Ignorelista (uusi)

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kouvotsvoni vois muuten vaihtaa takas sen Stargaten humanistin avatarekseen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ei oo ketään ignoressa. Joskus kauan sitten oli tukku kakkosnickejä, mutta otin sitten nekin pois :rolleyes:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
kouvotsvoni sanoi:
Meinasin kysyä ihan samaa :thumbup:

Itse harkitsen tällä hetkellä erään hahmon laittamista ignoreen. Tänä aamuna vaan jotenkin läikähti kuppi nurin, ei taida jaksaa enää katsoa tuota meininkiä. Katsotaan nyt... Toivoisin, että modet tekis asialle jotain, mutta se taitaa olla turha toivo :frown:
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Juskanen sanoi:
Meinasin kysyä ihan samaa :thumbup:

Itse harkitsen tällä hetkellä erään hahmon laittamista ignoreen. Tänä aamuna vaan jotenkin läikähti kuppi nurin, ei taida jaksaa enää katsoa tuota meininkiä.
Pyydän anteeksi.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Juskanen sanoi:
Meinasin kysyä ihan samaa :thumbup:

Itse harkitsen tällä hetkellä erään hahmon laittamista ignoreen. Tänä aamuna vaan jotenkin läikähti kuppi nurin, ei taida jaksaa enää katsoa tuota meininkiä. Katsotaan nyt... Toivoisin, että modet tekis asialle jotain, mutta se taitaa olla turha toivo :frown:
Jos on kypsynyt vapaan menoon kannattaa jättää vähemmälle. Niin teen itsekin.

En kyllä ymmärrä että ylipäätään ihminen on voinut rekisteröityä F1-forumille eikä kirjoittaa ainuttakaan F1-puolelle. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää :dunno:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
J.Heldenview sanoi:
Jos on kypsynyt vapaan menoon kannattaa jättää vähemmälle. Niin teen itsekin.

En kyllä ymmärrä että ylipäätään ihminen on voinut rekisteröityä F1-forumille eikä kirjoittaa ainuttakaan F1-puolelle. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää :dunno:
Jos sä nyt katsosit vaikka mun postausmääriä, ennen kuin alat antaa itsestäänselviä neuvoja :yuck:

Ja toisekseen, en ole kuullutkaan, että F1-Forumille reggautumisen edellytys on aktiivinen kirjoittelu F1-puolelle :confused: Pyydän anteeksi, etten ole tätä ymmärtänyt. En varmaan olisi rekisteröitynytkään, mutta live-sätistä tuli silloin taannoin niin lukuisia kehoituksia, että annoin periksi. Taustafoorumeilin siis muinoin vuosikausia Forumin lukijana & live-sättihahmona. Vaikka mitäpä se sulle kuuluu.
 
Ylös