Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
kouvotsvoni sanoi:Nyt tuli ensimmäista kertaa ignoorattua SJM:n perillinen.
Paheksun! :nope:
kouvotsvoni sanoi:Nyt tuli ensimmäista kertaa ignoorattua SJM:n perillinen.
Minkäh?markoj sanoi:Kouvotsvoni vois muuten vaihtaa takas sen Stargaten humanistin avatarekseen.
Tein saman...en tosin muista onko eka kerta.kouvotsvoni sanoi:Nyt tuli ensimmäista kertaa ignoorattua SJM:n perillinen.
No se rillipäinen humanistin näkönen kaiffari, joka sulla joskus oli.kouvotsvoni sanoi:Minkäh?
Minulle tuli vain omakuva mieleen noista rilleistä...tämäkö?markoj sanoi:No se rillipäinen humanistin näkönen kaiffari, joka sulla joskus oli.
Nose.kouvotsvoni sanoi:Minulle tuli vain omakuva mieleen noista rilleistä...tämäkö?
Ole hyvä.markoj sanoi:
Omia?OoPee sanoi:Ei oo ketään ignoressa. Joskus kauan sitten oli tukku kakkosnickejä, mutta otin sitten nekin pois
Meinasin kysyä ihan samaa :thumbup:kouvotsvoni sanoi:
Pyydän anteeksi.Juskanen sanoi:Meinasin kysyä ihan samaa :thumbup:
Itse harkitsen tällä hetkellä erään hahmon laittamista ignoreen. Tänä aamuna vaan jotenkin läikähti kuppi nurin, ei taida jaksaa enää katsoa tuota meininkiä.
Ole hyvä!K.Yrjola sanoi:Pyydän anteeksi.
Formulanomi sanoi:Ole hyvä!
Jos on kypsynyt vapaan menoon kannattaa jättää vähemmälle. Niin teen itsekin.Juskanen sanoi:Meinasin kysyä ihan samaa :thumbup:
Itse harkitsen tällä hetkellä erään hahmon laittamista ignoreen. Tänä aamuna vaan jotenkin läikähti kuppi nurin, ei taida jaksaa enää katsoa tuota meininkiä. Katsotaan nyt... Toivoisin, että modet tekis asialle jotain, mutta se taitaa olla turha toivo :frown:
Jos sä nyt katsosit vaikka mun postausmääriä, ennen kuin alat antaa itsestäänselviä neuvoja :yuck:J.Heldenview sanoi:Jos on kypsynyt vapaan menoon kannattaa jättää vähemmälle. Niin teen itsekin.
En kyllä ymmärrä että ylipäätään ihminen on voinut rekisteröityä F1-forumille eikä kirjoittaa ainuttakaan F1-puolelle. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää :dunno:
Tottakai on. Miten mä muuten täällä olisin.Juskanen sanoi:Ja toisekseen, en ole kuullutkaan, että F1-Forumille reggautumisen edellytys on aktiivinen kirjoittelu F1-puolelle.
Poikittain ja kostoksi.K.Yrjola sanoi:Miten mä muuten täällä olisin.
koska sut on lahjottu pois F1-puoleltaK.Yrjola sanoi:Tottakai on. Miten mä muuten täällä olisin.