Ignorelista (uusi)

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
oldez sanoi:
pitää sanoa että on aika herkkää porukkaa tällä forumilla... vähän joku jotain on joskus sanonut niin heti ollaan loukkaannuttu ja pistetty tyyppi ignoreen tai ihan miten vaan. Mitenhän nämä tyypit pärjää oikeassa elämässä, kun ignore-komentoa ei löydy?
Ihan hyvin. Mä ignooraan aika tehokkaasti 'oikeassakin elämässä' tyypit joiden seurassa en viihdy. Melkoinen masokisti pitää olla, jos haluaa aikansa viettää tyyppien kanssa joista ei pidä.

Tosin 'oikeassa elämässä' näitä 'floodaajia' on aika vähän. :D Yleensä suomalainen on aika hiljaista veijaria. Paitti kännipäissään. ;)
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ei ketään. Muutaman hahmon (Stigu, Aslan, JPH) kohdalla oon monta kertaa harkinnut ingorettamista, mutta en sitten ole sitä tehnyt.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Formulanomi, Observer, Olga, Sam. Kaikki neljä tuli joskus suutuspäissään tuonne tuupattua siihen erääseen lausahdukseen liittyneen hässäkän jälkeen... Obsuun taisi kyllä vaikuttaa F1-puolen horinat enemmän. Mut oli miten oli, aina välillä oon meinannut poistaakin, mutta en sitten ole jaksanut kun en ole ihmeemmin kaipaillut, vaikka eipä mulla mitään heitäkään vastaan ole.

Mut eipä siinä mitään. Suurin osahan täällä on mukavaa ja rentoa porukkaa, jonka kanssa on kiva jutustella. Ruunarikin aina siihen asti, että joku uskaltaa olla eri mieltä. Sitten alkaa armoton sitaattien asiayhteydestä irroittaminen, toisten mielipiteiden vääriksi todistaminen ja puhdas vittuilu. Välillä on hyvä konkretisoida liian teoreettista ja asiallista keskustelua "mitä jos mä nyt tappaisin äitisi" -tyylisillä esimerkeillä. Liikennejarnoissakin kannattaa vedota muiden paskoihin ajotaitoihin, vaikka se ei mihinkään liittyisi... Mut joo. R&K tuskin sitten laskee itseään kovin mukavaksi ihmiseksi, jos tuo raivostuminen ja itseensä ottaminen on kriteerinä - onhan tämäkin toikki muka vain tökkimistä ja ivaamista.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Lintu sanoi:
Ignoroin joskus jaskan minuutin ajaksi. En muista enää miksi otin iggen pois :jaska:

Kunpa muistaisit, nimittäin olisi mahtavaa tietää mitä KAIKKEA tuon minuutin aikana tapahtui! :D :thumbup:
 

Absolut

Private member
Liittynyt
9.12.2003
Viestit
1589
Mulla tais olla ainakin Jakari ja Heldenvjyyw joskus iggessä, mutta otin pois kun kuitenkin luin kaikki postaukset hankalamman kautta.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Mulla on ignoressa kakkosnikit jotta muistan mitä niitä kaikkia oli.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Kirjoitinkin että 'yleisin syy'. Ei ollut floodaus syynä Jacqueksenkaan iggettämiseen. Kait.??? :confused:
Enkös mä pistänyt 2 gigatavua sättimisen lokeja sun toikkiin?

No joo mutta eihän se oo floodaamista vaan ihan täyttä asiaa. :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Enkös mä pistänyt 2 gigatavua sättimisen lokeja sun toikkiin?

No joo mutta eihän se oo floodaamista vaan ihan täyttä asiaa. :D
Juu, niin muuten pistitkin. Enkös mä olekin PITKÄVIHAINEN JANNU :D :jaska:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Enkös mä pistänyt 2 gigatavua sättimisen lokeja sun toikkiin?

No joo mutta eihän se oo floodaamista vaan ihan täyttä asiaa. :D
No voi vhittu...sovitaan nyt niin, että ET floodanut, vaan olit mulkku niinkuin minäkin....

En haluu olla ainoa mulkero Jonesin listalla. :(
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mutta niin.. minulla ei ole ignoressa ketään ja on ollut joskus sellaisia hahmoja, jotka ovat f1-asiapuolella provosoineet Villeneuveen liittyen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
No voi vhittu...sovitaan nyt niin, että ET floodanut, vaan olit mulkku niinkuin minäkin....

En haluu olla ainoa mulkero Jonesin listalla. :(
Mutta Nomi rakas, ethän säkään ole mulkku koko ajan.
 
Ylös