Miksei vaikka tasan 107?Lintu sanoi:Paras nimi olisi varmaan Red Bull 1b.
Ei se ainakaan alkuperäiseen kauppaan kuulunut, joskus keväällä uutisoitiin, että Eddie Jordan oli vaihdattanut paikan lukot tästä johtuen. Nykytilanteesta ei ole hajua, tosin eipä Jordanin tuulitunneli mitenkään state-of-the-art ollut muutenkaan.CaPtEeNi sanoi:En edes tiedä kuuluiko Jordan kauppaan tuulitunnelia...
Mutta eikös Red Bullin kakkostalli nimenomaan ole nuorille kuskeille? Niillekin, joilla ei ole tarpeeksi sponsorirahoja, mutta sitäkin enemmän ajotaitoja.maradona sanoi:Ja toikkiin liittyen, surullista on tämä. Minardi on kuitenkin historiallisesti merkittävä talli, tavalla tai toisella. Ei varmaan vähiten nuorten hurjien näyttöpaikkana. Toistan vielä, surullista.
Muu ei harmita kuin nimenvaihto, kun ilmeisesti Liuzzi/Speed/Klien kolmikosta löytyy kuski jos toinenkin.Mity sanoi:Mutta eikös Red Bullin kakkostalli nimenomaan ole nuorille kuskeille? Niillekin, joilla ei ole tarpeeksi sponsorirahoja, mutta sitäkin enemmän ajotaitoja.
Kyllä. Parempi nuorten kuljettajien talli tuo uusi Minardi ilmeisesti tulee olemaan kuin nykyinen "kuka vaan saa ajaa kun maksaa eniten..." :frown:Mity sanoi:Mutta eikös Red Bullin kakkostalli nimenomaan ole nuorille kuskeille? Niillekin, joilla ei ole tarpeeksi sponsorirahoja, mutta sitäkin enemmän ajotaitoja.
Tämä tuntuu olevan kaikille suuri arvoitus. Pikakertauksena Dallara-sopimuksen yhteydessä potkittiin suuri osa tallin suunnitteluhenkilöstöstä pois (mikäli eivät olleet jo sitä ennen kaikonneet), mikä asetti tiimin hieman hankalaan tilanteeseen kun yhteistyö kariutuikin. Nykysuunnitelmista ei ole harmaintakaan aavistusta, tosin eivätpä ne ensimmäisenä formulahörhöille ja siinä sivussa nimimerkki Bobakille kuvioistaan jostain kumman syystä kerro.kouvotsvoni sanoi:Minkäslaisella miehityksellä, tuulitunnelilla yms Midlandin autoa ollaan rakentamassa, vai ollaanko edes :doubtful:
Aika lailla eri asia on kyseessä. B.A.R osti Tyrrellin mukana lopulta oikeastaan vain osallistumisoikeuden sarjaan. Midlandin idea oli oman käsitykseni mukaan se, että autojen kokoonpano olisi tapahtunut Jordanin vanhalla tehtaalla ja suunnittelu olisi tehty Dallaran toimesta, osien valmistus taas olisi ilmeisesti ulkoistettu mahdollisimman pitkälle. Jordan on aina käyttänyt paljon alihankintana tuotettuja osia ja vanha tehdas olisi sikäli ollut todella hyvä tällaiseen järjestelyyn kun esim. laadunvalvonta oli jo valmiiksi soveltuva. Siitä, mitä aikovat tehdä nyt, ei taasen ole pienintäkään aavistusta. On kaiketi mahdollista, että tekevät suunnittelunkin ensi kautta varten itse, eli toisin sanoen muuttavat nykyisen autonsa hätäisesti Toyotan V8:lle jolleivät sitten jatka kymppikoneilla ja tuo ensi kaudella radalle samaa autoa minimaalisella hionnalla.kouvotsvoni sanoi:Midlandin Jordan osto siis BAR:n Tyrrell-ostoa vastaava, paitsi että Midland ulkoistaa auton teon ja nyt etsivät auton kasaajia Dallaran kanssa mentyä poikki (ymmärsinköhän oikein?)
Mietin, että suunnittelu-osastoako Jordanilta ollaan poistettu, kun jostain luin, että heillä töissä nykyään vähemmän porukkaa kuin esim Minardilla?Bobakki sanoi:Aika lailla eri asia on kyseessä. B.A.R osti Tyrrellin mukana lopulta oikeastaan vain osallistumisoikeuden sarjaan. Midlandin idea oli oman käsitykseni mukaan se, että autojen kokoonpano olisi tapahtunut Jordanin vanhalla tehtaalla ja suunnittelu olisi tehty Dallaran toimesta, osien valmistus taas olisi ilmeisesti ulkoistettu mahdollisimman pitkälle. Jordan on aina käyttänyt paljon alihankintana tuotettuja osia ja vanha tehdas olisi sikäli ollut todella hyvä tällaiseen järjestelyyn kun esim. laadunvalvonta oli jo valmiiksi soveltuva. Siitä, mitä aikovat tehdä nyt, ei taasen ole pienintäkään aavistusta. On kaiketi mahdollista, että tekevät suunnittelunkin ensi kautta varten itse, eli toisin sanoen muuttavat nykyisen autonsa hätäisesti Toyotan V8:lle jolleivät sitten jatka kymppikoneilla ja tuo ensi kaudella radalle samaa autoa minimaalisella hionnalla.
No ilmeisesti, tosin uutisten mukaan aika paljon porukkaa on myös irtisanonut itsensä.kouvotsvoni sanoi:Mietin, että suunnittelu-osastoako Jordanilta ollaan poistettu, kun jostain luin, että heillä töissä nykyään vähemmän porukkaa kuin esim Minardilla?
Muistetaan että itkeminen helpottaa oloa ja jäähän meille hyvät muistotMinardi fani sanoi:EI EI EI!!!! :nope: :nope: