Formulanomi, Observer, Olga, Sam. Kaikki neljä tuli joskus suutuspäissään tuonne tuupattua siihen erääseen lausahdukseen liittyneen hässäkän jälkeen... Obsuun taisi kyllä vaikuttaa F1-puolen horinat enemmän. Mut oli miten oli, aina välillä oon meinannut poistaakin, mutta en sitten ole jaksanut kun en ole ihmeemmin kaipaillut, vaikka eipä mulla mitään heitäkään vastaan ole.
Mut eipä siinä mitään. Suurin osahan täällä on mukavaa ja rentoa porukkaa, jonka kanssa on kiva jutustella. Ruunarikin aina siihen asti, että joku uskaltaa olla eri mieltä. Sitten alkaa armoton sitaattien asiayhteydestä irroittaminen, toisten mielipiteiden vääriksi todistaminen ja puhdas vittuilu. Välillä on hyvä konkretisoida liian teoreettista ja asiallista keskustelua "mitä jos mä nyt tappaisin äitisi" -tyylisillä esimerkeillä. Liikennejarnoissakin kannattaa vedota muiden paskoihin ajotaitoihin, vaikka se ei mihinkään liittyisi... Mut joo. R&K tuskin sitten laskee itseään kovin mukavaksi ihmiseksi, jos tuo raivostuminen ja itseensä ottaminen on kriteerinä - onhan tämäkin toikki muka vain tökkimistä ja ivaamista.