Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Deppin mä tajuan, mut et Orlando Bloom? Eiks se oo vähän turhan särmätön edes voikkarille?lara sanoi:Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta.![]()
:thumbup:
Deppin mä tajuan, mut et Orlando Bloom? Eiks se oo vähän turhan särmätön edes voikkarille?lara sanoi:Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta.![]()
:thumbup:Captain Howdy sanoi:Musta tuntuu, että tossa skenaariossa ne kumpikin haisis kalalta.
Särmättömät osaa yllättää..:thumbup: Kun taas sitten suurimmat alfat on yleensä riipaisevia pettymyksiä.Mehe Rienarsuo sanoi:Deppin mä tajuan, mut et Orlando Bloom? Eiks se oo vähän turhan särmätön edes voikkarille?
Olen minä ainakin Jacquesin vieressä ihan vain nukkunut. Lasketaanko se?^Melissa sanoi:Olenko mä ainoa täällä, joka nukkuu miesten vieressä ihan kaveripohjalta? :frank:
Sä yrität edelleen blokata mielestäs sen hetken kun nukuit mun ja Matxin välissä!S.A sanoi:Olen minä ainakin Jacquesin vieressä ihan vain nukkunut. Lasketaanko se?
Kuinka saatoinkaan unohtaa! Tosin karkasin teidän välistänne jossain vaiheessa sohvalle nukkumaan.Dominic sanoi:Sä yrität edelleen blokata mielestäs sen hetken kun nukuit mun ja Matxin välissä!
Kai se lasketaan, jos Jacques on mies.S.A sanoi:Olen minä ainakin Jacquesin vieressä ihan vain nukkunut. Lasketaanko se?
Ei vittu mikä miäsmaku!:thumbfh:lara sanoi:Mua ei haittais jos Jonny Depp ja Orlando Bloom heräis vaikka kunpikin mun vierestä ja haisis rommilta.![]()
Siihe kosahti toikin juttu!^Melissa sanoi:Kai se lasketaan, jos Jacques on mies.
Moe Szyslak sanoi:Ei vittu mikä miäsmaku!:thumbfh:
Joo, kyllä nyt vähintään Matti Nykänen ja Seppo Räty pitäis tuossa olla!Moe Szyslak sanoi:Ei vittu mikä miäsmaku!:thumbfh:
Peesaan..:nope: Tänään pitäis viälä jaksaa.Knoukkari sanoi:Huhhuh. Tulipa oltua päissään eilen.
Mikä hätä sulla, vartin päästä aukee baarit!kouvotsvoni sanoi:Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen.
Ei edes muna?S.A sanoi:Tänään sitten olen vain maannut sängyssä ja sohvalla sekä käynyt aika ajoin oksentamassa. Vieläkään ei pysy mikään sisällä. :yuck: