Ignorelista (uusi)

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jjusban asuu sydämmissämme. Jjusban tekee joulun. Jjusban on enemmän kuin osiensa summa.
 

Örfil

Guest
TÄRKEÄ HUOMIO: Tampreelle kun saapuu, joutuu aina ajamaan sillan yli. Ja jokaisen sillan alla asuu joku valvojaforumisti: Ratina (Jjusban), Rajasalmi (Albert), Konhonselkä (JJV), Heposaari (balthazar), Nokianvirta (pöhkis), pohjoisessa tulo on blokattu Pispalanharjulla (Zoe).

Näin strategisessa mielessä tätä tilannekuvaa tarkastellessa ei voi kuin todeta: Pirkanmaalle ei voi tulla kuin varas yöllä!

Ja paljastan lopuksi salaisuuden: uusi, nyt ilmaantunut uhkasuunta eli Forssa on jäänyt aiemmin huomiotta. Otan henkilökohtaisesti vastuulleni Tarpianjoen sillan valvonnan sekä Kylmäkosken suunnan talomme kohdalla (koirat).
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
juoksia. Joku muu voi moderoida moista.

On se kumma, kun kehuu Jussi Jokisen otteita, niin se on jotain pois tolta jätkältä. Saattaa olla hyvä kaappaus Oilersilta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Hetkinen. Moderaattori käyttää ignore-toimintoa.
Aika lieväähän tuo on esimerkiksi siihen verrattuna, että minä jätän aika monet ketjut vallan lukematta. Siinä menee paljon isompi määrä viestejä ohi valvovan silmän kuin jos vain yhden nimimerkin viestit jää väliin.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Aika lieväähän tuo on esimerkiksi siihen verrattuna, että minä jätän aika monet ketjut vallan lukematta. Siinä menee paljon isompi määrä viestejä ohi valvovan silmän kuin jos vain yhden nimimerkin viestit jää väliin.
Nyt oikeesti.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mitä? Maksetaanko moderoinnista vielä palkkaakin?
Tuleeko vuosibonukset bannien määrän vai keston perusteella?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Aika lieväähän tuo on esimerkiksi siihen verrattuna, että minä jätän aika monet ketjut vallan lukematta. Siinä menee paljon isompi määrä viestejä ohi valvovan silmän kuin jos vain yhden nimimerkin viestit jää väliin.
Itse asiassa jää useampi osastokin lukematta. Esim. Ralli-osaston vittu, paska, perse-tason jutut ja postaukset ei kiinnosta pätkääkään. Tai tuo muu moottoriurheilu.

Puhumattakaan siis mikroauto-osastosta.

Roskis on paras osasto. :ahem:
 

Örfil

Guest
Tuo on siis vähän sama kuin paperikoneenhoitaja katselisi kontrollipaneelien sijaan telkkaria koko työvuoron ajan.

:thumbup:
 
Ylös