Ihanan amatöörimäistä

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
F1-foorumin servua siis ylläpitää ihan oikeasti joku foorumilainen. Jonkun komerossa siis hurisee näinä pilvipalveluiden kulta-aikoina tornikoteloon ahdettu servu jonne on omin pikku kätösin asennettu käyttis ja muu tarvittava softa.

Aivan yhtä ihanan amatöörimäistä oli yliheitosta tiedottaminen jossa tehtiin kaikki klassiset tiedottamisen virheet. Yliheittoporukka arvioi keskiviikkoaamuna hihat käärittyään, että parin tunnin homma.

Iso :thumbup: ylläpidolle ja toivottavasti maksamani VIP-maksu helpottaa touhua jatkossa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
F1-foorumin servua siis ylläpitää ihan oikeasti joku foorumilainen. Jonkun komerossa siis hurisee näinä pilvipalveluiden kulta-aikoina tornikoteloon ahdettu servu jonne on omin pikku kätösin asennettu käyttis ja muu tarvittava softa.

Aivan yhtä ihanan amatöörimäistä oli yliheitosta tiedottaminen jossa tehtiin kaikki klassiset tiedottamisen virheet. Yliheittoporukka arvioi keskiviikkoaamuna hihat käärittyään, että parin tunnin homma.

Iso :thumbup: ylläpidolle ja toivottavasti maksamani VIP-maksu helpottaa touhua jatkossa.
Varmaan menis paremmin perille, jos heittäisit nuo kommentit suoraan ylläpito-osastolle, jossa on aihetta käsittelevä otsikkokin valmiina, sieltä selviäis myös missä se serveri hurisee ja kuka sitä pitää yllä. En usko, että Antti käy näitä vapaan viestejä lukemassa.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Varmaan menis paremmin perille, jos heittäisit nuo kommentit suoraan ylläpito-osastolle, jossa on aihetta käsittelevä otsikkokin valmiina, sieltä selviäis myös missä se serveri hurisee ja kuka sitä pitää yllä. En usko, että Antti käy näitä vapaan viestejä lukemassa.
Ok, kiitoksia vinkistä. Käyn lukaisemassa sieltä ja välitän kiitokseni ylläpidolle.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Noloa, kun ei ole ennen huomannut koko ylläpito-osiota?
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Nyt kun tätä foorumia oikein rupesin pläräämään niin täällä on muuten pirun monta osastoa jossa en ole käynyt lainkaan :p
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Jännää ettei ihminen huomaa, itse huomasin jo muutamia vuosi sitten ennen kuin registöröidyin mitä eri alueita täällä on. Toki useat vaan tulevat jollekkin tietylle alueelle, mutta kyllä silti pitäisi hieman olla käsitys mitä foorumilta löytyy.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Jännää ettei ihminen huomaa, itse huomasin jo muutamia vuosi sitten ennen kuin registöröidyin mitä eri alueita täällä on. Toki useat vaan tulevat jollekkin tietylle alueelle, mutta kyllä silti pitäisi hieman olla käsitys mitä foorumilta löytyy.
Mutta mutta parempi myöhään kun ei silloinkaan :thumbup:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Itsehän pyörin täällä pari vuotta ennenkuin tajusin, että tännehän voi rekata ja kirjoittaakin jotain.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Itsehän pyörin täällä pari vuotta ennenkuin tajusin, että tännehän voi rekata ja kirjoittaakin jotain.
Sama täällä. Jo vuonna 2006 käydyimpiä sivuja mulla. Luin minkä kerkesin silloin. Vasta 2008 tajusin rekisteröityä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mä oon nyt lukenu tätä Fangion vimpasta mestaruudesta lähtien.

Aattelin jos parin vuoden päästä rekkais.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Se on kyllä kaduttanut moneen otteeseen. Tuolla kilpaveneosastolla hermo lepäisi aivan toiseen tapaan :p
Kortteja havaittavissa, mut en kerro mitä kortteja. Itsehän tulin jo 06 toisella nickillä, mut se ei jostain syystä pelittänyt tai jotain.
 
Ylös