Huonoin forumistin vitsi 2018

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
- Millä tilastotieteilijä laskee mäkeä?
- Stati-stigalla
 

Pede

Well-known member
Liittynyt
1.2.2018
Viestit
54
Mikä F1-kansaa mietityttää?
Että Jos Verstappen kolaroi.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Nyt tulee perjantai-illan ratoksi erityisen huono, mut pakko tämä on kertoa, koska kyseessä on lähitulevaisuuteen sijoittuva tosi tarina.

Albertia pyydettiin isännöimään karaokeiltaa Raumalla. Paikka ei ollut ihan sitä mitä luvattiin, vaan osoittautui nakkikioskiksi. Joka tapauksessa, snagarille kehkeytyi poikkeuksellisen sähköinen tunnelma paikallisten ja maahanmuuttajien ottaessa yhteen karaokebattlessa.

Kioskin luukulle sattui pikkutunneilla raahautumaan myös erään kansainvälisen levy-yhtiön maajohtaja. Hetken suohonlaulua seurattuaan pomo vaikuttui Albertin kyvyistä energisen meiningin ylläpitäjänä. Keikan jälkeen pomo etsi Albertin käsiinsä ja tarjosi oitis tuottajan paikkaa firmassaan. - Mikäs siinä, Albert vastasi iloisesti yllättyneenä. - Hienoa! Nyt ei muuta kuin hittejä tuottamaan!, hihkaisi pomo ja osapuolet löivät vielä kättä päälle sopimuksen merkiksi.

Albert aloitti työnsä levy-yhtiössä inspiraation vallassa ja näyttämisen halua uhkuen. Aika kuitenkin kului eikä hittejä tahtonut syntyä, vaikka Albert oli haalinut levy-yhtiöön liudan värikkäitä artisteja. Kolmen kuukauden jälkeen pomo kutsui Albertin toimistoonsa puhutteluun.
- Kuules, Albert. Mikäs tässä nyt mättää? Konttori muistuttaa Euroviisujen ennakkobileitä, mut yhtään äänitettä ei ole myyty. Pyysin sinut tänne hittejä tuottamaan!

Albert mietti asiaa hetken ja päätteli, että kuulolaitteeseen pitää vaihtaa paristo.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
F1besserwisser

-Hei Matti. Mitäs sä teet työkses?
-No mulla on semmonen pulttipys...
-Se on kylläkin mutteripyssy!
-Ai? No mulla on semmonen mutteripyssy, jolla mä tainnutan eläimiä ennen kuin ne teurastetaan.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Hangossa tais olla Salon Mica aikoinaan. Ja Salon Mika on edelleen. Olen valmentanut häntä ja siskoaan Miiaa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Veikkaan, että tuo Salon-aiheinen sanaleikittely on tunnettu Suomen perukoilla jo vähintään sata vuotta. Oskari Saaren versioita en muista kuulleeni, mut erään muunnelman teemasta kuulin joskus 30 v. sitten. Silloin se koski yhtä muusikkoa. Nyt kun Fägis mainitsi jossain otsikossa Mika Salon ja parturin samassa lauseessa, ammuin lonkalta. Pahoittelen tapahtunutta.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
- Mikä maailman kasitonnisista vuorista on nimetty löytäjänsä, erään suomalaisen naisartistin mukaan?
- Annapuurna.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Taiderokkia diggaileva upporikas skotlantilainen vesilintu Sproge McDuck.
 
Ylös