HUOMENNA RÄJÄHTÄÄ!

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Voisiko joku kerto nyt ystävällisesti, mitä huomenna tapahtuu? Joo jotain tärkeää, mutta mitä? Iso8 kiittää vastauksesta :)

oldez

Well-known member
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/02/iran_ilmoitti_edistyneensa_ydinohjelmassaan_3260632.html

Iran sanoo kehittäneensä uraanin rikastamista varten uudet sentrifugit ja valmistaneensa itse ensimmäiset polttoainesauvat Teheranissa sijaitsevaan ydinreaktoriin.
Iranin television mukaan niin sanotut neljännen sukupolven sentrifugit ovat nopeampia ja niillä on suurempi tuotantokapasiteetti. Sentrifugit ovat laitteita, joita käytetään uraanin rikastamiseen.
Ensimmäiset paikallisesti valmistetut polttoainesauvat on keskiviikkona asennettu teheranilaiseen tutkimusreaktoriin presidentti Mahmoud Ahmadinejadin läsnäollessa - suorassa televisiolähetyksessä. Ahmadinejadin odotetaan kertovan ydinohjelman edistymisestä virallisesti myöhemmin tänään.
:nope::nope:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pyryf kusettaa kaikkia (paitsi mua kun oon niin fiksu ja kyyninen, että näen kusetuksen läpi :frank:) ja kaikki (paitsi minä (ja Iso8)) esittää tietävänsä mikä se TÄTTÄRÄÄRÄJÄHDYS on. Vaikkeivat kuitenkaan tiedä.

edit. Vai eikäkö tää onkin varmaan sitä semmosta hassuttelua kuitenkin. Tai jotain. Mut oon mää silti fiksu. Kyyninen ehkä en, ainakaan kovin paljoa.

Viimeksi muokattu:

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Hei JPP, en esitä tietäväni mikä se on, koska en tiedä. Eikö täällä ole ketää joka voi kertoa mistä on kyse? :mad:

markoj

Custom User
Forum mennee sulki puolilta öin. Tai sitte ne peräpukamat.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Uskoakseni meikäläinen on ainoa joka tietää. Yks saattaa pahaenteisesti aavistella.

TUNTI JA JOKUNEN MINUUTTI ENÄÄÄÄÄÄÄ!!!