Hyväksyisitkö lapsesi homouden?

Hyväksyisitkö lapsesi homouden?


  • Äänestäjiä yhteensä
    53

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Panttaan vastaustani noin kaksikymmentä vuotta, että osaisin vastata varmasti oikein. Mihin asti polli on avoinna?
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Ihan yhtälailla vois kysyä, että hyväksyisitkö lapsesi ruskeasilmäisyyden :rolleyes:
Niin no.. jos molemmissa suvuissa olisi ollut aina vain sinisilmäisiä, niin ajatuksiahan ruskeasilmäisyys herättäisi.

Mutta itse asiasta. Kyllä sitä lapsensa hyväksyy sellaisena kuin se on. Lienee yksi tärkeimmistä asioista vanhemmuudessa.
 

Wit?

******
Liittynyt
17.12.2003
Viestit
2499
Veikkaan että tähän ketjuun ilmestyy jossain vaiheessa Tommi123:n kiveksiä käsittelevä viesti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tommi123 ei pettänyt odotuksia.

Jatkokyssäri. Miten Tommi toimisi, jos lapsesi olisi homo?
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Mua kiinnostais tietää noiden vähän nihnun nahnun suhtautuvien osalta kanssa, että miten toimisivat.

Ei kukaan omasta valinnastaan kuitenkaan ole homoseksuaali, heteroseksuaali, pitkä, lyhyt tai vitun tyhmä. Mitä lapsesi pitäisi siis tehdä homoudelleen?

Tekis mieli sanoa että vittu mitä jengiä. Mutten sano.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Huomaa taas miten helppoa se on syyttää ihmisiä ahdasmielisiksi, kun sanoo vain oman mielipiteensä.

________________

Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama mitä ne miun mahdolliset tulevat jälkeläiset tekevät siellä makkareissaan...
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Huomaa taas miten helppoa se on syyttää ihmisiä ahdasmielisiksi, kun sanoo vain oman mielipiteensä.

________________

Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama mitä ne miun mahdolliset tulevat jälkeläiset tekevät siellä makkareissaan...
En mä ole sanonut ketään ahdasmieliseksi. Mä haluaisin vain tietää että mitä niiden mahdollisten homojen lasten pitäis tehdä. Muuttua ei-homoiksi? Mä meinaan ainakin tehdä niin, jos joskus saan lapsen jonka sukupuolesta en pidä. Tai pituudesta. Silmien värihän täällä onkin jo käsitelty.

Lasten valintoihin voisin olla tyytymätön, jos ne selvästi ovat valistumattomia tai tyhmiä. Ne ovat valintoja, joihin henkilö voi itse vaikuttaa. Tämä kun ei ole sellainen asia.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Tietenkin hyväksyisin. Ootan kyllä innolla Dominicin vastausta ja Tommi123 vois perustella vastaustaan.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Jos aurinko olisi punainen, hyväksyisitkö sen? Mitenpä sitä pystyisi kieltääkään :rolleyes:

Oho äänestin väärin.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
En mä ole sanonut ketään ahdasmieliseksi. Mä haluaisin vain tietää että mitä niiden mahdollisten homojen lasten pitäis tehdä. Muuttua ei-homoiksi? Mä meinaan ainakin tehdä niin, jos joskus saan lapsen jonka sukupuolesta en pidä. Tai pituudesta. Silmien värihän täällä onkin jo käsitelty.

Lasten valintoihin voisin olla tyytymätön, jos ne selvästi ovat valistumattomia tai tyhmiä. Ne ovat valintoja, joihin henkilö voi itse vaikuttaa. Tämä kun ei ole sellainen asia.
En viitannut viestiisi koska et ollut ennättänyt postaamaan, ennen kuin ryhdyin laittamaan tänne omaa mielipidettäni.

No, ei ketään voi alkaa tietenkään pakottaa heteroksi. Se olisi se tyhmin vaihtoehto. Mä olenkin enemmän huolissani siitä miten pärjätä yhteiskunnassa (potkut voi tulla jos tulee kaapista ulos kuten kävi Korhoselle, mm.) kuin siitä että tekee jotain "luonnotonta". Yhtä hyvin sitä voi olla huolissaan jos jälkeläinen tuntee kutsumusta lähteä rauhanturvaajaksi Mogadishuun. Ei se ole mieltymys vaan se millaiset riskit siinä voi olla.

Ne olis kuitenkin niiden valintoja joihin en mä voi enkä tyydy vaikuttamaan.
 

Wit?

******
Liittynyt
17.12.2003
Viestit
2499
Kyllähän sellainen heterolapsi, jolla on vahva itsetunto, voi vähän homoilla kun tietää ettei mikään homo oikeasti ole. Että vähän vaan homoilee ihan rankemmallakin tavalla, kun tietää että leikkiähän tämä vain on. Ja sitten ne ketkä ei ole koskaan homoillut, niin ne saattaa olla potentiaalisia kaappihomoja, kun haluavat näyttää että ei tässä mitään homoja olla eikä homoilla edes leikillään, vaan juodaan kaljaa ja syödään makkaraa ja ajetaan isolla autolla ja on ehkä "kulissina" vaimo ja lapsetkin.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Tästä pollista saisi mielenkiintoisen jos homouden tilalle laittaisi pedofilian tai jonkin muun sopivan seksuaalisen suuntautumisen tai parafilian. Niiden raja tuntuu olevan veteen piirretty, homous oli wikissäkin vielä jokin aika sitten parafilioissa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_seksuaalisista_suuntautumisista
http://fi.wikipedia.org/wiki/Parafilia
http://www.tuntematonmaa.net/index.php?option=com_content&task=view&id=116&Itemid=77

Mua kiinnostais tietää noiden vähän nihnun nahnun suhtautuvien osalta kanssa, että miten toimisivat.

Ei kukaan omasta valinnastaan kuitenkaan ole homoseksuaali, heteroseksuaali, pitkä, lyhyt tai vitun tyhmä. Mitä lapsesi pitäisi siis tehdä homoudelleen?

Tekis mieli sanoa että vittu mitä jengiä. Mutten sano.
Kenelläkään ei ole omasta tahdostaan poikkeava seksuaalisuus tai parafilia, mutta jos tähänkin tekstiin sijoittaa esim. pedofilian niin joutuu miettimään.
 
Ylös