Ignore-listan hahmot

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Minulla on vain kaksi hahmoa ignoressa. Hahmo cccp pääsi sinne tuiki rasittavan, informaatioarvoltaan olemattoman ja provokatiivisen kirjoitustyylinsä takia. Hahmo Panis-Takagi saa taas minussa idiotismillaan aikaan sellaisia päänseinäänhakkaamisreaktioita, että koin paremmaksi laittaa postaukset piiloon. Tosin läpällähän se kirjoittelee ja varmasti noita reaktioita hakeekin. Olen siis uhri. :frown:

En laita ketään ignoreen yleisen mielipiteen tai hiekkalaatikkoteorioiden vuoksi. En ole ennen yllämainittuja hahmoja kokenut tarvetta kenenkään hahmon ignoraamiseen. Olen tyytyväinen valintoihini.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Panis-Takagi sanoi:
Älkää nyt hei mitään pikkuhitlereitä esittäkö. Vaikka kukaan ei tätä viestiä enää näekään (olen ilmeisesti koko vapaan alueen ignoreissa:eek!: ) niin pyydän että en saisi "junnun" leimaa vain sen takia että olen uusi ja olen vielä koulussa.

Mutta ilmeisesti se periperisuomalainen KATEUS ajaa teidät puolustamaan omaa reviiriänne kuin kiimassa olevat vanhat uroskoirat jota nuori pentu tulee vähän härnäämään
Miettikääpäs sitä, että tämänkin kundin olis tarkoitus maksaa teidän eläkkeenne :nope:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Panis-Takagi sanoi:
Viesti oli asiallinen jos mäntti luit siitä edes vähää alusta. Piste.
Herrat Moderaattorit näyttävät olevan asiasta eri mieltä. Että imepä vaan hihnaa.. :p

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Miettikääpäs sitä, että tämänkin kundin olis tarkoitus maksaa teidän eläkkeenne :nope:
Tulipa myös sellainen mieleen, että jos tuota vielä vähän kiusitaan, niin jätkähän voi vetää herneen nenään, hommata ritsan ja ampua kaikki!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Panis-Takagi sanoi:
Älkää nyt hei mitään pikkuhitlereitä esittäkö. Vaikka kukaan ei tätä viestiä enää näekään (olen ilmeisesti koko vapaan alueen ignoreissa:eek!: ) niin pyydän että en saisi "junnun" leimaa vain sen takia että olen uusi ja olen vielä koulussa.

Mutta ilmeisesti se periperisuomalainen KATEUS ajaa teidät puolustamaan omaa reviiriänne kuin kiimassa olevat vanhat uroskoirat jota nuori pentu tulee vähän härnäämään
Tuo nuoruus yksin riittää siihen, että saat junnun leiman. Uutuudella ei ole siinä mitään tekemistä. Fiksun leiman saa siitä, ettei provoile turhaan ja että mielipiteet on kypsiä ja perusteltuja ja eivät kohdistu toisiin keskustelijoihin.

Mun puolesta saat keskustella, kunhan keskustelisit asiallisesti, etkä provoilisi tarkoituksella. Toisaalta tuollainen takki auki hyökkäily ei paljon puolustamista vaadi.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Panis-Takagi sanoi:
Koska en halua jatkaa tätä keskustelua teidän temmellyslaatikkolaisten kanssa niin tyydyn toteamaan: Pitäkää leikkikenttänne mutta älkää tulko asia-alueille pilkkaamaan kanssa muiden kirjoittajien asiallisia mutta joskus vähän kärkeviä viestejä. Pidetään se eliitti täällä vapaalla ja jätetään tuo Formula 1 ja F1 vapaa meille nuoremmille:thumbup:
Jep, hyvää jatkoa sinulle ja chat-siskoillesi kanssa siellä teidän hiekkalaatikollanne.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Okei, joku täällä ottaa keskustelufoorumin vähän turhan vakavasti. En ole täysin varma kuka.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Oli sitten aivan pakko tinkiä periaatteista. Normaalisti provot lähinnä naurattaa (säälittävyyden vuoksi), mutta nyt ei sitten enää jaksanut. Geitsi meni iggeen.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Jason Voorhees sanoi:
Oli sitten aivan pakko tinkiä periaatteista. Normaalisti provot lähinnä naurattaa (säälittävyyden vuoksi), mutta nyt ei sitten enää jaksanut. Geitsi meni iggeen.
Eiköhän tuommoiset hahmot pitäisi heittää helvettiin saman tien. Asiallisten hahmojen käynnit forumilla saattavat muuten harventua tai loppua kokonaan.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
jupla sanoi:
Eiköhän tuommoiset hahmot pitäisi heittää helvettiin saman tien. Asiallisten hahmojen käynnit forumilla saattavat muuten harventua tai loppua kokonaan.
Antaisin mieluumin hetken armon aikaa ja sitten lopullisen bannin (saattaa tehdä parannuksen). No, modet määrää säännöt.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Jos meinaa huumorimielellä alkaa provoilemaan niin ei ehkä kannattaisi ladata kaikkea tiskiin kerralla. Muuten jää kiinni aika nopsaan ja hauskuus loppuu ennen kuin kerkesi kunnolla edes alkaa.

Ei helvetti minua oikeasti hävettää kirjoittaa tälle foorumille, kun tällaisia pellejä täällä pyörii. Mä en tykkää sun jutuista niin ignoraan sut.. Voi jumalauta on noloa. Tulee mieleen ihan 2-vuotiaat hiekkalaatikolla ja "puhu kädelle"-jutut.

Jos ei pidä toisen jutuista niin miksei sitten vaan jätä niitä huomiotta.. Minä ainakin scrollaan puolentusinan vapaan sättirinkiläisen kommentit suoraan ylitse.

Mangelo

Well-known member
Ei kyllä irtoa respectiä noilla pappa betalar jutuilla. Toivottavasti tästä kaverista on enempään kuin loisimaan suvun rahoilla, jos nuo lapselliset kerskailut pitää paikkaansa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Yuri Borzenokóv sanoi:
Ei helvetti minua oikeasti hävettää kirjoittaa tälle foorumille, kun tällaisia pellejä täällä pyörii. Mä en tykkää sun jutuista niin ignoraan sut.. Voi jumalauta on noloa. Tulee mieleen ihan 2-vuotiaat hiekkalaatikolla ja "puhu kädelle"-jutut.

Jos ei pidä toisen jutuista niin miksei sitten vaan jätä niitä huomiotta.. Minä ainakin scrollaan puolentusinan vapaan sättirinkiläisen kommentit suoraan ylitse.
Siinähän scrollailet ihan vapaasti:D