Hyväksyisitkö lapsesi homouden?

Hyväksyisitkö lapsesi homouden?


  • Äänestäjiä yhteensä
    53

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Aikoinaan erään firman konttorissa, jossa olin töissä, oli myös yksi keski-ikäinen nainen, jonka suurin murhe tuntui olevan poikansa homous. Tai vähintään toiseksi suurin, kun yhtälailla tuntui eukkoa harmittavan se että pojan isä, upseeri, hyväksyi poikansa.

En kokenut kovinkaan sympatiaa kuunnellessani tämän työkaverini vuodatuksia, vaikka ahdistus hänellä oli ihan ehtaa. Kummastusta herätti myös muissa konttorirotissa hänen juttunsa. Oli töissä vajaan vuoden ja katosi vaan sitten kuvioista kun ei palannut lomalta. Enpä koskaan kysynyt keneltäkään ylemmältä miksi. Kai olin vain tyytyväinen.

Muistin koko episodin vasta nyt kun mietin tätä ketjua lukiessa et tässä on jotakin tuttua. Siksi tämmöistä kai kysytään kun sitä oikeastikin tapahtuu et lapsi muuttuu vanhemman silmissä hylkiöksi näin. Valitettavasti. En ymmärtänyt silloin, en nytkään.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tästä pollista saisi mielenkiintoisen jos homouden tilalle laittaisi pedofilian tai jonkin muun sopivan seksuaalisen suuntautumisen tai parafilian. Niiden raja tuntuu olevan veteen piirretty, homous oli wikissäkin vielä jokin aika sitten parafilioissa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_seksuaalisista_suuntautumisista
http://fi.wikipedia.org/wiki/Parafilia
http://www.tuntematonmaa.net/index.php?option=com_content&task=view&id=116&Itemid=77

Kenelläkään ei ole omasta tahdostaan poikkeava seksuaalisuus tai parafilia, mutta jos tähänkin tekstiin sijoittaa esim. pedofilian niin joutuu miettimään.
Homoseksuaalisuudessa ja pedofiliassa on se pieni ero, että normaali homoseksuaalisuus (sic) fyysisessäkään muodossa harjoitettuna ei aiheuta kanssaihmisille väkivaltaa eikä traumoja. Ei se myöskään ole enää rikollista.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Vastasin toisen vaihtoehdon harkinnan jälkeen. Kyllä se olisi varmasti vaikea hyväksyä aluksi, muttatota... Ei mulla mitään homoja vastaan näin muuten, mutta en toivoisi pojastani homoa.

Vaivalloistahan asiasta puhuminen ja muuten vain käsittely olisi, mutta kyllä siihen ajan myötä tottuisi. Loppujen lopuksi.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Homoseksuaalisuudessa ja pedofiliassa on se pieni ero, että normaali homoseksuaalisuus (sic) fyysisessäkään muodossa harjoitettuna ei aiheuta kanssaihmisille väkivaltaa eikä traumoja.
Oletko varma ettei homous koskaan aiheuta traumoja? Joku voi saada traumoja hirveestä heterostakin.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Oletko varma ettei homous koskaan aiheuta traumoja?
Vastaan ihan omiani tässä, että jos homo homoa jyystää, niin ei varmasti tule traumoja? Raiskaukset nyt on sitten täysin eri juttu, olosuhteet ne ratkovat.
 

Wit?

******
Liittynyt
17.12.2003
Viestit
2499
Homoseksuaalisuudessa ja pedofiliassa on se pieni ero, että normaali homoseksuaalisuus (sic) fyysisessäkään muodossa harjoitettuna ei aiheuta kanssaihmisille väkivaltaa eikä traumoja. Ei se myöskään ole enää rikollista.
Tällä ei tosin ole mitään merkitystä kovinkaan monen tässä toikissa homouden hyväksymisen puolesta esitetyn argumentin (kuten esim. "kukaan ei valitse itse seksuaalista suuntautumistaan", "absurdi ajatus, etten hyväksyisi omaa lastani" jne.) suhteen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Oletko varma ettei homous koskaan aiheuta traumoja? Joku voi saada traumoja hirveestä heterostakin.
Homous saattaa olla traumatisoivaa itsessään ja varmaan monasti onkin. Tarkoitan tietysti aikuisten homojen yhdessä tuumin homoilua. Se ei ole väkivaltaa, eikä fyysisesti tai psyykkisesti traumatisoivaa. Normaalisti ja oikein suoritettuna.
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Homoseksuaalisuudessa ja pedofiliassa on se pieni ero, että normaali homoseksuaalisuus (sic) fyysisessäkään muodossa harjoitettuna ei aiheuta kanssaihmisille väkivaltaa eikä traumoja. Ei se myöskään ole enää rikollista.
itse en oo homoseksuaalista anaaliyhdyntää kokenut, mutta mitä juttuja oon kuullut niin ei se kyllä kaukana fyysisestä väkivallasta oo. en tiä sit.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
itse en oo homoseksuaalista anaaliyhdyntää kokenut, mutta mitä juttuja oon kuullut niin ei se kyllä kaukana fyysisestä väkivallasta oo. en tiä sit.
Eihän se satu kun pistetään kullit rasvaan :eek::eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
itse en oo homoseksuaalista anaaliyhdyntää kokenut, mutta mitä juttuja oon kuullut niin ei se kyllä kaukana fyysisestä väkivallasta oo. en tiä sit.
Naisillako sitten löysemmät pers'aukot kun useatkin tykkäävät ottaa kakkoseen?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Kuten on tyylikästä, niin yleensäkin homokeskustelut loppupelissä kääntyvät sitten vain peräaukkojuttuihin. :D Tää ketju on on kohta arkistossa, vrt. hitler kortti.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Btw, kuinkas monta prosenttia ihmisistä on homoja/lesboja?


Palatakseni vielä vastaukseeni: Jos poikani olisi homo, myönnän, että se harmittaisi minua. Mutta. Kyse olisi kuitenkin hänen elämästään ja homoushan ei ole lähellekään maailman vakavimpia asioita. Paljon enemmän harmittaisi, jos lapsesta tulisi väkivaltainen, välinpitämätön, huumehörö, tms.
 
Ylös