kouvotsvoni
Banjottu
Missäs se puolikas?Olga sanoi:Minä en ainakaan mikään puolinainen ole! Ihan kokonainen olen. :thumbup:
Missäs se puolikas?Olga sanoi:Minä en ainakaan mikään puolinainen ole! Ihan kokonainen olen. :thumbup:
Matxin iggessä.kouvotsvoni sanoi:Missäs se puolikas?
jaa tää oli se jätkä joka ei halua käyttää quotea.. vois pistää ignoreen.. enpä menetä mitään vaikka noita scheisseja ei näekään.Yuri Borzenokóv sanoi:"gnooratkoon jokainen niin paljon kuin tykkää, mutta jos sillä pitää ääneen leveillä, niin tulee sellainen ajatus että hahmo yrittää kompensoida jotakin"
Nimenomaan. Sanallisesti ja muutenkin lahjattomat vapaan sättiläiset käyttävät sitä kompensoimaan heikkouttaan ja herkkyyttään. Ignoraus on vastine sille aiemmin mainitulle keskustelufoorumin natsikortille: sen vetäminen automaattisesti päättää keskustelun ja häviät, osoittaen lapsellisuutta ja huumorintajuttomuutta.
kenet tuikkasit?kouvotsvoni sanoi:Lapsellisena pellenä lisäsin yhden lisää igge-listalleni.
Minut. :frown:Jacques sanoi:kenet tuikkasit?
En. Yhden "hassunhauskan" kaksoisnik...tulokkaan siis.Olga sanoi:Minut. :frown:
Sut vois kyllä laittaa iggeen kans. Syy: Joka toisessa viestissä korostat kuinka kannatat Ferraria ja mainitset, että sillä ei ole mitään väliä kumpi kuskeista voittaa. Sinälläänhän siinä ei ole mitään pahaa, mutta onko se pakko mainita niin perkeleen monta kertaa?:thumbfh:Miss Piggy sanoi::eek!: Täällähän on tiukkaa tekstiä...
Itelläni ei oo ketään ignoressa. Ignoraan itteni hetkeksi jäähylle, jos alkaa oikeen sapettaan täällä.
Siitähän en sitten tiedä kuinka moni on mut pistänyt näkymättömiin...
Eipä noita naispuolisia niin paljoa ole...kait...ja heti kun sellaisia ilmaantuu voorumin geikansa pitää niitäkin harvoja b-rapun poikina. :nope:Matxi sanoi:Mulla on kaikki forumin naispuoliset hahmot iggessä ku eihän ne mistään vormuloista tai autoista tiedä mitään ku ne on tyttöjä.
arzipuppya en pidäFormulanomi sanoi:Eipä noita naispuolisia niin paljoa ole...kait...ja heti kun sellaisia ilmaantuu voorumin geikansa pitää niitäkin harvoja b-rapun poikina. :nope:
Sori. Koitan olla toistamatta itteäni. Tiedän, mulla on paha tapa toistaa itseäni vähä joka käänteessä.R.Rosset sanoi:Sut vois kyllä laittaa iggeen kans. Syy: Joka toisessa viestissä korostat kuinka kannatat Ferraria ja mainitset, että sillä ei ole mitään väliä kumpi kuskeista voittaa. Sinälläänhän siinä ei ole mitään pahaa, mutta onko se pakko mainita niin perkeleen monta kertaa?:thumbfh:
Hyvä, että koetat olla toistamatta itseäsi. Hienoa jollet toista itseäsi jatkossa.Miss Piggy sanoi:Sori. Koitan olla toistamatta itteäni. Tiedän, mulla on paha tapa toistaa itseäni vähä joka käänteessä.
Siinä lukee "Lasolia puoleen hintaan, vain rajoitetun ajan"Albert Oil sanoi:Mitä tossa edellä lukee? Ei näy.
Niin mutta silloin pitää olla plussakortti. Sitä ei saa jos on itse tai on laittanut jonkun iiihin.AJ sanoi:Siinä lukee "Lasolia puoleen hintaan, vain rajoitetun ajan"