Ignore-listan hahmot

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
jps sanoi:
Mä voin aloittaa.

Tosiasiassa toisilla menee herne nenään ihan oikeasti milloin mistäkin syystä, toisilla käytännöllisesti kaikki valuu kuin lasol Alpun kurkusta ja nämä vielä sitten heittävät lisää löylyä, jotta saa hyvän verukkeen kokikselle ja sipseille.
:D perustelujen kera tietysti..

Joo, kisavirityksillä tuntuu olevan vuoden ympäri, eikä pelkästään kisaviikonloppuina. Kiihtyy hyvin ja huiput hipoo hyvän maun kattoa...ylhäältäpäin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Eikös niistä 'tasoltaan ala-arvoisista' kommenteista vois korostaa ne epäkohdat ja kertoa mikä niissä on pielessä, eikä vain kuitata niitä väärinä tai huonoina mielipiteinä?
No mites itse suhtautuisit siihen, että toinen keskustelija huomauttaisi sinulle vasti-ikään läheisen henkilön poismenosta sellaisessa yhteydessä tai tavalla joka saattaisi olla hiukan arveluttava.
Sullahan on sitten oikein toivehallitus kasassa. Ovat pistäneet järjestykseen noi asiat, jotka sullakin tuli esille kun äitisi puoliso kupsahti.
:mad:

Ja jos nyt noita minun eilisiä viestejä luet, niin eiköhän niistä selviä että kirjoittelin tuota ps-kohtaa lukuunottamatta pelkästään asiaa. Ilman sitä, että Moe takertui ja ylidramatisoi aivopierukommenttia olisi varmaan ollut paljon helpompaa.:thumbup: Toisaalta nyt voi olla vielä helpompaa, kun Moe unohtaa ja jättää kommentoimatta kokonaan meikäläisen kommenteihin.

Ihan turhaahan tämä on. Ja tuttaa, kun lähtee mukaan tälläiseen. :nope:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yks kysymys, kuka otti esiin sen äitisi miesystävän poismenon ja kuinka vaikeaa oli kaikki valtiovallan puolesta?

Ja kuka johtaa tätä valtiovaltaa? Lipponenko?:eek:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Formulanomi sanoi:
Eikä ole, tulee hienoa säpinää ja kiihkeitä kommentteja.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
Moenkin pitäisi ymmärtää, että vaikka hallitukset vaihtuu heijastuu aikaisempien hallitusten toiminta lähtötilanteeseen. Toisaalta kun unohtaa kokonaan tuon saa aikaan paljon enämpi arvosteltavaa.

Kun aikoinaan hallitus ja Suomen Pankki toimillaan ajoivat Suomen kaikkien aikojen lamaan, suurimpia syyllisiä olivat tietenkin ne jotka joutuivat siivoamaan paskan tuulettimesta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuli mieleen eilinen tapaus, kun olin hakemassa koiraani hoitopaikasta. Se oli kaksi päivää hoidossa paikassa, jossa on entuudestaan terhakka itseriittoinen urospuolinen pomeranian vai mikä se on. Näillä on ainainen kilvoittelu suosiosta, ruoasta, juomasta, ovelle ensimmäisenä ehtimisestä jne. Eilen, kun menin hakemaan omaa söpöläistäni kotiin, näillä sankareilla tuli 'tappelu'. Ilmeisesti 'isännän' mitta oli tullut täyteen parissa päivässä ja se päätti näyttää vieraalle, että tämän on aika lähteä kotiin. Näytti ja kuulosti pahalta, mutta onneksi pääsin väliin moderoimaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jaha jaha....vai aivopierusta on ollut juttua. Mun kielenkäytössä se ei ole ainakaan mitenkään loukkaavaa. Käytän sitä sellaisessa tilanteessa, jossa joku yleensä järkeviä juttelevia laukaisee jotain todella kummallista tai tilanteeseen ja/tai hänen suuhunsa sopimatonta.

Viimeks runsas viikko sitten kysyin parhaalta kaveriltani, että "Mikä ihmeen aivopieru sulle tuli kun juttelit x:n kuullen jostain sun huoraamisista. Se loukkaantu ihan selvästi". Tapa huomauttaa aika suoraan, että ois ehkä ollu syytä pyytää anteeks asiasta loukkaantuneelta vanhemmalta, uskovaiselta ihmiseltä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Yks kysymys, kuka otti esiin sen äitisi miesystävän poismenon ja kuinka vaikeaa oli kaikki valtiovallan puolesta?

Olenhan minä ottanut asian esille, mutta aivan eri keskustelussa ja yhteydessä.

Sulla on/oli ehkä tietoa, mutta silläkin on merkitystä missä ja miten tietoa hyödyntää. Pikkaisen harkintaa joskus. (sitähän tolla ps-kommentillakin peräsin, mutta viesti ei tainut mennä perille...kait se olisi pitänyt nätimmin sanoa. Ruusuilla ja tulppaneilla kukitetusti tms. ;) )
---
Enkä ole syyttänyt missään vaiheessa aiheesta Lipposta (saatikka hallituksia). Tuosta saa nyt sen kuvan...;)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jps sanoi:
Kun aikoinaan hallitus ja Suomen Pankki toimillaan ajoivat Suomen kaikkien aikojen lamaan, suurimpia syyllisiä olivat tietenkin ne jotka joutuivat siivoamaan paskan tuulettimesta.
:thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
No mites itse suhtautuisit siihen, että toinen keskustelija huomauttaisi sinulle vasti-ikään läheisen henkilön poismenosta sellaisessa yhteydessä tai tavalla joka saattaisi olla hiukan arveluttava.

