 36 vuotta Tutka on sitten sattunut epäedulliseen aikaan kohdalle ainakin 36 kertaa.:mad:
 

Slartibartfast

Well-known member
Liittynyt
8.9.2006
Viestit
185
Sijainti
Vuono
Micael sanoi:
Olen joutunut puhallusratsiaan 4 kertaa ja kortti mulla on ollut jo 36 vuotta Tutka on sitten sattunut epäedulliseen aikaan kohdalle ainakin 36 kertaa.:mad:
8 kertaa olen muistaakseni puhaltanu. Noista tosin 4 ensimmäistä samana iltana :thumbfh:

Niinja kortti on ollu parikymmentä vuotta.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
KOHTA OLLLA KÄNNIS! :thumbup: Ei ny viel MUTA PIAN! :ahem:
 
Ylös