kouvotsvoni
Banjottu
Kertokaa NYT!
Tää varmaan liittyy mun peräpukamiin.Kertokaa NYT!
Huomenna tapahtuu semmonen... semmonen... JUTTU!Voisiko joku kerto nyt ystävällisesti, mitä huomenna tapahtuu? Joo jotain tärkeää, mutta mitä? Iso8 kiittää vastauksesta
:nope::nope:Iran sanoo kehittäneensä uraanin rikastamista varten uudet sentrifugit ja valmistaneensa itse ensimmäiset polttoainesauvat Teheranissa sijaitsevaan ydinreaktoriin.
Iranin television mukaan niin sanotut neljännen sukupolven sentrifugit ovat nopeampia ja niillä on suurempi tuotantokapasiteetti. Sentrifugit ovat laitteita, joita käytetään uraanin rikastamiseen.
Ensimmäiset paikallisesti valmistetut polttoainesauvat on keskiviikkona asennettu teheranilaiseen tutkimusreaktoriin presidentti Mahmoud Ahmadinejadin läsnäollessa - suorassa televisiolähetyksessä. Ahmadinejadin odotetaan kertovan ydinohjelman edistymisestä virallisesti myöhemmin tänään.
Ootko ollu Jonin opeissa ja maraton sessio menossa?Kaks tuntii hei jätkät! KAKS TUNTII ENÄÄ!!!
Näinpä.Kaks tuntii hei jätkät! KAKS TUNTII ENÄÄ!!!
Noin kirjoitinkin.Hei JPP, en esitä tietäväni mikä se on, koska en tiedä. Eikö täällä ole ketää joka voi kertoa mistä on kyse?
Toisessa Maailmassa ei ole aikaa ja siellä toi olis jo tapahtunut!Uskoakseni meikäläinen on ainoa joka tietää. Yks saattaa pahaenteisesti aavistella.
TUNTI JA JOKUNEN MINUUTTI ENÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Ok, minä en tottatotisesti ymmärrä aikuisia..Noin kirjoitinkin.
Eikä tiedä kukaan muukaan. Paitsi ehkä Pyryf :doubtful:.
räjähtää.Mitä huomenna tapahtuu, meni vähä ohi?
Antaa olla..räjähtää.
Ok, olin just pääsemäisilläni yksityiskohtiin, mutta ei sit :frank:Antaa olla..