Laareni120
Banned
ei ketään ja pyrin pitämään sen nollassa
No mä kyllä aika huumorilla (ja sen enempää pohtimatta) tämän topikin pläjäytin ilmoille. Tuolla jossain oli vääntöä akselilla R&K-Otto H. joka taisi päätty siihen, että R&K ignoroi Oton. Siitä tuli mieleen, että Markoj taisi aikoinaan perustaa jonkinmoisen samanlaisen toikin, jossa sai luetella kenet on ignoroinut. Ajattelinpa vain, että jatketaan perinnettä. Mitään sen kummempaa 'tölväisyä' mulla ei ollu mielessä.Runar ja Kyllikki sanoi:Sama mulla. Ja mulla on samaa vikaa edelleenkin. Joudun välillä oikein pinnistelemään, että en ala vittuilla takaisin, kun joku tölväisy on ihan selkeesti suunnattu mun persoonaani kohtaan. Kuten esim. tämän toikin avauspostaus. Se on aivan selvää, ketä toikin aloittaja haluaa tällä 'tökkäistä' ja ivata. Siitä huolimatta en taaskaan lähde aukomaan päätä takaisin, vaikka jonkinlainen hyökkäys minua kohtaan tässä selkeästi on.
Mä otan sellaiset joiden suhteen tulee kiusaus tehdä tuo, ilman muuta pois ignoresta.Ferrari 4ever sanoi:Lopetin ignoren käytön, koska tulen kuitenkin viestejä view-nappulalla. Uteliaisuus vie mielenkiinnon ovien sulkemisesta - kettumaiset viestit voi aina jättää huomioimatta.
Mutta et ole varma asiasta?Jakopään hihna sanoi:Ei taida olla ketään,
Olen.K.Yrjola sanoi:Mutta et ole varma asiasta?
EIKÄ OLLA!!! :mad_old:Vilperi sanoi:Jopas sitä ollaan herkkänahkaisia tänään.
Vilperi sanoi:Jopas sitä ollaan herkkänahkaisia tänään.
Jopas sitä ollaan herkkänahkaisia tänään.Vilperi sanoi:Laitoin nimimerkin kouvotsvoni juuri ignorelistalleni koska se huusi mulle. Mitenkähän oon jaksanu tota sen touhua näinkään kauaa katella... :thumbdown
EIKÄ OLLA!!! :mad_old: Eiku perkele, sähän ootkin mulla ignoressa... UNOHDA KOKO JUTTU! :jaska:kouvotsvoni sanoi:Jopas sitä ollaan herkkänahkaisia tänään.
*paheksuu*Vilperi sanoi:No olitko törkyn laatuun tyytyväinen? Mä taidan vielä tyytyäklikkaileen view post-namiskaa ja seuraan muuttuuko toi sun häiriköinti ennenkuin poistan sut sieltä listalta.