Miksen vaikka tasan sata vuotta sitten?AJ sanoi:Jos viitsisit olla sisällyttämättä kouvon viestejä omiisi. En halua nähdä niitä, koska ignoorasin sen jo kuusi vuotta sitten. Kiitos.
Ai mikä tasotania sanoi:Ärsyynnyin yleisesti keskustelun tasoon, mutta eipä tuo siitä yhtään ole parantunut. Jatkakaa samaan malliin! Niin ja kiitoksia!
Miksi juuri tasan sata. Miksei sataseitsämän?kouvotsvoni sanoi:Miksen vaikka tasan sata vuotta sitten?
Miten ignoorata semmosta, mitä ei ole?kouvotsvoni sanoi:Miksen vaikka tasan sata vuotta sitten?
Tai siis jotenkin noin olisin vastannut siis mikäli kouvo ei olisi ignoressani siis.AJ sanoi:Miten ignoorata semmosta, mitä ei ole?
Busted!AJ sanoi:Tai siis jotenkin noin olisin vastannut siis mikäli kouvo ei olisi ignoressani siis.
Kertoisitko tämän juttusi punaisen langan?Yuri Borzenokóv sanoi:Siis keitä helvettejä te oikein luulette olevanne? Ei oikeasti jos ketään kiinnostaa jonkun sättirunkkarin mielenpahoitus niin saa olla kyllä aika käsittämättömän sekaisin..
Sitä ei ole.kouvotsvoni sanoi:Kertoisitko tämän juttusi punaisen langan?
Kandee tehdä kam päk! Ja näyttävästi!tania sanoi:Mulla ei oo ketään ignoressa ..jos alkaa ärsyttämään niin pidän puolen vuoden tauon forumista.
Jos viitsisit olla sisällyttämättä Yuri Borsh.. Bortsh.. Borsks.. no, just sen viestejä omiisi. Ei sillä että se iggessä olisi, mutta ihan noin yleistä viihtyvyyttä ajatellen.kouvotsvoni sanoi:Kertoisitko tämän juttusi punaisen langan?
Ei kukaan edes huomannut, että katosin! Mut hei kaikki PALASIN!!Jussi sanoi:Kandee tehdä kam päk! Ja näyttävästi!
Tai sit se luuli, että täällä ollaan tosissaan. Kohta se sit tulee ja väittää vääntäneensä vain vitsiä.Formulanomi sanoi:Sitä ei ole.
Eikös täällä muka oltukaan tosissaan.AJ sanoi:Tai sit se luuli, että täällä ollaan tosissaan. Kohta se sit tulee ja väittää vääntäneensä vain vitsiä.
tule hakemaan leipää ja puhdasta vettä. voitakin on.Yuri Borzenokóv sanoi:Siis keitä helvettejä te oikein luulette olevanne? Ei oikeasti jos ketään kiinnostaa jonkun sättirunkkarin mielenpahoitus niin saa olla kyllä aika käsittämättömän sekaisin..
Minä huomasintania sanoi:Ei kukaan edes huomannut, että katosin! Mut hei kaikki PALASIN!!
Eli mä olen myöskin jonkun iggessä. Ou nou.VJR sanoi:Ei vieläkään ykskään kommentti tässä toikissa näy mulle
Ei ne mitään tyttöjä oo, ne on kuulemma kaikki NoppiksiaMatxi sanoi:Mulla on kaikki forumin naispuoliset hahmot iggessä ku eihän ne mistään vormuloista tai autoista tiedä mitään ku ne on tyttöjä.
Minä en ainakaan mikään puolinainen ole! Ihan kokonainen olen. :thumbup:Matxi sanoi:Mulla on kaikki forumin naispuoliset hahmot iggessä ku eihän ne mistään vormuloista tai autoista tiedä mitään ku ne on tyttöjä.