toleranssisiipi
Langennut enkeli
Mä poistin sen käytöstä, koska haluan nähdä miltä näytän ilman avatartartarta.Sulle ei vastata ennenkuin kerrot, että mihin sun avatar on kadonnut.
Mä poistin sen käytöstä, koska haluan nähdä miltä näytän ilman avatartartarta.Sulle ei vastata ennenkuin kerrot, että mihin sun avatar on kadonnut.
Tolerittomalta siiveltä.:thumbfh:Mä poistin sen käytöstä, koska haluan nähdä miltä näytän ilman avatartartarta.
Mulle ois riittänyt elämän tunteeseen pelkkä merkityksettömien ilmoitusten otsikko, mutta se minulta riistettiin.Koska haluan päteä ja tuntea eläväni. Parhaiten se onnistuu, kun tiedostan omistavani kaikki toikit!
Oot ruma ilman kuvitetta.Mä poistin sen käytöstä, koska haluan nähdä miltä näytän ilman avatartartarta.
Tämä valheellinen mainonta minuakin kiukuttaa .Sitä kissatappelua ei vaan silti näy missään.
Joo offi mut alko mietityttään, et missä yhteydessä mää sanoin ton ja miksi.ok ok koulu vihjailu ymmärretty
Tämä olla ylisöpö.
Rupesin miettimään onko sellaista palstaa kuin vaihtoaitio.. mutta se olikin jatkoaika. Ehkä ne voisi lähettää sinne istumaan.Liityn pettyneisiin. Modet vaihtoon!
Rupesin miettimään onko sellaista palstaa kuin vaihtoaitio.. mutta se olikin jatkoaika. Ehkä ne voisi lähettää sinne istumaan.
Ei vaan, kiip up teh kuud fork.
AAAAWWWW miten söpöjä! Oi että! Voi niitä mirrejä, voi sentään!
Itsekin mietin tuota, kunnes pää poksahti.Joo offi mut alko mietityttään, et missä yhteydessä mää sanoin ton ja miksi.
Oikean puolimainen käyttää selkeästi Voimaa.Tämä olla ylisöpö.
Tai sitten lähti takki auki hyökkäykseen hokatakseen koht`sillään, että hups... Kolme-ykkönen omiinOikean puolimainen käyttää selkeästi Voimaa.
*hyppää puskasta*Joten siis jos joukossa on joku joka ehdottomasti haluaa kaudesta toiseen tietyn toikin omiin nimiinsä, niin on hyvä ja hyppää puskasta just nyt.
Vanha vitsi. Vähän kuin Häkkinen Panis Verstappen tms.*hyppää puskasta*
Haluan ehdottomasti kaikki toikit omiin nimiini!