Hurraahuudot Racer X:n, Formulanomin ja tmoin 3kk:n huilille.

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Tmoi on hokenu joukahaiselle narsisti, narsisti, narsisti... jo kuukausia. Racer joutu pulaan heti ensimmäisestä sen laatusesta etädiagnoosistaan. Kyllä sekin mun mielestä tosin banninsa ansaitsi, mutta tmoi olis ansainnu omansa jo paljon aiemmin. Nomin ansiot tässä ihan viimesimmässä vaiheessa jäi vähän enemmän epäselväksi. Ehkä haju pitäisi vapauttaa bannistaan tmoin iloksi niin ei tarvitsisi etsiä sijaiskohteita vaan vois palata alkuperäseen.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tmoi on hokenu joukahaiselle narsisti, narsisti, narsisti... jo kuukausia. Racer joutu pulaan heti ensimmäisestä sen laatusesta etädiagnoosistaan. Kyllä sekin mun mielestä tosin banninsa ansaitsi, mutta tmoi olis ansainnu omansa jo paljon aiemmin. Nomin ansiot tässä ihan viimesimmässä vaiheessa jäi vähän enemmän epäselväksi. Ehkä haju pitäisi vapauttaa bannistaan tmoin iloksi niin ei tarvitsisi etsiä sijaiskohteita vaan vois palata alkuperäseen.
Mulla on sama mielipide tmoin käytöksestä, tosin sitä taitaa ketuttaa Joukahaisen välinpitämättömyys. Nomi taisi saada banaanin ihan kylkiäisenä, kun kerran tmoi ja Racer X saivat.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mä luulin kun ekan kerran tänne tulin, että joukahainen ja haju on sama tyyppi. Kirjoittivat melkein identtisellä tavalla. Ehkä se on syynä tmoin ristiretkeen.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Kun McRäkä postaa niin keskimäärin menee kaksi minuuttia että Rassu on vastannut ja yleensä henkilökohtaisilla loukkauksilla. Mä olen laskenut tämän. Niin ja se ei ole rajoittunut venäjä toikkiin. Outoa ettet ole huomannut tätä. ;)
Siis onhan se sitä venäjä/neuvosto/nato/vasemmisto-juttuja vääntänyt joka puolella.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tmoi on hokenu joukahaiselle narsisti, narsisti, narsisti... jo kuukausia. Racer joutu pulaan heti ensimmäisestä sen laatusesta etädiagnoosistaan. Kyllä sekin mun mielestä tosin banninsa ansaitsi, mutta tmoi olis ansainnu omansa jo paljon aiemmin. Nomin ansiot tässä ihan viimesimmässä vaiheessa jäi vähän enemmän epäselväksi. Ehkä haju pitäisi vapauttaa bannistaan tmoin iloksi niin ei tarvitsisi etsiä sijaiskohteita vaan vois palata alkuperäseen.
Komp.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Kova on banni, mutta kovaa oli menokin. Viihdearvosta täysi kymppi.

Nyt on sitten hiljaista..
Tarpeeksi kauan kun odotat, niin McRäkä pääsee jonkun toisen kirjoittajan ihon alle provoilullaan ja sitten sama meno jatkuu uuden kohteen kanssa siihen asti kunnes tämä uusi kohde onnistuu hankkimaan bannin itselleen.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Tarpeeksi kauan kun odotat, niin McRäkä pääsee jonkun toisen kirjoittajan ihon alle provoilullaan ja sitten sama meno jatkuu uuden kohteen kanssa siihen asti kunnes tämä uusi kohde onnistuu hankkimaan bannin itselleen.
Hienoa että syyllinen banneihin on selvillä. :ahem:

Onks tää nyt joku vitun joojoo-miesten foorumi jossa ei saa kukaan olla mistään eri mieltä? Muut kuin Kimi- ja Valtteri-fanitkin bannataan ihan vaan siksi koska ne on provoja. Lisätään sitten sääntöihin että bannit heiluu jos ei osallistu pakolliseen rinkirunkkaukseen.

Myönnettäköön että yleinen konsensus on ihan mukava rikkoa, mutta ei mun päämääränä ole hankkia kellekään banneja, vaan tuoda vain esille vaihtoehtoisia näkemyksiä eri asioihin. Kyllä se on ihan jokaisen näppiksen hakkaajan oma ongelma jos ton takia päreet palaa ja banjo soi.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Myönnettäköön että yleinen konsensus on ihan mukava rikkoa, mutta ei mun päämääränä ole hankkia kellekään banneja, vaan tuoda vain esille vaihtoehtoisia näkemyksiä eri asioihin. Kyllä se on ihan jokaisen näppiksen hakkaajan oma ongelma jos ton takia päreet palaa ja banjo soi.
Vaihtoehtoinen näkemyksesi kritiikitön on Putin-fanitus. Ei ihan ihme ole jos sellaista arvostellaan tai siitä jopa poltetaan päreet.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Hienoa että syyllinen banneihin on selvillä. :ahem:

Onks tää nyt joku vitun joojoo-miesten foorumi jossa ei saa kukaan olla mistään eri mieltä? Muut kuin Kimi- ja Valtteri-fanitkin bannataan ihan vaan siksi koska ne on provoja. Lisätään sitten sääntöihin että bannit heiluu jos ei osallistu pakolliseen rinkirunkkaukseen.

Myönnettäköön että yleinen konsensus on ihan mukava rikkoa, mutta ei mun päämääränä ole hankkia kellekään banneja, vaan tuoda vain esille vaihtoehtoisia näkemyksiä eri asioihin. Kyllä se on ihan jokaisen näppiksen hakkaajan oma ongelma jos ton takia päreet palaa ja banjo soi.
Ethän sinä mitään väärää ole tehnyt. Maailma olisi tosi paska mesta jos olis vaan pelkkiä jees-miehiä. Saa olla ja pitääkin olla eri mieltä. Vaihtoehtoisia näkemyksiä pitää aina tuoda esille. Jos palaa päreet niin se on oma vika.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Myönnettäköön että yleinen konsensus on ihan mukava rikkoa, mutta ei mun päämääränä ole hankkia kellekään banneja, vaan tuoda vain esille vaihtoehtoisia näkemyksiä eri asioihin. Kyllä se on ihan jokaisen näppiksen hakkaajan oma ongelma jos ton takia päreet palaa ja banjo soi.
Eli siis tämäkö on päätarkoitus? Tuoda aina vaihtoehtoinen, eli tässä tapauksessa vastakkainen, vaihtoehto mukaan keskusteluihin. Minusta tuo kuulostaa ihan samalta kuin trolli.
 
Ylös