Ignorelista (uusi)

juoksia

Well-known member
Liittynyt
8.12.2013
Viestit
420
Ymmärrän joukahaisen huolen siitä, että ignoretoiminnon myötä moderaattoreilta voi jäädä jotain huomioimatta. Osaltani kuitenkin huoli pois - tarkoituksenani on postata vain laatua.
 

Örfil

Guest
Moderaattoreiden kalifaatissa vierastaistelijat laitetaan heti vessojen tyhjennyshommiin: rallipuolen siivousta tarjolla :D
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Mitähän kamaluuksia siellä rallipuolella tätä nykyä oikein on? Itse en ole kiinnittänyt huomiota mihinkään erityisiin ruokottomuuksiin, mutta ehkä en sitten ole jokaista keskustelua lukenut.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
Mitähän kamaluuksia siellä rallipuolella tätä nykyä oikein on? Itse en ole kiinnittänyt huomiota mihinkään erityisiin ruokottomuuksiin, mutta ehkä en sitten ole jokaista keskustelua lukenut.
Komp tälle.

Mielestäni ihan asiallista keskustelua pääosin. Ns. kisojen liveseuranta nyt on mitä on, ja olen itsekkin sinne sen v-sanan joskus kirjoitellut kun on v-ttanut. Mut jotenkin tuntuu et Antsa on vähän turhaan ottanut ralli-osion silmätikukseen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Mitähän kamaluuksia siellä rallipuolella tätä nykyä oikein on? Itse en ole kiinnittänyt huomiota mihinkään erityisiin ruokottomuuksiin, mutta ehkä en sitten ole jokaista keskustelua lukenut.
komp.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Komp tälle.

Mielestäni ihan asiallista keskustelua pääosin. Ns. kisojen liveseuranta nyt on mitä on, ja olen itsekkin sinne sen v-sanan joskus kirjoitellut kun on v-ttanut. Mut jotenkin tuntuu et Antsa on vähän turhaan ottanut ralli-osion silmätikukseen.
Komposti komp.

Ja etenkin minun postaukset. Noooh. Ei kaikkia voi miellyttää.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Komp tälle.

Mielestäni ihan asiallista keskustelua pääosin. Ns. kisojen liveseuranta nyt on mitä on, ja olen itsekkin sinne sen v-sanan joskus kirjoitellut kun on v-ttanut. Mut jotenkin tuntuu et Antsa on vähän turhaan ottanut ralli-osion silmätikukseen.
Gumb!
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7514
Täällä ei sentään saa haukkua muita autisteiksi ja jatkaa trollaamista vuodesta toiseen ilman mitään seuraamuksia. Toisin kuin erään ulkomaalaisen forumin rallikeskusteluissa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Täällä ei sentään saa haukkua muita autisteiksi ja jatkaa trollaamista vuodesta toiseen ilman mitään seuraamuksia. Toisin kuin erään ulkomaalaisen forumin rallikeskusteluissa.
Se on kyllä hyvä asia, että antaa asioiden keskustella ja ollaan siitä iänikuisesta etädiagnoimisesta päästy eroon.

Paitsi että yhden 'paskan' siivottuani tällä viikolla Asiapuolella palaute privassa oli, että olen Kokoomuslainen.:frown:

Varsin haljusti sanottu on se nytkyllä. Mutta onpahan värisuora täynnä, kun on nimitelty Pohjois-Korealaisesta Ryssään ja kommarista vasuri-suvakin kautta kokoomuslaiseksi.:p


Kovempaa diagnoosia johtajista Kimin (ei Räksä) ja Donin välillä.

Kim: Trump saa maksaa puheestaan


Pohjois-Korean johtajan Kim Jong-unin
mukaan Yhdysvallat saa "maksaa
kalliisti" presidentti Donald Trumpin
YK:ssa pitämästä puheesta, jota Kim
pitää "sodanjulistuksena".

YK:n yleiskokouksessa puhunut Trump
kutsui Pohjois-Korean johtajaa
"rakettimieheksi"
.

Kim vastasi ivailuun kuvailemalla
Trumpia "henkisesti häiriintyneeksi
amerikkalaiseksi vanhukseksi"
.

Pohjois-Korean ulkoministerin Ri
Yong-hon mukaan maa harkitsee
vetypommikoetta Tyynellämerellä.
 
Viimeksi muokattu:

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Se on kyllä hyvä asia, että antaa asioiden keskustella ja ollaan siitä iänikuisesta etädiagnoimisesta päästy eroon.

Paitsi että yhden 'paskan' siivottuani tällä viikolla Asiapuolella palaute privassa oli, että olen Kokoomuslainen.:frown:

Varsin haljusti sanottu on se nytkyllä. Mutta onpahan värisuora täynnä, kun on nimitelty Pohjois-Korealaisesta Ryssään ja kommarista vasuri-suvakin kautta kokoomuslaiseksi.:p


Kovempaa diagnoosia johtajista Kimin (ei Räksä) ja Donin välillä.
Jollei sinua ole vielä natsiksi haukuttu värisuora ei aivan vielä ole täynnä.
 

Örfil

Guest
Persuksikaan ei liene solvattu? Vitosella laitan sähköpostia, jossa solvaan "jeekulin persuksi".
 
Ylös