Hurraahuudot Racer X:n, Formulanomin ja tmoin 3kk:n huilille.

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Sääli. Mun mielestä geegoilun seuraaminen on suhteellisen viihdyttävää. Ilmeisesti kaikki eivät kokeneet näin.

Racerin kohdalla olen samaa mieltä. Tyyppi on vaan kannoissaan niin absoluuttinen että on kiva seurata. Tmoin käytöstä taas en ole ikinä ymmärtänyt.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Sitä kun tarpeeksi ruikkii niin roiskuu sinnekin mihin ei tähtää.
Vähän niinku villin sukupuolinussinnan jälkeen.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Racerin kohdalla olen samaa mieltä. Tyyppi on vaan kannoissaan niin absoluuttinen että on kiva seurata. Tmoin käytöstä taas en ole ikinä ymmärtänyt.
Juu sanojen laittaminen toisten suuhun, itsemurhan toivottelu ym paska on niin saatanan viihdyttävää. Tmoilla taas keulii nopeammin kuin mulla mikä on itsestäni aika hauskaa. Edelleen voisivat laittaa toisensa iggeen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tmoilla taas keulii nopeammin kuin mulla mikä on itsestäni aika hauskaa.
Välillä joo.

Mun painonpudotusgeepee tmoin kanssa vaan menee jäihin tämän johdosta. :nope:


Täytyy koittaa vaan kiriä etumatkaa kesään mennessä.
 

juoksia

Well-known member
Liittynyt
8.12.2013
Viestit
420
En paljon ole kolmikon kirjoituksia lukenut, mutta mieleen jäi Formulanomin postaus jossa oli laittanut linkin tmoin sijaintiin jota klikatessa tuli ruudulle Homosaari jossain pohjanmaalla.:D:D Jotain muuta ovat varmaan kirjoittaneet kun ei kai tuollaisesta kujeilusta sentään kolmea kuukautta voi antaa. Aika veli kultia. :D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Hyvää kähinää odotan vielä ennen karttikisaa. Siinäpä arvotte. Onnea.

Näen viihdearvoa tässä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Oli kyllä varsin perseetä nää bannit. Ymmärrän jos porukka vähän kiihtyy niin pistetään päiväksi tai pariksi huilimaan ja nauttimaan auringonpaisteesta, mutta on aika kohtuutonta pistää porukka koko kesän ajaksi pihalle.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Oli kyllä varsin perseetä nää bannit. Ymmärrän jos porukka vähän kiihtyy niin pistetään päiväksi tai pariksi huilimaan ja nauttimaan auringonpaisteesta, mutta on aika kohtuutonta pistää porukka koko kesän ajaksi pihalle.
Onhan se, mutta kun täällä noi rangaistuksien pituudet lisääntyy joka kerta. Nää kaverit on nyt varmaan viidettä kertaa samasta asiasta jäähyllä. Se on voi voi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kova on banni, mutta kovaa oli menokin. Viihdearvosta täysi kymppi.

Nyt on sitten hiljaista..
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Niinpä. Tylsäksi menee.
Vapaa keskustelu ilman tappouhkauksia ja henkilökohtaisuuksiin menemistä ei ole entisensä? Käypä tsekkaamassa vaikka suoli24-keskustelu, sieltä löytyy varmaan tasokasta seuraa. :alppu:

Ja kyllä toi 3kk on kieltämättä aika pitkä banni.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Vapaa keskustelu ilman tappouhkauksia ja henkilökohtaisuuksiin menemistä ei ole entisensä? Käypä tsekkaamassa vaikka suoli24-keskustelu, sieltä löytyy varmaan tasokasta seuraa. :alppu:

Ja kyllä toi 3kk on kieltämättä aika pitkä banni.
Tappouhkaukset on multa mennyt kyllä ohi. Jos sellasia on niin sitten 3kk on liian lyhyt banni.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Racerin kohdalla olen samaa mieltä. Tyyppi on vaan kannoissaan niin absoluuttinen että on kiva seurata. Tmoin käytöstä taas en ole ikinä ymmärtänyt.
Hyvin te kokoomuslaiset pidätte yhtä hamaan loppuun asti. :D
Tmoi edustaa sulle anti-kokoomusta.

Eli hyvin säkin vedät! :D
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En paljon ole kolmikon kirjoituksia lukenut, mutta mieleen jäi Formulanomin postaus jossa oli laittanut linkin tmoin sijaintiin jota klikatessa tuli ruudulle Homosaari jossain pohjanmaalla.:D:D Jotain muuta ovat varmaan kirjoittaneet kun ei kai tuollaisesta kujeilusta sentään kolmea kuukautta voi antaa. Aika veli kultia. :D
:D
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Oli kyllä varsin perseetä nää bannit. Ymmärrän jos porukka vähän kiihtyy niin pistetään päiväksi tai pariksi huilimaan ja nauttimaan auringonpaisteesta, mutta on aika kohtuutonta pistää porukka koko kesän ajaksi pihalle.
Emmäkää ihan täysin ymmärrä. Vapaasta keskustelusta kuitenkin kyse. Olihan siellä niitä henkilökohtaisuuksia siellä täällä, muttei nyt mitään niin hälyttävää. Bannin pituus myös vähän... viikko pari vielä ois menny, mutta että tosiaan 3 kuukautta.

Viihdearvoa ainakin itse annoin touhulle, mitä nyt ehdin noita juttuja lukemaan.

Toivoisin, että jatkossa ehkä annettais kaverein vääntää ja jos ei meno maistu, niin laittaa sitten vaikka ignoreen tai jotain. Ylilyönneistä toki rankkua.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Mielestäni Racerin banni oli oikea. Nomin ja tmoin tennismatsi ei sen sijaan vahingoittanut pahemmin ulkopuolisia, ehkä lyhyempi ja käyrempi bannaani olisi riittänyt? Vaan enpä ole mode, onneksi. Hyvää duunia pääpiirteittäin.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Hyvin te kokoomuslaiset pidätte yhtä hamaan loppuun asti. :D
Tmoi edustaa sulle anti-kokoomusta.

Eli hyvin säkin vedät! :D
Häh?! Tässä ei ole puoluekannalla mitään tekemistä. On jo jokusen vuoden ottanut päähän että tmoi on ottanut tiettyjä käyttäjiä silmatikukseen ja vetänyt ihan ala-arvoista settiä.

On vähän eri juttu olla kiihtyä neuvostoliitto-väittelyssä kuin että tulee tarkoituksella kommentoimaan tiettyjen käyttäjien juttuja aina kun ne ilmaantuu paikalle.
 
Ylös