Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
lara sanoi:
Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta. :rolleyes: ;) :thumbup:
Deppin mä tajuan, mut et Orlando Bloom? Eiks se oo vähän turhan särmätön edes voikkarille?
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Mehe Rienarsuo sanoi:
Deppin mä tajuan, mut et Orlando Bloom? Eiks se oo vähän turhan särmätön edes voikkarille?
Särmättömät osaa yllättää..:thumbup: Kun taas sitten suurimmat alfat on yleensä riipaisevia pettymyksiä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
^Melissa sanoi:
Olenko mä ainoa täällä, joka nukkuu miesten vieressä ihan kaveripohjalta? :frank:
Olen minä ainakin Jacquesin vieressä ihan vain nukkunut. Lasketaanko se?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
S.A sanoi:
Olen minä ainakin Jacquesin vieressä ihan vain nukkunut. Lasketaanko se?
Sä yrität edelleen blokata mielestäs sen hetken kun nukuit mun ja Matxin välissä!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Dominic sanoi:
Sä yrität edelleen blokata mielestäs sen hetken kun nukuit mun ja Matxin välissä!
Kuinka saatoinkaan unohtaa! Tosin karkasin teidän välistänne jossain vaiheessa sohvalle nukkumaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Eilen olis ollu aikalailla passeli hetki tehdä tänne huhhuh-ilmoitus :eek!:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Eipäs tullut päihdyttyä eilen. Oli mahdollisuus ja jopa tarkoitus moiseen, mutta niin vaan jäi gini ja tonic juomatta. Pari saunaolusta huitaisin ja napsautin pari jääkylmää giniä, mutta varsinaiset gintonicit jäivät odottamaan tulevaa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Tulipa lopetettua juominen sen verran aikaisin eilen, että krapula iski jo kotimatkalla :thumbfh: Nyt ei edes huomaa juoneensa eilen :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Huhhuh...

Piti ensin vain viettää saunailtaa kavereiden kanssa, mutta päädyttiinkin baariin ja loppujen lopuksi raahauduin kotiin vasta kuuden jälkeen eksyttyäni viettämään vähän jatkoja. Yritin kyllä vaihtaa alkoholittomalle linjalle jo aika varhaisessa vaiheessa, mutten oikein onnistunut.

Tänään sitten olen vain maannut sängyssä ja sohvalla sekä käynyt aika ajoin oksentamassa. Vieläkään ei pysy mikään sisällä. :yuck:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
S.A sanoi:
Tänään sitten olen vain maannut sängyssä ja sohvalla sekä käynyt aika ajoin oksentamassa. Vieläkään ei pysy mikään sisällä. :yuck:
Ei edes muna?
 
Ylös