Ignore-listan hahmot

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Yuri Borzenokóv sanoi:
"gnooratkoon jokainen niin paljon kuin tykkää, mutta jos sillä pitää ääneen leveillä, niin tulee sellainen ajatus että hahmo yrittää kompensoida jotakin"

Nimenomaan. Sanallisesti ja muutenkin lahjattomat vapaan sättiläiset käyttävät sitä kompensoimaan heikkouttaan ja herkkyyttään. Ignoraus on vastine sille aiemmin mainitulle keskustelufoorumin natsikortille: sen vetäminen automaattisesti päättää keskustelun ja häviät, osoittaen lapsellisuutta ja huumorintajuttomuutta.
jaa tää oli se jätkä joka ei halua käyttää quotea.. vois pistää ignoreen.. enpä menetä mitään vaikka noita scheisseja ei näekään. :)

R.Rosset

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
:eek!: Täällähän on tiukkaa tekstiä...

Itelläni ei oo ketään ignoressa. Ignoraan itteni hetkeksi jäähylle, jos alkaa oikeen sapettaan täällä.

Siitähän en sitten tiedä kuinka moni on mut pistänyt näkymättömiin... :eek:
Sut vois kyllä laittaa iggeen kans. Syy: Joka toisessa viestissä korostat kuinka kannatat Ferraria ja mainitset, että sillä ei ole mitään väliä kumpi kuskeista voittaa. Sinälläänhän siinä ei ole mitään pahaa, mutta onko se pakko mainita niin perkeleen monta kertaa?:thumbfh:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Matxi sanoi:
Mulla on kaikki forumin naispuoliset hahmot iggessä ku eihän ne mistään vormuloista tai autoista tiedä mitään ku ne on tyttöjä.
Eipä noita naispuolisia niin paljoa ole...kait...ja heti kun sellaisia ilmaantuu voorumin geikansa pitää niitäkin harvoja b-rapun poikina. :nope:

Miss Piggy

Schufosa
R.Rosset sanoi:
Sut vois kyllä laittaa iggeen kans. Syy: Joka toisessa viestissä korostat kuinka kannatat Ferraria ja mainitset, että sillä ei ole mitään väliä kumpi kuskeista voittaa. Sinälläänhän siinä ei ole mitään pahaa, mutta onko se pakko mainita niin perkeleen monta kertaa?:thumbfh:
Sori. Koitan olla toistamatta itteäni. Tiedän, mulla on paha tapa toistaa itseäni vähä joka käänteessä. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miss Piggy sanoi:
Sori. Koitan olla toistamatta itteäni. Tiedän, mulla on paha tapa toistaa itseäni vähä joka käänteessä. :eek:
Hyvä, että koetat olla toistamatta itseäsi. Hienoa jollet toista itseäsi jatkossa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tietääks kukaan muuten, että mitä tallia toi Miss Piggy kannattaa ja että onkohan sille väliä tolla kuskien järjestyksellä?

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Mulla ei oo ketään fyysisessä ignoressa mutta... Enkä luule että olisin niin merkittävä vittuilija että olisin itsekään kenenkään ignoressa. Paitsi Jaskan (mutta onko se kukaan?).