Ignore-listan hahmot

Miss Piggy

Schufosa
Albert Oil sanoi:
Tietääks kukaan muuten, että mitä tallia toi Miss Piggy kannattaa ja että onkohan sille väliä tolla kuskien järjestyksellä?
Pitäsköhän mun kertoa itse, jos kukaan ei tosiaan satu tietämään... :eek:

No joo... :rolleyes:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
sooda sanoi:
Esitän välikysymyksen: Miten quotataan kaksi hahmoa yhtäaikaa? Kysyy yksi monien puolesta+nimimerkki huolestunut maalta.
1) Quote
2) Copy
3) cancel
4) Quote joku toinen
5) paste
6) oma kommentti

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lisäsin Formulanomin.:eek:

Nyt listassa:

Törni
Jason Voorhess
Yuri Borzenokov...pitää tarkistaa.:rolleyes:

....edith
Jonkki
Valde

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Lisäsin Formulanomin.:eek:

Nyt listassa:

Törni
Jason Voorhess
Yuri Borzenokov...pitää tarkistaa.:rolleyes:

....edith
Jonkki
Valde
Aaah...eipä tarvitse enää lukea Moen aivopierukommentteja. :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Formulanomi sanoi:
Aaah...eipä tarvitse enää lukea Moen aivopierukommentteja. :thumbup:
Mun käsittääkseni toi igge toimii vain yksisuuntaisesti, jotta sun täytyy lukea Moen kommentit, Moe taas ei pääse lukemaan sun kommentteja.

Moe perusteli sun laittamista iggeen sillä, että lukemalla sun kommentteja moderaattorit lähettävätä hänelle privaa. Moderaattorit siis seuraavat tarkasti kenen viestejä Moe lukee ja tarvittaessa huomauttavat asiasta, jotta eipä ole sopivaa ei.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Mun käsittääkseni toi igge toimii vain yksisuuntaisesti, jotta sun täytyy lukea Moen kommentit, Moe taas ei pääse lukemaan sun kommentteja.

Moe perusteli sun laittamista iggeen sillä, että lukemalla sun kommentteja moderaattorit lähettävätä hänelle privaa. Moderaattorit siis seuraavat tarkasti kenen viestejä Moe lukee ja tarvittaessa huomauttavat asiasta, jotta eipä ole sopivaa ei.
Aivan!:ahem:

Nyt kun vielä jätät quottaamatta Nomin viestit, niin ei tarvii 107 kertaa päivässä lukea Nomin oppimaa uutta sanaa, aivopieru.:eek:

Heikolla on moderointikin, jos toista noin saa nimitellä jatkuvasti.:thumbfh:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Aivan!:ahem:

Nyt kun vielä jätät quottaamatta Nomin viestit, niin ei tarvii 107 kertaa päivässä lukea Nomin oppimaa uutta sanaa, aivopieru.:eek:

Heikolla on moderointikin, jos toista noin saa nimitellä jatkuvasti.:thumbfh:
No ongelmaahan on näköjään siinäkin miten nimittely määritellään. ;) Ei kait se ole nimettelyä, jos pitää joitakin (ei välttämättä kaikkia) kommentteja tasoltaan ala-arvoisina? Ei ainakaan minun mielestäni.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
jps sanoi:

Näin se on nähtävä. Tai sitten siten, että nomi tiedostaa, mitä seuraa, kun Moe lukee nomin kommentteja. Joka voi herättää epäilyn tahallisesta provosoinnista.

Itsekin kiinnostuin sen verran aiheesta, että kävin lukaisemassa kommentteja läpi ennenkuin ne moderoidaan. En nyt lukenut muuta kuin max eilisiä kommentteja, mutta ei voi paljon muuta sanoa kuin :nope: voi hyvät hyssykät. Mikä ihme teidät saa ottamaan mittaa toisistanne noin herkästi? Kuinka paljon teillä oikeasti on hampaankolossa toisianne vastaan?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jps sanoi:

No jos täsmentäisi tuota niin, että ei tarvitse lukea enään minulle kohdistettuja kommentteja. (varsinkaan, jos sisältävät typeryyksiä)

Joskin kovastihan tuo Moe näyttää edelleen kirjoittavan meikäläisestä/meikäläiselle. Toivotaan, että tämä on vain alun huumaa. :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Mikä ihme teidät saa ottamaan mittaa toisistanne noin herkästi? Kuinka paljon teillä oikeasti on hampaankolossa toisianne vastaan?
No sanoppa se....sitä määkin ihmettelen. :thumbfh:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Eikös niistä 'tasoltaan ala-arvoisista' kommenteista vois korostaa ne epäkohdat ja kertoa mikä niissä on pielessä, eikä vain kuitata niitä väärinä tai huonoina mielipiteinä?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Formulanomi sanoi:
No sanoppa se....sitä määkin ihmettelen. :thumbfh:
Sä oot syöny Moen eväät tai päinvastoin.

Ps. seuraavalla kerralla enämpi herkkukurkkuja, edamin tilalle emmentalia ja kinkun tilalle metukkaa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mä voin aloittaa.
Vellu sanoi:
Eikös niistä 'tasoltaan ala-arvoisista' kommenteista vois korostaa ne epäkohdat ja kertoa mikä niissä on pielessä, eikä vain kuitata niitä väärinä tai huonoina mielipiteinä?

Tosiasiassa toisilla menee herne nenään ihan oikeasti milloin mistäkin syystä, toisilla käytännöllisesti kaikki valuu kuin lasol Alpun kurkusta ja nämä vielä sitten heittävät lisää löylyä, jotta saa hyvän verukkeen kokikselle ja sipseille.