Hurraahuudot Racer X:n, Formulanomin ja tmoin 3kk:n huilille.

DW

2009-2016
Vapaata keskusteluakin ammuttiin selkään, mut minkäs teet?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta kyllähän Racer X:lle tämä kirpasee kovemmin kuin muihin, koska banni tarkoittaa myös sitä, että menettää KKWCS-osallistumisoikeuden bannin ajaksi.
Siinä mielessä ei ollut tasapuolinen tuomio, mutta itteään saa toki syyttää, jos banni on ollut aiheellinen.

markoj

Custom User
Toki karttimafialle pitäs olla omat säännöt.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Onkos rassulla ollut terveydentilassa muutoksia kun noin on oireillut lähipäivinä foorumilla? Mä en ymmärrä miksi noi kaverit ei laita toisiaan ignoreen. Pakko vastata ja pahoittaa mielensä.

Archie

Well-known member
Eikö bannatuille voisi järjestää oman alueensa, jonne pääsisi vain he. Siellä voisivat suoltaa toisilleen mitä vain.. ja sitten myöhemmin palata parantuneena yksilönä takaisin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta kyllähän Racer X:lle tämä kirpasee kovemmin kuin muihin, koska banni tarkoittaa myös sitä, että menettää KKWCS-osallistumisoikeuden bannin ajaksi.
Siinä mielessä ei ollut tasapuolinen tuomio, mutta itteään saa toki syyttää, jos banni on ollut aiheellinen.
Onko tuommoiset säännöt?

Nythän mun kannattais osallistua kisaan ja tulla tuulettelemaan että voitin Ragen fair and square, koska Ragelle tulee DNS, DNF sekä DSQ samalla kertaa. Avattareen hymykuva ja titteliksi Suomen nopein pappa!:eek::ahem:

Lahden kisan aikana olen vain homostelemassa markojn.... siis tuolla Ylivieskassa frisbeekilpailussa.:thumbfh:

oldez

Well-known member
Racer X'n ja tmoin bannit mä kouvotsvonin mainitsemilla perusteilla ymmärrän, Formulanomin osalta en, vaikka vähän löylyä heittikin. Tuo 3 kk taas tuntuu aika omituiselta.

Komp. Nomin banni tuli aika helpolla

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Mitäs sitten jos pojat ei ota tästäkään opikseen? Ikibanni vai? Nomi lähti kyllä aika helpolla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sääli. Mun mielestä geegoilun seuraaminen on suhteellisen viihdyttävää. Ilmeisesti kaikki eivät kokeneet näin.

McRäkä

Banned
Pitkäänhän se Raasu tätä kerjäskin, eikä edes saanut vastapuolta provottua kunnolla mukaan. Provoilu on taitolaji. :ahem:

Lunssila

Well-known member
Sitten kun McRäkä lähtee mukaan, niin suostun hurraamaan.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mikä viesti se nyt sitten oli josta Nomi lähti? Ainakaan hänen viestejään selaamalla ei mitään erikoista löydy.
Ehkä arvioitiin Formulanomin voivan kirjoittaa jatkossa jotain sopimatonta eli kyseessä oli oikeutettu ennaltaehkäisevä banni Renngeistin viitoittamalla tiellä.

Sijainti
Oslo
Ehkä arvioitiin Formulanomin voivan kirjoittaa jatkossa jotain sopimatonta eli kyseessä oli oikeutettu ennaltaehkäisevä banni Renngeistin viitoittamalla tiellä.
Näyttää vahvasti siltä, että kyse on vahvistusvinoumasta.