Miettikääpäs sitä, että tämänkin kundin olis tarkoitus maksaa teidän eläkkeenne :nope:Panis-Takagi sanoi:Älkää nyt hei mitään pikkuhitlereitä esittäkö. Vaikka kukaan ei tätä viestiä enää näekään (olen ilmeisesti koko vapaan alueen ignoreissa:eek!: ) niin pyydän että en saisi "junnun" leimaa vain sen takia että olen uusi ja olen vielä koulussa.
Mutta ilmeisesti se periperisuomalainen KATEUS ajaa teidät puolustamaan omaa reviiriänne kuin kiimassa olevat vanhat uroskoirat jota nuori pentu tulee vähän härnäämään
No sit sille ei kyllä jää itelleen mitään.OoPee sanoi:Miettikääpäs sitä, että tämänkin kundin olis tarkoitus maksaa teidän eläkkeenne :nope:
Herrat Moderaattorit näyttävät olevan asiasta eri mieltä. Että imepä vaan hihnaa..Panis-Takagi sanoi:Viesti oli asiallinen jos mäntti luit siitä edes vähää alusta. Piste.
Tulipa myös sellainen mieleen, että jos tuota vielä vähän kiusitaan, niin jätkähän voi vetää herneen nenään, hommata ritsan ja ampua kaikki!OoPee sanoi:Miettikääpäs sitä, että tämänkin kundin olis tarkoitus maksaa teidän eläkkeenne :nope:
Tuo nuoruus yksin riittää siihen, että saat junnun leiman. Uutuudella ei ole siinä mitään tekemistä. Fiksun leiman saa siitä, ettei provoile turhaan ja että mielipiteet on kypsiä ja perusteltuja ja eivät kohdistu toisiin keskustelijoihin.Panis-Takagi sanoi:Älkää nyt hei mitään pikkuhitlereitä esittäkö. Vaikka kukaan ei tätä viestiä enää näekään (olen ilmeisesti koko vapaan alueen ignoreissa:eek!: ) niin pyydän että en saisi "junnun" leimaa vain sen takia että olen uusi ja olen vielä koulussa.
Mutta ilmeisesti se periperisuomalainen KATEUS ajaa teidät puolustamaan omaa reviiriänne kuin kiimassa olevat vanhat uroskoirat jota nuori pentu tulee vähän härnäämään
Jep, hyvää jatkoa sinulle ja chat-siskoillesi kanssa siellä teidän hiekkalaatikollanne.Panis-Takagi sanoi:Koska en halua jatkaa tätä keskustelua teidän temmellyslaatikkolaisten kanssa niin tyydyn toteamaan: Pitäkää leikkikenttänne mutta älkää tulko asia-alueille pilkkaamaan kanssa muiden kirjoittajien asiallisia mutta joskus vähän kärkeviä viestejä. Pidetään se eliitti täällä vapaalla ja jätetään tuo Formula 1 ja F1 vapaa meille nuoremmille:thumbup:
Eiköhän tuommoiset hahmot pitäisi heittää helvettiin saman tien. Asiallisten hahmojen käynnit forumilla saattavat muuten harventua tai loppua kokonaan.Jason Voorhees sanoi:Oli sitten aivan pakko tinkiä periaatteista. Normaalisti provot lähinnä naurattaa (säälittävyyden vuoksi), mutta nyt ei sitten enää jaksanut. Geitsi meni iggeen.
Antaisin mieluumin hetken armon aikaa ja sitten lopullisen bannin (saattaa tehdä parannuksen). No, modet määrää säännöt.jupla sanoi:Eiköhän tuommoiset hahmot pitäisi heittää helvettiin saman tien. Asiallisten hahmojen käynnit forumilla saattavat muuten harventua tai loppua kokonaan.
:frown:OoPee sanoi:Miettikääpäs sitä, että tämänkin kundin olis tarkoitus maksaa teidän eläkkeenne :nope:
Mitäs meinaat?^Melissa sanoi:Okei, joku täällä ottaa keskustelufoorumin vähän turhan vakavasti. En ole täysin varma kuka.
Sitä varten ignore taitaa olla.Yuri Borzenokóv sanoi:Jos ei pidä toisen jutuista niin miksei sitten vaan jätä niitä huomiotta..
Siinähän scrollailet ihan vapaastiYuri Borzenokóv sanoi:Ei helvetti minua oikeasti hävettää kirjoittaa tälle foorumille, kun tällaisia pellejä täällä pyörii. Mä en tykkää sun jutuista niin ignoraan sut.. Voi jumalauta on noloa. Tulee mieleen ihan 2-vuotiaat hiekkalaatikolla ja "puhu kädelle"-jutut.
Jos ei pidä toisen jutuista niin miksei sitten vaan jätä niitä huomiotta.. Minä ainakin scrollaan puolentusinan vapaan sättirinkiläisen kommentit suoraan ylitse.