Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Makkonen

Guest
Huh saatana. Eilen vietettiin duunipaikalla (ex)pomon läksiäisiä.
Aamu viideltä olen ilmeisesti tullut kotia, päätellen siitä että olen soitellut taksia kännykän mukaan niihin aikoihin. Avaimet on kadoksissa, mukaanlukien työpaikan fleximit.
Pieni muistikuva on, että olen soittanut tsilarille jotta tulisi avaamaan mulle oven. Ja varmaan tulikin, koska olen kotona. Ja 'hieman' hävettää :eek: mitä tuli örvellettyä, voipi hieman kaduttaa maanatai-aamuna duunissa.

Äsken soittelin lähes kaikille duunikavereille jotka asuu työpaikan lähistöllä. Osa ei ollut ajokunnossa tai oli muuten vaan tavoittamattomissa jota olisin voinut lainata työpaikan avaimia kun pitäisi mennä sieltä etsimään mun avaimia.

Tuli myöskin äsken laatoitettua vessa uudelleen. Se olikin vielä tekemättä tässä nykyisessä kämpässä. :jaska:

:alppu: :alppu: :alppu: en enää koskaan ju.. tjsp.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
puuh.. tyokaverin kanssa mentiin muutamalle joka muuntui neljaksi isoksi olueksi ja yhdeksi lasiksi punkkua..ihan ok..kunnes..
ystavani suri sita etta vietan uudenvuoden lapissa joten en voi juhlia sita taalla. tein paatoksen lahtea kotiin kun han tuli 0,5l coktailin kanssa jossa oli ihan saatananmoinen sadetikku huutaen hyvaa uuttavuotta. niimpa sitten hankkiuduin drinkin voimalla humalaan ja tanaan tietenki 9h toita...:D :D :D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Voi hitto, olo vaan huononee. :thumbdown
Yhdyn juomattomuuslupauksiin.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Voi hitto, olo vaan huononee. :thumbdown
Yhdyn juomattomuuslupauksiin.
Tähän aikaan vielä Shaken-Stevens? On sit vissii kipattu pari kuppia. Kohtahan pitää ottaa jo saunakaljat.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jupla sanoi:
Tähän aikaan vielä Shaken-Stevens? On sit vissii kipattu pari kuppia. Kohtahan pitää ottaa jo saunakaljat.
Pidän oluesta ja viskistä, mutta mun ei pitäisi ottaa niitä samana päivänä. Yhteisvaikutuksensa on vahingollinen.
Taitaa tässä tosin pikkaisen muutakin olla kuin krapulaa, nenäliinoille on käyttöä.
 

Makkonen

Guest
Pizza ja limu auttoi kummasti oloa.
Avaimetkin löytyi työpaikan vaatekaapin ovesta. :thumbup:
Ja lupauksethan on tehty rikottaviksi, ostin tänään kaksi tölkkiä olutta jos vaikka saunassa kävisi.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tulin just saunasta. Hain parvekkeelta pari tölkkiä kylmää olutta ja keittiöstä tuopin. Tulin tähän koneen ääreen istumaan ja käynnistin sen. Odotellessa kaadoin toisen tölkin (Sandelsia) tuoppiin ja sen jälkeen klikkasin selaimen auki. Ehdin juuri ottaa kaksi kulausta tuota kultaista hurmejuomaa, kun toiseen silmääni osui tämän toikin otsikko. Mitähän tästä pitäisi ajatella?
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Voi vittu mikä kankkunen oli sunnuntaina ja maanantaina. En juo enää koskaan :jaska: Oli nimittäin erittäin kosteat pikkujoulut firmalla. :eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olin tutun tutun tutun pikkujouluissa; mukaan tarttui ruusu, suklaapukki ja krapulan poikanen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ähäh! Ei krapulasta tietookaan. Tosin tää oli jo ties kuinka mones uusi vuosi selvinpäin.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Sekä henkinen että fyysinen krapula oli taas jotain käsittämätöntä luokkaa. Taitaa tulla tipaton tammikuu meikäläiselle.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Voi juttu! Tämä päivä masensi. Kuudelta illalla heräsin. nyt 9:deksän pulloa kipattu. ei nukuta. .Huomenna onneksi iltavuoro. .Eilen kapakassa karmeaa riidanhaastoa. Räyhäviinaa liikenteessä.

Kai se täytyy muutaman vuoden välein mokata että osaa ottaa siististi :frank:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Meinasin eilen vetää kännit saunan jälkeen, mutta sen sijaan joinkin puoli litraa vissyä, kattelin hetken telkkaria ja menin sitten sänkyyn, jossa täyttelin tovin sudokuja, kunnes lopetin, sammutin valot ja nukahdin.

Yllättäen aamulla ei ollut tietoakaan krapulasta! :ahem:
 
Ylös