:mad:

Ja jos nyt noita minun eilisiä viestejä luet, niin eiköhän niistä selviä että kirjoittelen tuota ps-kohtaa lukuunottamatta pelkästään asiaa. Ilman sitä, että Moe takertui ja ylidramatisoi aivopierukommenttia olisi varmaan ollut paljon helpompaa.:thumbup: Toisaalta nyt voi olla vielä helpompaa, kun Moe unohtaa ja jättää kommentoimatta kokonaan meikäläisen kommenteihin.

Hmm, jos tuota pitäisi lähteä purkamaan auki, niin:
1) kyllä siitä loukkauksen löytää
2) en nyt tiedä noista poliittisista kuvioista ja niistä epäkohdista, joita tuon mainitun poismenon myötä olet kohdannut, mutta voisin kuvitella, että:
a) kyseinen hallitus(?) pyrkii parantamaan kohtaamiasi epäkohtia (ei taida olla kyse tästä?)
b) kyseinen hallitus(?) pyrkii heikentämään kohtaamiasi epäkohtia (voisin kuvitella, että kyse on tästä)
3) ns. 'aivopieru' -kommentin jälkeen homma lähti sivuraiteille, vaikka siinä oli hymiö perässä
4) aivopieru -kommentti ei mun mielestäni ole henkilökohtaista haukkumista, eli siinä olen lievästi Moe:ta vastaan. Mutta toisaalta myös nomia vastaan, koska "aivopieru" -kommentin lausuessaan syyllistyy siihen, että lopettaa asiasta keskustelun ja alkaa arvostelemaan toisen mielipidettä huonoksi (lähinnä sen vuoksi kun itse on toista mieltä). Ja siinä vaiheessa homma menee eipäs-juupas -tasolle. Olihan siinä asiaa ennen tuota kommenttia, joten eipä se nyt ihan onelineri ollut.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
Heikolla on moderointikin, jos toista noin saa nimitellä jatkuvasti.:thumbfh:
Tosta mä olen täysin samaa mieltä, Albert Oil'lekin on tehty jopa oma Lasol-hymiö.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Hmm, jos tuota pitäisi lähteä purkamaan auki, niin:
1) kyllä siitä loukkauksen löytää
2) en nyt tiedä noista poliittisista kuvioista ja niistä epäkohdista, joita tuon mainitun poismenon myötä olet kohdannut, mutta voisin kuvitella, että:
a) kyseinen hallitus(?) pyrkii parantamaan kohtaamiasi epäkohtia (ei taida olla kyse tästä?)
b) kyseinen hallitus(?) pyrkii heikentämään kohtaamiasi epäkohtia (voisin kuvitella, että kyse on tästä)
3) ns. 'aivopieru' -kommentin jälkeen homma lähti sivuraiteille, vaikka siinä oli hymiö perässä
4) aivopieru -kommentti ei mun mielestäni ole henkilökohtaista haukkumista, eli siinä olen lievästi Moe:ta vastaan. Mutta toisaalta myös nomia vastaan, koska "aivopieru" -kommentin lausuessaan syyllistyy siihen, että lopettaa asiasta keskustelun ja alkaa arvostelemaan toisen mielipidettä huonoksi (lähinnä sen vuoksi kun itse on toista mieltä). Ja siinä vaiheessa homma menee eipäs-juupas -tasolle. Olihan siinä asiaa ennen tuota kommenttia, joten eipä se nyt ihan onelineri ollut.
Jep. Keskustelu karkasi ns. käsistä.

Enkä ole mistään muusta eri mieltä kuin tuosta 2) kohdasta. Vastaus löytyy tuolta toikista. (sata-komitea jne.). Mutta enpä silti rummuttaisi sen puolesta, että nykyinen hallitus (tai tulevatkaan) saisi mitään aikaiseksi epäkohtien poistamiseksi, enkä tuosta tilanteesta lähtisi syyttelemään aikaisempia hallituksia tai mitään puoluetta erityisesti. Viittaukset sosiaaliturvaan ovat muutenkin SDP pj-toikissa etupäässä sitä kuuluisaa rönsyilyä.

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
Jokos kansa on saanut leipää ja sirkus-huveja?:D
Olisko ruisleipää? Se on mulla loppu, mutta jos ei löydy niin ei sit mitään. Niin ja pellenenä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
*pussaa Moeta poskelle - siis takapuoleen*

ps. Älkää quotetko tätä aivopierua...:thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
Enkä ole mistään muusta eri mieltä kuin tuosta 2) kohdasta. Vastaus löytyy tuolta toikista. (sata-komitea jne.). Mutta enpä silti rummuttaisi sen puolesta, että nykyinen hallitus (tai tulevatkaan) saisi mitään aikaiseksi epäkohtien poistamiseksi, enkä tuosta tilanteesta lähtisi syyttelemään aikaisempia hallituksia tai mitään puoluetta erityisesti. Viittaukset sosiaaliturvaan ovat muutenkin SDP pj-toikissa etupäässä sitä kuuluisaa rönsyilyä.
:yuck: jätkä rupes puhuun politiikkaa vapaalla :yuck: