yussi
Virallisesti teini
Mitä tossa edellä lukee? Ei näy.
Eräs sisäpiiriin kuuluva hahmo kertoi aivan uuden vitsin ja sisäpiiriin kuuluvat nyökyttelivät :ahem:iayussi sanoi:Mitä tossa edellä lukee? Ei näy.
Montas kakkosnik... siis hahmoo siellä sun listalla on?kouvotsvoni sanoi:Lapsellisena pellenä lisäsin yhden lisää igge-listalleni.
Pitäsköhän mun kertoa itse, jos kukaan ei tosiaan satu tietämään...Albert Oil sanoi:Tietääks kukaan muuten, että mitä tallia toi Miss Piggy kannattaa ja että onkohan sille väliä tolla kuskien järjestyksellä?
107.Nick sanoi:Montas kakkosnik... siis hahmoo siellä sun listalla on?
1) Quotesooda sanoi:Esitän välikysymyksen: Miten quotataan kaksi hahmoa yhtäaikaa? Kysyy yksi monien puolesta+nimimerkki huolestunut maalta.
Taidan tietää, mutta muikenen kuin vaari.sooda sanoi:Esitän välikysymyksen: Miten quotataan kaksi hahmoa yhtäaikaa? Kysyy yksi monien puolesta+nimimerkki huolestunut maalta.
Aaah...eipä tarvitse enää lukea Moen aivopierukommentteja. :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Lisäsin Formulanomin.
Nyt listassa:
Törni
Jason Voorhess
Yuri Borzenokov...pitää tarkistaa.
....edith
Jonkki
Valde
Mun käsittääkseni toi igge toimii vain yksisuuntaisesti, jotta sun täytyy lukea Moen kommentit, Moe taas ei pääse lukemaan sun kommentteja.Formulanomi sanoi:Aaah...eipä tarvitse enää lukea Moen aivopierukommentteja. :thumbup:
Aivan!:ahem:jps sanoi:Mun käsittääkseni toi igge toimii vain yksisuuntaisesti, jotta sun täytyy lukea Moen kommentit, Moe taas ei pääse lukemaan sun kommentteja.
Moe perusteli sun laittamista iggeen sillä, että lukemalla sun kommentteja moderaattorit lähettävätä hänelle privaa. Moderaattorit siis seuraavat tarkasti kenen viestejä Moe lukee ja tarvittaessa huomauttavat asiasta, jotta eipä ole sopivaa ei.
No ongelmaahan on näköjään siinäkin miten nimittely määritellään. Ei kait se ole nimettelyä, jos pitää joitakin (ei välttämättä kaikkia) kommentteja tasoltaan ala-arvoisina? Ei ainakaan minun mielestäni.Moe Szyslak sanoi:Aivan!:ahem:
Nyt kun vielä jätät quottaamatta Nomin viestit, niin ei tarvii 107 kertaa päivässä lukea Nomin oppimaa uutta sanaa, aivopieru.
Heikolla on moderointikin, jos toista noin saa nimitellä jatkuvasti.:thumbfh:
Näin se on nähtävä. Tai sitten siten, että nomi tiedostaa, mitä seuraa, kun Moe lukee nomin kommentteja. Joka voi herättää epäilyn tahallisesta provosoinnista.jps sanoi:Mun käsittääkseni toi igge toimii vain yksisuuntaisesti, jotta sun täytyy lukea Moen kommentit, Moe taas ei pääse lukemaan sun kommentteja.
Moe perusteli sun laittamista iggeen sillä, että lukemalla sun kommentteja moderaattorit lähettävätä hänelle privaa. Moderaattorit siis seuraavat tarkasti kenen viestejä Moe lukee ja tarvittaessa huomauttavat asiasta, jotta eipä ole sopivaa ei.
No jos täsmentäisi tuota niin, että ei tarvitse lukea enään minulle kohdistettuja kommentteja. (varsinkaan, jos sisältävät typeryyksiä)jps sanoi:Mun käsittääkseni toi igge toimii vain yksisuuntaisesti, jotta sun täytyy lukea Moen kommentit, Moe taas ei pääse lukemaan sun kommentteja.
No sanoppa se....sitä määkin ihmettelen. :thumbfh:Vellu sanoi:Mikä ihme teidät saa ottamaan mittaa toisistanne noin herkästi? Kuinka paljon teillä oikeasti on hampaankolossa toisianne vastaan?
Sä oot syöny Moen eväät tai päinvastoin.Formulanomi sanoi:No sanoppa se....sitä määkin ihmettelen. :thumbfh:
Vellu sanoi:Eikös niistä 'tasoltaan ala-arvoisista' kommenteista vois korostaa ne epäkohdat ja kertoa mikä niissä on pielessä, eikä vain kuitata niitä väärinä tai huonoina mielipiteinä?