PeePee
Team 107
Mun mielestä sun pitäis olla enemmän sticky.Mä taas haluaisin tän stickyksi.
Mun mielestä sun pitäis olla enemmän sticky.Mä taas haluaisin tän stickyksi.
Totta, vois olla parempi pito.Mun mielestä sun pitäis olla enemmän sticky.
Jos esim. Pirif tai kouvo ois alottanu tän niin varmaan näkisit sitten? Hmm... :doubtful:Mä en näe, että tällä toikilla olisi paikkansa tällä forumilla.
Ajojahti!Jos esim. Pirif tai kouvo ois alottanu tän niin varmaan näkisit sitten? Hmm... :doubtful:
Aju jahtipas!Ajojahti!
Silloin otsikossa olisi typoja, avausviestissä puhuttaisiin rektaalilämmön mittaamisesta ja koko paska olisi jo aikapäiviä sitten heitetty roskiin.Jos esim. Pirif tai kouvo ois alottanu tän niin varmaan näkisit sitten? Hmm... :doubtful:
Huomenta.Hu0m€nt@.
En kylläkään hyödy mitään, jos joku Huomenta-toikki on alotettu mun nimellä ja on aktiivinen? Ihan sama mulle. Poistakaa vaan koko paska. Jatketaan huomenien toivottamista merkityksettömissä ilmoituksissa.Tuntuu että tämä toikki on perustettu sen takia, että saadaan omaa nimeä kantava toikki aktiiviseksi.
Huomenta.En kylläkään hyödy mitään, jos joku Huomenta-toikki on alotettu mun nimellä ja on aktiivinen? Ihan sama mulle. Poistakaa vaan koko paska. Jatketaan huomenien toivottamista merkityksettömissä ilmoituksissa.
Huomenta vaan.Huomenna kaikille.