Miksen vaikka tasan sata vuotta sitten?AJ sanoi:Jos viitsisit olla sisällyttämättä kouvon viestejä omiisi. En halua nähdä niitä, koska ignoorasin sen jo kuusi vuotta sitten. Kiitos.
Ai mikä tasotania sanoi:Ärsyynnyin yleisesti keskustelun tasoon, mutta eipä tuo siitä yhtään ole parantunut. Jatkakaa samaan malliin!Niin ja kiitoksia!
Miksi juuri tasan sata. Miksei sataseitsämän?kouvotsvoni sanoi:Miksen vaikka tasan sata vuotta sitten?
Miten ignoorata semmosta, mitä ei ole?kouvotsvoni sanoi:Miksen vaikka tasan sata vuotta sitten?
Tai siis jotenkin noin olisin vastannut siis mikäli kouvo ei olisi ignoressani siis.AJ sanoi:Miten ignoorata semmosta, mitä ei ole?
Busted!AJ sanoi:Tai siis jotenkin noin olisin vastannut siis mikäli kouvo ei olisi ignoressani siis.
Kertoisitko tämän juttusi punaisen langan?Yuri Borzenokóv sanoi:Siis keitä helvettejä te oikein luulette olevanne? Ei oikeasti jos ketään kiinnostaa jonkun sättirunkkarin mielenpahoitus niin saa olla kyllä aika käsittämättömän sekaisin..
Sitä ei ole.kouvotsvoni sanoi:Kertoisitko tämän juttusi punaisen langan?
Kandee tehdä kam päk! Ja näyttävästi!tania sanoi:Mulla ei oo ketään ignoressa ..jos alkaa ärsyttämään niin pidän puolen vuoden tauon forumista.![]()
Jos viitsisit olla sisällyttämättä Yuri Borsh.. Bortsh.. Borsks.. no, just sen viestejä omiisi. Ei sillä että se iggessä olisi, mutta ihan noin yleistä viihtyvyyttä ajatellen.kouvotsvoni sanoi:Kertoisitko tämän juttusi punaisen langan?
Ei kukaan edes huomannut, että katosin!Jussi sanoi:Kandee tehdä kam päk! Ja näyttävästi!
Tai sit se luuli, että täällä ollaan tosissaan. Kohta se sit tulee ja väittää vääntäneensä vain vitsiä.Formulanomi sanoi:Sitä ei ole.
Eikös täällä muka oltukaan tosissaan.AJ sanoi:Tai sit se luuli, että täällä ollaan tosissaan. Kohta se sit tulee ja väittää vääntäneensä vain vitsiä.![]()
tule hakemaan leipää ja puhdasta vettä. voitakin on.Yuri Borzenokóv sanoi:Siis keitä helvettejä te oikein luulette olevanne? Ei oikeasti jos ketään kiinnostaa jonkun sättirunkkarin mielenpahoitus niin saa olla kyllä aika käsittämättömän sekaisin..
Minä huomasintania sanoi:Ei kukaan edes huomannut, että katosin!Mut hei kaikki PALASIN!!
Eli mä olen myöskin jonkun iggessä.VJR sanoi:Ei vieläkään ykskään kommentti tässä toikissa näy mulle
Ei ne mitään tyttöjä oo, ne on kuulemma kaikki NoppiksiaMatxi sanoi:Mulla on kaikki forumin naispuoliset hahmot iggessä ku eihän ne mistään vormuloista tai autoista tiedä mitään ku ne on tyttöjä.
Minä en ainakaan mikään puolinainen ole! Ihan kokonainen olen. :thumbup:Matxi sanoi:Mulla on kaikki forumin naispuoliset hahmot iggessä ku eihän ne mistään vormuloista tai autoista tiedä mitään ku ne on tyttöjä.