OoPee
Nuori ikäisekseen
Niin millätavoin tuo nyt sitten eroaa oleellisesti ignoroinnista? :doubtful:Yuri Borzenokóv sanoi:Minä ainakin scrollaan puolentusinan vapaan sättirinkiläisen kommentit suoraan ylitse.
Niin millätavoin tuo nyt sitten eroaa oleellisesti ignoroinnista? :doubtful:Yuri Borzenokóv sanoi:Minä ainakin scrollaan puolentusinan vapaan sättirinkiläisen kommentit suoraan ylitse.
Vois varmaan scrollaamisen lisäksi ignoorata....kouvotsvoni sanoi:Siinähän scrollailet ihan vapaasti
Eikä voisi, moinenhan olisi hiekkalaatikon 2v pukuloitten "puhu kädelle"-meininkiä:nope:Formulanomi sanoi:Vois varmaan scrollaamisen lisäksi ignoorata....
Se ei ole lapsellista.:ahem:OoPee sanoi:Niin millätavoin tuo nyt sitten eroaa oleellisesti ignoroinnista? :doubtful:
Yuri Borzenokóv sanoi:"millätavoin tuo nyt sitten eroaa"
No siten etten kirjoita vapaalle perustamaani toikkiin että "hyppäsin muuten just OoPeen kommentin ylitse, ei oo kivoja juttuja kun se höpisee". Mulla itse toiminnosta ole mitään kommentoitavaa, tämä toikki vain on jonkinlainen no-life säälittävyyden ultimate.
No itseasiassahan sä kirjoitit juuri vapaalle, että hyppäät peräti säännöllisesti sättirinkiläisten kommenttien ylitseYuri Borzenokóv sanoi:No siten etten kirjoita vapaalle perustamaani toikkiin että "hyppäsin muuten just OoPeen kommentin ylitse
Yuri Borzenokóv sanoi:Ei kohdistu kehenkään yksilönä. Ei vertailukelpoista.
PAINA PAINA!Yuri Borzenokóv sanoi:Minä ainakin scrollaan puolentusinan vapaan sättirinkiläisen kommentit suoraan ylitse.
Itse kuvittelin tuon tarkoittavan, että "keskustelu" on (olevinaan) hienompaa kuin "tsättäily" ja että tsättäilyä harrastavat vain huonot ihmiset, kun taas keskustelua harrastavat kultivoidut ja älykkäät ja rikkaat ja kauniit ja rohkeat.kouvotsvoni sanoi:Mitäs meinaat?
Juu. Siksi scrollaankin sättirinkiläisten jutut.Vellu sanoi:Itse kuvittelin tuon tarkoittavan, että "keskustelu" on (olevinaan) hienompaa kuin "tsättäily" ja että tsättäilyä harrastavat vain huonot ihmiset, kun taas keskustelua harrastavat kultivoidut ja älykkäät ja rikkaat ja kauniit ja rohkeat.
Eiks se muka sit oo noin?Vellu sanoi:Itse kuvittelin tuon tarkoittavan, että "keskustelu" on (olevinaan) hienompaa kuin "tsättäily" ja että tsättäilyä harrastavat vain huonot ihmiset, kun taas keskustelua harrastavat kultivoidut ja älykkäät ja rikkaat ja kauniit ja rohkeat.
Yuri Borzenokóv sanoi:Ei helvetti minua oikeasti hävettää kirjoittaa tälle foorumille, kun tällaisia pellejä täällä pyörii. Mä en tykkää sun jutuista niin ignoraan sut.. Voi jumalauta on noloa. Tulee mieleen ihan 2-vuotiaat hiekkalaatikolla ja "puhu kädelle"-jutut.
Jos ei pidä toisen jutuista niin miksei sitten vaan jätä niitä huomiotta.. Minä ainakin scrollaan puolentusinan vapaan sättirinkiläisen kommentit suoraan ylitse.
ookke ymmärsin väärin.^Melissa sanoi:Anteeksi, ei olisi pitänyt sanoa mitään kun en ole seurannut F1-puolen juttuja. Vellu on kuitenkin väärässä, meinasin lähinnä sitä että tässä tulee välillä vähän sellainen fiilis, että osa porukasta kuvittelee että heillä on tähän foorumiin suurempi oikeus kuin joillakin toisilla.
Mutta jos täällä joku oikeasti ignoraa porukkaa sen perusteella että ovat nuoria ja/tai eivät tiedä lajista kaikkea ja/tai ovat uusia keskustelijoita ja/tai eivät ole sisäpiiriläisten kanssa samaa mieltä, niin olen todella pettynyt teihin. :nope:
Tuskin täällä kukaan noin toimii. Itteäni ainakin kyrsii, jos heti ensimmäisessä viestissä on havaittavissa pelkkää provoilua, täydellistä idiotismia tai muuta vastaavaa. Ja jos viestien tasossa ei ole havaittavissa nousua, niin luultavasti hahmo päätyy foorumilaisten ignore-listalle pikapikaa.^Melissa sanoi:Mutta jos täällä joku oikeasti ignoraa porukkaa sen perusteella että ovat nuoria ja/tai eivät tiedä lajista kaikkea ja/tai ovat uusia keskustelijoita ja/tai eivät ole sisäpiiriläisten kanssa samaa mieltä, niin olen todella pettynyt teihin. :nope:
paheksun syvästi tuollaista tulkintaa.OoPee sanoi:Eiks se muka sit oo noin?