Antsa Rieppo
Well-known member
Otatko Ralli-puolen hoitoosi?Pääsiskö teille työkokeiluun tai peräti palkkatuetulle?
Otatko Ralli-puolen hoitoosi?Pääsiskö teille työkokeiluun tai peräti palkkatuetulle?
Just!Enämpi se on sellaista että odottaa kivesten laskeutumista kirjoittajilta.
Käyppä lukasemassa vai oliko tuo myöntävä vastaus mun kommenttiin?
Moderaattoreiden kalifaatissa vierastaistelijat laitetaan heti vessojen tyhjennyshommiin: rallipuolen siivousta tarjolla
Komp tälle.Mitähän kamaluuksia siellä rallipuolella tätä nykyä oikein on? Itse en ole kiinnittänyt huomiota mihinkään erityisiin ruokottomuuksiin, mutta ehkä en sitten ole jokaista keskustelua lukenut.
komp.Mitähän kamaluuksia siellä rallipuolella tätä nykyä oikein on? Itse en ole kiinnittänyt huomiota mihinkään erityisiin ruokottomuuksiin, mutta ehkä en sitten ole jokaista keskustelua lukenut.
Komposti komp.Komp tälle.
Mielestäni ihan asiallista keskustelua pääosin. Ns. kisojen liveseuranta nyt on mitä on, ja olen itsekkin sinne sen v-sanan joskus kirjoitellut kun on v-ttanut. Mut jotenkin tuntuu et Antsa on vähän turhaan ottanut ralli-osion silmätikukseen.
Komp.Mitähän kamaluuksia siellä rallipuolella tätä nykyä oikein on? Itse en ole kiinnittänyt huomiota mihinkään erityisiin ruokottomuuksiin, mutta ehkä en sitten ole jokaista keskustelua lukenut.
Gumb!Komp tälle.
Mielestäni ihan asiallista keskustelua pääosin. Ns. kisojen liveseuranta nyt on mitä on, ja olen itsekkin sinne sen v-sanan joskus kirjoitellut kun on v-ttanut. Mut jotenkin tuntuu et Antsa on vähän turhaan ottanut ralli-osion silmätikukseen.
Se on kyllä hyvä asia, että antaa asioiden keskustella ja ollaan siitä iänikuisesta etädiagnoimisesta päästy eroon.Täällä ei sentään saa haukkua muita autisteiksi ja jatkaa trollaamista vuodesta toiseen ilman mitään seuraamuksia. Toisin kuin erään ulkomaalaisen forumin rallikeskusteluissa.
Kim: Trump saa maksaa puheestaan
Pohjois-Korean johtajan Kim Jong-unin
mukaan Yhdysvallat saa "maksaa
kalliisti" presidentti Donald Trumpin
YK:ssa pitämästä puheesta, jota Kim
pitää "sodanjulistuksena".
YK:n yleiskokouksessa puhunut Trump
kutsui Pohjois-Korean johtajaa
"rakettimieheksi".
Kim vastasi ivailuun kuvailemalla
Trumpia "henkisesti häiriintyneeksi
amerikkalaiseksi vanhukseksi".
Pohjois-Korean ulkoministerin Ri
Yong-hon mukaan maa harkitsee
vetypommikoetta Tyynellämerellä.
Postausmääriesi perusteella veikkaan, mainitsemasi lukema on vahvasti vähäteltySaadaan 107 postausta vuodessa 'ilmaiseksi' rekordiin.:ahem:
Mulla on täällä yksinäisyydessä sellainen 'tuotannollinen' kausi vaan.:frank:Postausmääriesi perusteella veikkaan, mainitsemasi lukema on vahvasti vähätelty
Jollei sinua ole vielä natsiksi haukuttu värisuora ei aivan vielä ole täynnä.Se on kyllä hyvä asia, että antaa asioiden keskustella ja ollaan siitä iänikuisesta etädiagnoimisesta päästy eroon.
Paitsi että yhden 'paskan' siivottuani tällä viikolla Asiapuolella palaute privassa oli, että olen Kokoomuslainen.:frown:
Varsin haljusti sanottu on se nytkyllä. Mutta onpahan värisuora täynnä, kun on nimitelty Pohjois-Korealaisesta Ryssään ja kommarista vasuri-suvakin kautta kokoomuslaiseksi.
Kovempaa diagnoosia johtajista Kimin (ei Räksä) ja Donin välillä.
Kyllähän se tuli ihan alkumetreillä.Jollei sinua ole vielä natsiksi haukuttu värisuora ei aivan vielä ole täynnä.
Eikä rajakiksi. Johtunee varmaan siitä, että haukkujat itse ovat näihin viiteryhmiin kuuluviako -kö?Persuksikaan ei liene solvattu? Vitosella laitan sähköpostia, jossa solvaan "jeekulin persuksi".