Albert Oil
Hippi ja juntti
Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen.
Sama vika:alppu: :alppu:Albert Oil sanoi:Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen.
Tsemppiä :thumbup:Jussi sanoi:Ei minkäänlaista krapulaa, kun en ole edes juonut hähähähä!!!!
Uusi elämä #701 meneillään
Oot kussu housuun ja lahjetta pitkin valunut kenkään. Varmaan mukava tunne.kouvotsvoni sanoi:Hitto kun huojuttaa vieläkin.. Mikähän neronleimaus ollut kengän kastelu:doubtful: Oli kauttaaltaan litimärkä vedestä. Mitään en toki muista, niin kissoja voin syyttää.
Housut ihan kuivat. Kusin toki suihkussa. Sekin oli hyvä idea.Micael sanoi:Oot kussu housuun ja lahjetta pitkin valunut kenkään. Varmaan mukava tunne.
Onko se muka hyvä asia, kysyn vaan:doubtful:Sam sanoi:Tsemppiä :thumbup:
T:nimim. yli 4kk holittomana
Tukevasti rommille haiseva mies on todennäköisesti merirosvo.^Melissa sanoi:Ikävä fiilis herätä aamulla kahden tunnin unien jälkeen omaan krapulaansa, kun vieressä makaava mies haisee edelleen tukevasti rommille.
Onneksi tämä tapahtui eilen. Nyt on taas ihan hyvä olo. :thumbup:
Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta. :thumbup:Mehe Rienarsuo sanoi:Tukevasti rommille haiseva mies on todennäköisesti merirosvo.
Musta tuntuu, että tossa skenaariossa ne kumpikin haisis kalalta.lara sanoi:Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta. :thumbup:
Et. Jos joskus on kohdallani näin käynyt, on se ollut ihan kaveripohjalta.^Melissa sanoi:Olenko mä ainoa täällä, joka nukkuu miesten vieressä ihan kaveripohjalta? :frank: