Ignorelista (uusi)

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Kiitos.... :D :doubtful:

Mutta ihan varmasti olisin, jos kirjoittaisin aina kaiken sen mitä muiden kommenteista tulee mieleen. (tässä toikissa ja muissakin) En tarkoita nyt yksinomaan teikäläisen osalta.

Ja varmaan tämä em. on vakta myös muillakin. Joskus on ihan hyvä pitää isommat mölyt mahassa ja pysytellä ns. hassuttelulinjalla.

ps. Väärinkäsitysten välttämiseksi mitään isompia tai pienempiä juttuja ei ole hampaankolossa vaan tarkoituksenani oli "vain osoittaa", että kaikkea ei täällä kannata sanoa tai sanota "ääneen"....
Mä pistin esimerkkinä sinut, kun tiesin että sussa on miestä siihen vastata, eikä alkaa ottamaan leikistä nokkiinsa :thumbup: :ahem:

Mä olen nykyään muuten hyvin osannut, ajanpuutteen vuoksi tosin, poimia 'kiinnostavat' :rolleyes: toikit jotka luen, ja ison osan jätän lukematta. :ahem:
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Jaska oli muistaakseni muutaman päivän iknoressa silloin kun se hassutteli et silleenillä.

Muita ei. Paitsi Mutku. Ja Moe. Ai niin, Ope, Nope, Zetor, Palkkis ja Bobbis myös. Puhumattakaan Mylliksestä. Teba :thumbdown .

Lisäksi tietenkin R&K, Olga, Sam, Nomi, Heidi ja Hokkanen. Kauheeta jarnaa. :nope:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ei oo tarvinnut ignoorata kun oon henkisesti ignoorattavien yläpuolella.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Niin sitä ihminen on väärässä!

Eiku epeli on oikeesti mukava tyyppi, aina jotenkin tuntenut että olisin samalla aaltopituudella. Noh, vaikkei sitten samalla aaltopituudella oltaiskaan, niin ihan mukavahan tuo on aina ollut. :ahem:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eiku epeli on oikeesti mukava tyyppi, aina jotenkin tuntenut että olisin samalla aaltopituudella. Noh, vaikkei sitten samalla aaltopituudella oltaiskaan, niin ihan mukavahan tuo on aina ollut. :ahem:
Eli siis sä olet samalla aaltopituudella sen kanssa mutta se ei ole samalla aaltopituudella sun kanssa!
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
*Punastuu* :frank: .

MIKSI tuon hymiön nimi on :frank:???? :mad_old:
 
Ylös