Antsa Rieppo
Well-known member
Soisin ettei sukulaisiani herjattaisi tällä foorumilla.Salminen on ollut siitä lähtien kun laittoi tuon idioottinaamaisen lesbon avatarikseen.
T. Raija P.
Soisin ettei sukulaisiani herjattaisi tällä foorumilla.Salminen on ollut siitä lähtien kun laittoi tuon idioottinaamaisen lesbon avatarikseen.
Olen niin virkaintoinen.Näköjään läks aika noppaan :thumbup:
Feikkifanit ovat kaikkein ärsyttävimpiä.Doubtful lähti ignorelistalle. En jaksa anti-Kimi-viestejä.
Edit: Ja formulajooseppi samalla.
Ei semmoisia voi edes sanoa faneiksi, vaan gloryhuntereiksi. Tosin kyseinen kaksikko pysyy hiljaa, kun Räikkönen ajaa hyvin.Feikkifanit ovat kaikkein ärsyttävimpiä.
Mosse?Pakko oli yksi pistää. Kävin postaushistoriansa läpi, ja pelkää riidanhaastoa ja naljailua.
Saatana? Jumala?Mosse?
Pakko oli yksi pistää. Kävin postaushistoriansa läpi, ja pelkää riidanhaastoa ja naljailua.
Amatöörimäistä pöljäilyä. Ei riitä kapasiteetti viedä asiaa oikeasti maaliin, puuttuu tarvittava kestävyys.Pakko oli yksi pistää. Kävin postaushistoriansa läpi, ja pelkää riidanhaastoa ja naljailua.
Hyvin sanottu siellä takana.Amatöörimäistä pöljäilyä. Ei riitä kapasiteetti viedä asiaa oikeasti maaliin, puuttuu tarvittava kestävyys.
Itse ainakin arvostan jos pelkäät riidanhaastoa ja naljailua. Etpähän helposti sitten sorrukaan semmoisiin.Yhet puhuu musta kuin leivästä.
Painu helvettiin siitä.Itse ainakin arvostan jos pelkäät riidanhaastoa ja naljailua. Etpähän helposti sitten sorrukaan semmoisiin.
No nyt et pelkää mutta ootas kun muutan siihen melkein naapuriin, Forssaan.Painu helvettiin siitä.